maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingef: Die mannen van ons ook soms! Hahaha, de ene keer kunnen ze zulke stomme opmerkingen plaatsen en de andere keer zijn ze hardstikke lief!
    Mwag: Jij hebt ook een lekker weekend gehad dan maar niet heus, spannend hoor allemaal, ik hoop voor je dat het door gaat zetten.
    Ellentje: Inderdaad een gek idee dat je gewoon weet dat je jouw kleine mannetje deze week in jouw handen mag houden, maar ook een geweldig vooruitzicht. Dan weet je dat je waarschijnlijk ook weer lekkerder in bed kan liggen. (Dat is iets waar ik in ieder geval naar uit kijk.
    Anneke: Ik blijf het maar zeggen, bezige bij! Heerlijk dat je huis bijna klaar is!
    Ik heb een drama weekend gehad, dus ook behoorlijke huilbuien gehad... dus ja die tranen heb ik flink laten lopen!
    Brasileira: Voor jou schiet het inderdaad ook al op, het is zo donderdag, spannend meid!
    Lisacar: Van harte gefeliciteerd met jouw zoon Bhodi!
    Christa: Van harte gefeliciteerd met joue zoon Lorenzo!

2. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Christa, van harte gefeliciteerd met Lorenzo!!! over snelle bevallingen gesproken!! Wauw!

3. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    mamaantje, dus jij hebt ook zoveel last van zuur.....ik weet ook niet meer wat ik kan doen. Antagel helpt echt niet meer, ga vanmiddag nog een pot gaviscon halen en die proberen. Wat neem jij ervoor??

4. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
  5. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt een dramaweekend gehad.
    Vrijdag had ik die gynaecoloog die alles een beetje afkapte, deed mij al niet zo goed. Kreeg ik zaterdag heel erg last van benauwdheid. Het gevoel alsof er iets mijn luchtpijp licht dichtkneep. Ik vermoed doordat ik vocht vasthoud.
    Tegen de tijd dat ik eindelijk naar bed ging zat het mij echt niet lekker en raakte ik half in paniek. Mijn man werd wakker van mijn gehuil en was echt super lief voor mij. Ik voelde mij zo ellendig, maar herkende het gevoel vanuit de tijd dat ik bizar vocht vast hield door prednisongebruik. (Alleen ging ik dan fietsen zodat ik minder last had van de benauwdheid) Mijn man vroeg een paar keer of ik naar het ziekenhuis wilde, maar ik had zoiets van, we gaan morgen wel, want het maakt toch niet uit.
    Ik ga altijd twijfelen of ik dan wel moet bellen, ik voel mij zo'n aansteller.
    Zondag was het iets minder maar het rare gevoel bleef. Ik heb een paar huilbuien gehad waarin ik dacht, ja nu begin ik het echt zat te worden! Uiteindelijk, na veel twijfelen, heb ik toch maar gebeld. Ze zeiden dat ik toch maar even langs moest komen. Bloeddruk was goed, saturatie was goed, hartje van de baby was goed, bloed was goed, ik moet alleen wel ijzertabletten gaan slikken want mijn ijzer was te laag. Urine was ook goed. Ik merk dat de geruststelling mij ook wel goed gedaan heeft, want het gaat nu beter gelukkig. Straks even de tabletten halen.
    Toen ze het hartje en mijn harde buiken nakeken, die wel degelijk aanwezig waren, zat mijn man de cijfers te bekijken. Toen ik een pijnlijke harde buik kreeg reageerde hij in mijn ogen iets te opgewonden: Zoooo die gaat hoog. Dus ik al: Ja dat voel ik!!!
    Ik heb hem maar even gewaarschuwd dat hij dit tijdens de bevalling maar niet moet doen! Die hoge getallen zijn bij mij pijnlijk!

Ik ben blij dat ik mij nu beter voel, ik ben bij mijn ouders 2 extra kussens wezen halen zodat ik nog beter in bed kan liggen. Hahaha ik heb nu in totaal 6 kussens in bed liggen, 2 hoofdkussens onder mijn hoofd, nog een hoofdkussen onder mijn buik, het voedingskussen voormij om mijn been op te leggen en dan nog twee kleinere kussentjes in mijn rug. Mijn man zat al te grappen dat er meer kussens in bed liggen dan ik, hij is mij al telkens kwijt, hahaha.
    Het heeft in ieder geval wel geholpen, want ik heb vannacht beter gelegen.

