Sjoelke: ik vind het een beetje raar dat je vk zegt dat het indalings weeen zijn. Die voelen namelijk heeel anders aan dan (voor)weeen en houden ook echt niet dagen lang uren achter elkaar aan. Dus ik ben er vrijwel zeker van dat het weeen zijn en dat maakt wel dat de baby indaald maar kan ook voor ontsluiting zorgen. Jameer dat ze je daar niet op gecontroleerd heeft. Ellenore÷ wow dat is even wat nieuws! Er komt in 1 keer een hoop op je af. Er zijn wel prematuur pampers hoor gewoon bij de etos ofzo. Nou lieffie hou je goed he en alvast erg veel succes. Maddox vindt zij zusje nog wel raar hahhhaaaahh. Hij durfde nog maar net een klein kusje te geven.
net terug van de gyn en alles weer helemaal in orde! geen bijzonderheden en weer even lekker naar ons mannetje kunnen kijken! liefs!
Bevallen: Ladypink: datum? Branco Elvis Martinez- 1395gram-40cm-31w Flosje: 20 februari- Tim Devrim-2410gram-49 cm Lennylenn: 21 februari -Indy Sienna-3260gram-50 cm UItgerekende datum: 03 maart - sjoelke - 1e kind - zh - verrassing 05 maart-Cis-3e kindje- 06 maart - lisacar - 2e kindje - zh - bv - jongen 07 maart- Christa24-3e kindje-jongen 07 maart - tara26 - 1e kindje - thuis- bv - jongen 07 maart-mickey80-2e kindje-thuis- fv-jongen 08 maart- mamaantje-2e kindje-zh-bv-meisje 08 maart-Baylee- 2e kindje - zh- fv - Meisje 10 Maart -Biancje-1e kindje-zh-bv-?? 13 Maart -ingef-2e kindje-jongetje 14 maart-shenoby-2e kindje-zk-meisje 14 maart-Yippieajee-1e +2e kindje-zk- 170% meiden. 14 maart-Micha 2-1e kindje-zk-bv-meisje 14 Maart -Mamaloe26-jongetje 15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing 15 Maart-brasileira-jongetje 16 maart-ellentje-2e kindje-zh-jongen 16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje 17 Maart -Imsala-?? 19 Maart - suenne- 20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje 20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv- jongen 20 maart- Ellenore 2e kindje, zh, bv/fv Jongen! 21 maart - debski - 2e kindje - zh - bv -MEISJE!! 22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing 22 maart - joan81 - 2e kindje - thuis - bv - verrassing 23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing 24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen 24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen 24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje 25 Maart - Cindy1981-3e kindje - zh - bv - geheim 26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje Meisje 12 Jongen 12 Verassing 10 even bijgewerkt xx als er iets niet klopt of ik ben iemand vergeten sorry..kan je hem zelf even bijwerken.xx
Bevallen: Ladypink: datum? Branco Elvis Martinez- 1395gram-40cm-31w Flosje: 20 februari- Tim Devrim-2410gram-49 cm Lennylenn: 21 februari -Indy Sienna-3260gram-50 cm UItgerekende datum: 03 maart - sjoelke - 1e kind - zh - verrassing 05 maart-Cis-3e kindje- 06 maart - lisacar - 2e kindje - zh - bv - jongen 07 maart- Christa24-3e kindje-jongen 07 maart - tara26 - 1e kindje - thuis- bv - jongen 07 maart-mickey80-2e kindje-thuis- fv-jongen 07 maart- mwag-1e kindje-zh-bv?-verrassing 08 maart- mamaantje-2e kindje-zh-bv-meisje 08 maart-Baylee- 2e kindje - zh- fv - Meisje 10 Maart -Biancje-1e kindje-zh-bv-?? 13 Maart -ingef-2e kindje-jongetje 14 maart-shenoby-2e kindje-zk-meisje 14 maart-Yippieajee-1e +2e kindje-zk- 170% meiden. 14 maart-Micha 2-1e kindje-zk-bv-meisje 14 Maart -Mamaloe26-jongetje 15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing 15 Maart-brasileira-jongetje 16 maart-ellentje-2e kindje-zh-jongen 16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje 17 Maart -Imsala-?? 