Dus ja, zo nu en dan ben ik het echt zat en zit ik er doorheen. Maar op dit moment gaat het gelukkig wel weer en kan ik er weer even tegen. Over een week ben ik uitgerekend, maar ik heb nog steeds het idee dat ze later gaat komen.;) (Ik hou er gewoon rekening mee, dat het nu nog maximaal 3 weken duurt)

6. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ellen, lekker buikie!!! hahaha!!

micha, wat een situatie zeg en met 6 kussens in bed pfff....rustig aan maar! knuffel

7. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

lisacar: gefeliciteerd met de geboorte van Bhodi!
    crista: gefeliciteerd met de geboorte van lorenzo!

@ellen:Mooie buik hoor!

@micha: jeetje meid ff heftig geweest dus. Ik herken de emo-uitbarstingen wel. Heb gisteravond nog moeten huilen omdat ik het als verraad zie naar onze boy dat ik heb aangedrongen op een inleiding en niet de natuur zijn gang laat gaan. Mja ik ben gewoon OP!

Verder is mijn verkoudheid een beetje minder. Manlief voelt zich alleen steeds beroerder en ligt meer op bed dan ik! Wie moet hier nou bijna bevallen...;) Mja snap best dat hij nerveus is. We zijn echt onszelf niet en best kribbig allebei mja zal daar wel aan liggen.
    Heb toch nog een paar dingetjes die ik wil doen voor donderdag en mischien gaan we straks ff naar de carnavalsoptocht kijken hier in het dorp, het is zo'n fijn weer!

Laterssss

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Och micha: doe je wel rustig aan? Bij mij gingen mijn moeder (die bij de bevalling van mar was) en mijn vriend een wedstrijdje doen wanneer de harde buiken/wee het hoogst zou zijn en gokken tot hoever hij zou komen. Gelukkig heb ik dit niet bewust meegemaakt anders had ik ze ook rauw gelust hoor ;). Top dat alles goed met de baby gaat. Nog even volhouden.

@lisacar en crista: onwijs gefeliciteerd met jullie binkies. Hoe voelen jullie je?

@hier: nou vrijdag bij het ziekenhuis geweest mbt controle en die donkere urine/afscheiding (waar ik lichtelijk van in paniek raakte toen ik van alles las op internet). Alles is goed. Bloeddruk helemaal top wel wat teveel eiwitten in mn urine maar dat was te verwaarlozen. Blijkbaar heb ik vocht tekort doordat ik vorige week zo ziek was. Voel me gelukkig nu wel helemaal goed.
    Woensdag gaan ze kijken of ik inleidbaar ben anders word ik een dagje opgenomen. En dan vrijdag gaan met die banaan ;) als alles goed is mag ik dan puffen. sssssssssssssst (geheimpje).

Mn moeder ging al huilen toen ze hoorde dat ik 11 maart waarscheinlijk ingeleid zou worden. Dit is namelijk de geboorte dag van mijn opa, haar vader. En dat vond ze wel heel speciaal. Dus ik ben benieuwd of we de 11e halen.

9. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Nou ik moet mega veel pagina’s teruglezen maar ik ga het proberen.. ohh een hoop babynieuws zie ik in ieder geval al… spannend
    Flotsje: wat fijn dat het goed gaat met tim zeg, ook fijn dat je een fijne kraamverzorgster hebt!!Ik hoop echt dat tim snel naar huis mag hoor!!
    Shenoby: JAAAAH VAN HARTE GEFELICITEERD MET Kirsten, fijn dat alles goed gaat geniert ervan meid!!
    Nemo: oh poetswoede, daar heb ik gelukkig echt helemaal geen last van hahaha..
    Debski: voor jou wordt het ook spannend zeg…

CIS: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE JOEY!!fijn dat de bevalling goed gegaan is meid! Geniet ervan
    Micha: irritant zeg met die loonstrook, ik kan daar ook niet zo goed tegen!! Who van de achterkant zou je echt niet zeggen dat je zwanger bent zeg!!
    Sjoelke: van HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER Amber!! Heftige bevalling lees ik phoe.. hoop dat je wel snel kunt genieten hoor!!
    Lin: oh lijkt me ook wel eng hoor als zoiets gebeurd met zo’n noodstop. Toch goed dat je hebt gebeld hoor en dat alles goed is!
    Anneke: volgens mij ben jij ook een shopaholic hahahaha
    Ellenore”VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE Olivier!! Geniet ervan meid!!
    Imsala: meid sterkte hoor, lijkt me echt zwaar voor jou als alleenstaande hoor! Ik hoop dat je wel; vrienden hebt die je komen helpen en steunen!! Meid nogmaals sterkte met de latste loodjes!!
    Trui: gefeliciteerd met xander. Geniet ervan
    Debski: jajajajajaj een dochter nina, wat een ongelooflijk leuk e naam!!! Geniet ervan
    Licacar: wat een mooie foto meid!!
    Flotsje en shenoby jeetje wat een mooie kindjes zeg smelt…..
    Debski: oh hopelijk ben je er snel weer bovenop meid, sterkte
    Baylee gefeliciteerd met je dochter meid!
    Lisacar: meid van Harte gefeliciteerd met jullie zoon bhodi
    Christa: van harte gefeliciteerd met jullie zoon lorenzo, so wat een super snelle vevalling zeg…
    Nou ik ben weer een beetje bij geloof ik….. sorry als ik iemand vergeten ben… hier is alles nog rustig. Heb wel een beetje last van rugpijn en ik moet zeggen dat ik wel echt rustig aan moet doen en op tijd moet gaan zitten. De buik begint nu echt in de weg te zitten! Gelukkig voel ik ukkie goed bewegen! Wordt nu echt spannend he dames???

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    is iedereen aan het bevallen ofzo?
    wat een rust.

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lisa: wat geweldig meid! gefeliciteerd hoor en wat snel!! geniet maar lekker nu!

jen: wat vervelend he? hopelijk kom je de laatste loodjes goed door meis! sterkte ermee!

mamaantje: het rommelt aardig zo te zien! hopelijk zet het snel door!

Christa: gefeliciteerd meid! wat heerlijk dat hij er is! geniet ervan!!

micha: ach ja, daar zijn het mannen voor denk ik altijd maar! hopelijk wordt deze week een stuk beter dan je weekend meid!
    meis, echt vervelend voor je! maar wel knap hoe je ermee om gaat... en stiekem moet ik wel lachen om je kussens...hihihi is je man je steeds kwijt...;)

ellen: mooie buik meid!

bras: fijn dat jij weer wat bent opgeknapt alleen jammer dat manlief nu in de ziekenboeg verblijft... hopelijk kan hij snel weer voor je zorgen!

cindy: fijn dat alles goed is met jou en de beeb en wat een bijzondere datum dan zeg! zou mooi zijn als je kleine dan komt he?

31 dec: herkenbaar hoor! buik zit inderdaad echt in de weg....maargoed, de laatste loodjes he?..(kan dat zinnetje echt bijna mijn strot niet meer uitkrijgen..hahaah..)

zo, weer bij! hier nog geen bevalling hoor! beeb zit nog lekker op zijn plek...vandaag lekker rustig aan gedaan en genoten van een dutje en het zonnetje...kris heeft heerlijk op het kdv gespeeld en dus hoefde ik eigenlijk niets... borstcompressen gehaald bij de da..3 halen 2 betalen, misschien nog een handige tip? verder geen nieuws...

liefs!

12. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    hallo!!

weer ff bijgelezen.....

@ Lisacar: proficiat met Bodhi!!! vlug gegaan zeg!! teken ik voor!!!
    @ Christa: proficiat met Lorenzo!!! Weer lekker bijgekomen dus!! Mooi!
    @ yippie: proficiat met je meiden!! Geniet ervan!!!

@ Flotsje: fijn dat Tim weer thuis is!! scheelt weer een hoop gesjouw!!! Is Bram weer wat beter??

@ Ellentje: spannend!! bijna zover!!! nog een mooie hoge buik zeg!!! bij mij issie ook in een keer wat gezakt sinds ie ingedaald is...

@ Zip: heb ik idd ook gehad dat ik bijna moest overgeven (of helemaal) van het maagzuur.... daarna was het wel ff weg maar fijn is het niet!! maar goed dat er Rennie's zijn.....

@ Debski: fijn dat het wat beter gaat!!

@ Anneke: lekker ziekenboeg bij jou ook!!! hopen dat iedereen snel beter is!!

@ Sjoelke: doe maar lekker rustig aan!! lekker bijkomen!!

@ Bras: spannend!! nog maar een paar dagen....

@ Jen89: jammer dat het niet heeft doorgezet..... maar het duurt sowieso niet lang meer!!!

@ Mamaantje: bij jou ook niet doorgezet.... dat het maar opschiet zeg!!!

@ Micha: ook geen fijn weekend gehad lees ik..... shit zeg!! ik bel ook nooit zo snel... voel me dan ook al vlug een aanstelster... had ik ook toen de vk vroeg of ik zaterdagnacht nog langs wilde komen. achteraf toch blij dat ik geweest was!!!

@ Cindy: fijn dat alles goed was!! vroeg het me afgelopen weekend nog af! en vrijdag inleiden: schiet ook al op dus!!!

nou volgens mij ben ik weer een heel end bij!! sorry als ik iemand vergeet!!!
    hier ben ik wel weer wat beter gelukkig!! alleen nu heb ik weer keelpijn.... maar daar is wel mee te leven!!! de bevalling heeft niet doorgezet... shit!!! dacht echt dat het vort zou beginnen... dus nu wachten we maar weer af... ben eigenlijk vandaag uitgeteld... dus nou zal het vanaf morgen al helemaal erg worden met de telefoontjes enzo over hoe het gaat.... heel lief maar wel vermoeiend af en toe..... volgens mij ben ik ook een heel eind de eerste op de lijst die moet gaan bevallen nu..... ik zal hem er zo weer eens bij halen...

13. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik ben weer wat minder in mn hum. Voel sinds gisterenochtend het kindje echt veel minder en dat voelt niet echt fijn. Ik heb wel een ctg gehad vandaag en die laat geen bijzonderheden zien, dus dat is een geruststelling. Toch is het niet prettig dat het zich zo weinig beweegt ineens, voelt gewoon niet fijn. Kindje zit wel vast met het hoofdje en is half ingedaald. Verder lijkt er 0 activiteit te zijn. Nu wel weer wat menstruatieachtig gevoel en ik voel me niet zo fit. Voor die allergie hebben ze me vandaag nog even geprikt om te kijken of ik door de zwangerschap zo reageer. Blijkbaar is dat te zien, maar ik heb eigenlijk niet heel goed begrepen wat dat dan zou betekenen. Morgenochtend om 8:00 uur moet ik nog voor een hartflimpje en dan hoor ik ook gelijk de uitslag. Dat hartfilmpje is gewoon standaard. Mijn zus komt morgen ook en dat vind ik wel een leuk vooruitzicht.

Verder alle nieuwe mama's Van Harte Gefeliciteerd met jullie kindje!!

Fijn om te lezen dat het weer gezonde kindjes zijn, dat is toch wel heel bijzonder!

14. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    Bevallen:
    02 jan: Ladypink: Branco Elvis Martinez- 1395 gr-40 cm-31w
    15 feb: Tara26: Tygo Lorenzo- 2053 gr -45 cm
    20 feb: Flotsje: Tim Devrim- 2410 gr -49 cm
    21 feb: Lennylenn: Indy Sienna- 3260 gr -50 cm
    28 feb: Shenoby: Kirsten Grietje Arinde- 2750 gr - ? cm
    28 feb: Sjoelke: Amber- 3895 gr - ? cm
    28 feb: Christa24: Lorenzo Marinus - 3080 gr - ? cm
    28 feb: Cis: Joey- ? gr - ? cm
    01 mrt: Ellenore: Olivier Lennart- 2820 gr- ? cm
    01 mrt: Baylee: Zita - gr - cm
    02 mrt: Debski- Nina- 2885 gr- 50 cm
    02 mrt: Trui- Xander- 3980 gr- 52 cm
    06 mrt: Lisacar: Bodhi - ? gr - ? cm
    Yippieajee: 2 meisjes!!

Boys: 8 Girls: 7

Uitgerekende datum:

07 maart-mickey80-2e kindje-thuis- fv-jongen
    07 maart- mwag-1e kindje-zh-bv?-verrassing
    08 maart- mamaantje-2e kindje-zh-bv-meisje
    10 Maart -Biancje-1e kindje-zh-bv-??
    13 Maart -ingef-2e kindje-jongetje
    14 maart-Micha 2-1e kindje-zk-bv-meisje
    14 Maart -Mamaloe26-jongetje
    15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing
    15 Maart-brasileira-jongetje
    16 maart-ellentje-2e kindje-zh-jongen
    16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje
    17 Maart -Imsala-3e kindje- thuis- bv-jongen
    18 maart - jen89 - 1e kindje - zh - meisje
    19 Maart - suenne-1e kindje-thuis-bv-verrassing!!
    20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje
    20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv- jongen
    22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing
    22 maart - joan81 - 2e kindje - thuis - bv - verrassing
    23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing
    24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen
    24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen
    24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje
    25 Maart - Cindy1981-3e kindje - zh - bv - geheim
    26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje

Meisje 7
    Jongen 9
    Verrassing 8

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

hoi dames,
    hoe is het hier?
    vandaag is kirsten alweer een week oud gaat snel zeg.
    vandaag zou de kraamzorg voor het laatst zijn maar ik heb nog 2 extra dagen gekregen omdat ik nog niet echt lekker in mijn vel zit.
    gelukkig doet kirsten het helemaal super en mijn bv loopt als een trein dus dat is wel fijn allemaal. nikki is ook blij met haar zusje en wil haar elke dag even een kusje geven.
    ben hier dus niet veel te vinden op het moment zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen.

zodra ik buddynieuws krijg van ellentje dat ze is bevallen meld ik het wel gelijk hoor :)

alle nieuwbakken mama's gefeliciteerd met jullie kindjes.
    alle mama's die nog even moeten wachten,kop op meiden! het einde is in de zicht.
    voor iedereen die het nodig is een hele dikke knuffel!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedenavond allemaal,

Even weer lekker bijgelezen, is vandaag weer veel geschreven zag ik!

@Brasileira: wat fijn te horen dat het alweer wat beter gaat met jou en de kleine meid, hopen dat je man nu ook snel opknapt. Anders wordt dat natuurlijk ook wel erg lastig. Of denk je dat zijn gezondheidsklachten vooral van de zenuwen komt? Donderdag is lekker snel al meid, kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt!

@Inge: die witlofschotel klinkt echt goed, misschien toch deze week maar eens proberen... De ziekenboeg hier is aardig opgeknapt. Ronja had nog wel een slechte nacht, met weer flink hoesten, maar overdag ging het goed. Dus zij is lekker naar het kdv geweest. En Frank had nog wel flinke last van zijn keel, maar met wat paracetamol en trachitol ging dat ook beter. Dus die is nu weer lekker aan het werk. Hij heeft vandaag avonddienst. Vanmorgen heeft hij de laatste muur geschilderd, morgen of donderdag gaat hij de kozijnen nog even bijpunten (voor de uitgeschoten stukjes) en dan is de woonkamer af! Heerlijk!

@Zip: ben vandaag niet aan de muurschildering toegekomen. Het meeste werk zit denk ik nog in het weggummen van het rooster waarop ik het heb getekend. Donderdag wil ik het af hebben, dan plaats ik ook wel even een fotootje. Hoe ging het vandaag bij de vk? Ik snap wat je bedoelt, het is altijd leuk om het hartje weer te horen en te horen dat het goed gaat met je kleintje!

@Lisacar: van harte gefeliciteerd met de kleine Bhodi! Dat is echt heel erg snel gegaan, heb je daar zelf nog extra klachten aan over gehouden? Gaat het goed moet jou en de kleine? En zijn jullie gewoon thuis?

@Jen: hoe is het bij jou gegaan vandaag? Ik hoop voor je dat het nu snel zover is, het klinkt alsof je wel heel veel last hebt van van alles.

@Mamaantje: vervelend he dat maagzuur? Bij mij ook steeds meer... kan wel aandelen nemen in de Rennies company, dat kan wel uit denk ik!

@Christa: van harte gefeliciteerd met de kleine Lorenzo. Ook bij jou zo'n snelle bevalling! Zijn al die voorweeen dus toch ergens goed voor geweest. Wat leuk dat de twee oudste kids zo genieten van hun broertje. Hoe gaat het nu met jou?

@Micha: klinkt inderdaad als een echt drama weekend. Hoe is het nu met je meid? Pas goed op jezelf he?

@Ellentje: mooie foto weer van je buik...

@Cindy: dat wordt nu wel heel spannend, dichtbij komt het voor je. Het zou mooi zijn voor je moeder als het echt op de geboortedag van je opa geboren wordt, maar even afwachten. Wel goed dat je alles nog even hebt laten nakijken en dat het goed gaat. Nu echt de laatste loodjes voor jou!

@31december: ik ben inderdaad wel een shopaholic, slecht hoor... maar ik ga me nu proberen in te houden. Volgens mij ben ik nu echt helemaal compleet. Het wordt nu inderdaad spannend...

@Mwag: spannend he dat dan de uitgerekende datum aangebroken is... nou, voor jou nog maximaal twee weken te gaan. Misschien moet je gewoon zo nu en dan de telefoon niet opnemen. Je hebt ook je rust nodig!

@Suenne: succes morgen met het hartfilmpje en veel plezier met je zus. Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.

@Shenoby: wat vervelend voor je dat je nog niet lekker in je vel zit. Hoe kan dat? Wel lekker dat je daardoor wat extra kraamzorg krijgt, kun je wel gebruiken. Mooi dat het goed gaat met Kirsten en de borstvoeding. Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken. Knuffel ook voor jou!

Ik heb vandaag een lekkere dag gehad. Vanmorgen even op kraamvisite geweest bij een collega. Haar dochtertje is nu denk ik vijf weken en het was wel even gezellig. Met een vriendin geluncht in de stad en vervolgens lekker een half uur met de hond gelopen. Toen ik terug kwam helaas wel een afwijzingsmail binnen gekregen van die baan bij de Gemeente waar ik naar had gesolliciteerd. Dat vind ik wel echt heel jammer, maar goed, er komen wel weer nieuwe kansen. Vervolgens lekker een uurtje geslapen en Ronja opgehaald bij het kdv. Die ligt nu weer lekker te slapen, heb de kamer weer aan kant gemaakt (je blijft opruimen met zo'n overenthousiaste dreumes) en nu zit ik met een schuin oog Topchef te kijken en hier bij te lezen en te reageren. Ik ga denk ik maar vroeg naar bed. Veel meer dan vier/vijf uurtjes slaap krijg ik op het moment niet meer per nacht.

Ik wens jullie allemaal een hele prettige avond en tot morgen!

17. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cindy: spannend voor jou zeg! Op naar vrijdag zou ik zeggen, is toch sneller dan je denkt hoor. Toch lekker zo'n moment om naar uit te kijken. Ik mag donderdag! :)

@ingef: Het gaat redelijk met manlief gelukkig. Hij pakt zijn kaloba trouw en de verkoudheid lijkt zo onder controle te blijven. Hij helpt me super met onze dochter en is toch wel vrolijk ondanks zijn zenuwen hihihi. Fijn dat je zo'n relaxte dag hebt gehad. Hier gaat ons meisje woensdag pas naar het kdv pfff...hihihi.

@mwag: Spannend vandaag uitgeteld! Ik hoop dat het gevoel snel terugkomt dat het gaat gebeuren en dat het nu echt doorzet!

@suenne:ik heb ook weleens dagen gehad dat ik hem nauwelijks voelde bewegen. Zelfs als ik contact probeerde te maken reageerde hij dan niet, daar brak me het zweet van uit pff. Gelukkig was ie de dag erna weer extra druk hihihi. Miscchien heeft jouw beeb wel gewoon een rustig dagje.

@shenoby: Fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid! Geniet nog van de laatste uurtjes kraamzorg, zeker als je ze zo goed kan gebruiken...

@hier: Ben benieuwd of ik het inleiden wel haal donderdag. Ik verlies sinds gister kleine stukjes slijmprop en sinds vanmiddag worden ze steeds groter! Ook heb ik weer poetsdrang gehad. Vanmorgen al gestreken en wat was gevouwen en toen we om 16.10 terugkwamen van mijn ouders kreeg ik het in mijn kop om de badkamer te gaan poetsen en de wc beneden ;) geen idee waar het vandaan kwam maar het voelt super dat ik het nog ff gedaan heb. Morgen nog even 1 wasje draaien en stofzuigen/dweilen en dan is ons huisje echt klaar.:)

Fijne avond!

18. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    zo, even geen uitgebreide reactie meer van mij.
    Mijn energie is helemaal op, heb pijn in mijn buik, druk en steken aan de onderkant en veel harde buiken......
    wow wat een klaagzang, sorry!

tot morgen maar weer!

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mwag: vervelend keelpijn! hopelijk snel weer fit meid! en uitgerekend! het komt dichtbij nu he? spannend hoor!!

Suenne: he wat vervelend allemaal zeg! Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt over de kleine... maar goed een goede ctg is wel een beetje een geruststelling neem ik aan? Ik hoop dat je kleine flink gaat bewegen en snel gezond in je armen mag liggen...

shenoby: super zeg! bv goed en nikki blij met d'r zusje... en nu jij nog weer helemaal op de rit! fijn dat je wat extra hulp krijgt nog, daar moet je flink van genieten meis..ook een knuff voor jou hoor!

anneke: fijn dat de ziekenboeg weer wat leegloopt! en zelf niet ziek geworden? gelukkig maar en wat fijn, de woonkamer weer helemaal netjes... super zeg! oe ook weinig slaap he? ik draai en draai en dan weer plassen, dan weer kramp...kom er haast nog vermoeider uit dan dat ik er in ga,...pff.. en leuk topchef he?

bras: zo jij bent goed druk geweest meid! misschien inderdaad de laatste poetsdrang voor de bevalling? spannend hoor!!

zip: he meis... da's vervelend, maar wie weet begint het allemaal wel bij je? ik duim!

zo meiden, ik ga slapen.. ben moe! heb wat zeurende pijn in de onderrug en regelmatig harde buiken... we zullen zien.. denk zelf dat ie nog wel even blijft zitten..
    liefs!

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal!!!

als eerst wil ik alle kersverse mama's feliciteren met hun kindjes!

ik probeer zo vaak mogelijk hier te komen hoor. vind het een beetje vervelend dat ik nu plotseling niet meer zovaak op zp ben en ook niks kan bijlezen. Indy slaapt lekker veel maar zodra ze slaapt ga ik aan het huishouden enz beginnen dus vandaar minder tijd voor zp.

de verkoudheid van indy is zo goed als over gelukkig alleen loopt de bv helaas ten einde. ze slaapt zo veel dat ik bijna niks meer aanmaak. snachts wordt ze maar 2 keer wakker en dan drinkt ze wel maar overdag kan ze echt makkelijk 5 uur of meer achter elkaar slapen en als ze dan wakker wordt leg ik haar gelijk aan de borst maar ze valt dan ook weer gauw in slaap. wakker maken heeft geen zin want dan weigert ze de borst. ik baaal hier zo ontzettend van, ik had haar nog veel langer willen geven maar dit heeft geen zin zo. morgen ga ik met haar naar het inloopspreekuur op het cb. gewoon even wegen en meten en tjah dan maar de eerste bus kunstvoeding kopen. ik ga het nog wel aanbieden maar ze zal meer kv.krijgen dan bv.

Deel Deze Pagina