19 Maart - suenne- 20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje 20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv- jongen 20 maart- Ellenore 2e kindje, zh, bv/fv Jongen! 21 maart - debski - 2e kindje - zh - bv -MEISJE!! 22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing 22 maart - joan81 - 2e kindje - thuis - bv - verrassing 23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing 24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen 24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen 24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje 25 Maart - Cindy1981-3e kindje - zh - bv - geheim 26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje Meisje 12 Jongen 12 Verassing 11 zo... zag dat ik er niet bij stond... heb hem volgens mij wel ooit ingevuld.. maar ja.. nu sta ik er bij!! o ja.... ik heb een ? achter bv staan want ik weet nog niet of het gaat lukken ivm borstverkleining... ik hoop het wel natuurlijk!! en anders misschien combi bv/fv
Hallo allemaal, Ja hoor, het eerste dagje verlof zit er op! En ik moet zeggen, het moet nog wel even wennen. Vanmorgen zat ik vol energie en wilde ik van alles gaan doen. Tegen de tijd dat het zover was dat we zouden schilderen, was ik doodmoe en ben ik gaan slapen. Dat heb ik twee uren volgehouden en ondertussen is Frank met alle onmogelijke hoekjes bezig geweest. Net nog even met zijn drietjes de stad in geweest. Was wel even erg leuk. Ronja blijft wat humeurig vandaag. Zou ook kunnen dat er weer een paar tandjes aankomen. Gelukkig weet ze goed af te wisselen tussen verdrietig en supervrolijk... @Suenne: dat wist ik niet dat het zou helpen om je knieen bij elkaar te houden bij het draaien. Ik zal het vannacht eens proberen! @Inge: volgens mij zijn die buien voor Ronja zelfs nog vervelender dan voor mij, hoop dat ze snel weer lekkerder in haar velletje zit. Gelukkig is de sneeuw weer weg he? Die bloembollen waar je het over hebt zullen wel moeite hebben met zo'n witte deken. Wat een drukte heb jij op de planning de komende dagen. Gelukkig hier niet al te veel visite, wel veel mensen die nog even een bakje koffie willen drinken ofzo tijdens mijn verlof. En wat fijn dat het goed ging bij de gyn! @Micha: ik voel inderdaad ook zo nu en dan mijn buik hikken. Bij Ronja had ik dat ook echt wel dagelijks en die had de eerste tijd na haar geboorte ook wel drie of vier keer per dag de hik, de arme schat. Inmiddels wel een stuk minder hoor. @Bras: ben benieuwd hoe je examens zijn gegaan, ik lees dat je een garnalenbrein hebt... dus dan zal het inderdaad wel niet meevallen... ach, je houdt er van tevoren rekening mee dat scheelt. En over een paar maanden denk je weer een stuk helderder. @Debski: verwachten ze dat je kleintje nog in een verkeerde houding ligt? In ieder geval lekker dat je nog even ene keer kunt spieken! Veel plezier vanavond! @Cis: ik heb nog geen last van overdreven bezorgde mensen, maar ben zo ver ook nog niet als jij. Met hoeveel weken ben je de vorige twee keer bevallen? @Sjoelke: als het indalingsweeen waren, zou je verwachten dat je lijf je nu even wat rust gunt. Dat is ook wel eventjes lekker, dan kun je er straks volledig tegenaan. @Ellenore: wat een schrik meid dat je kleine ineens zo klein lijkt en dat er te weinig vruchtwater is. Ik zou inderdaad even op de site van de Prenatal kijken voor prematuur kleertjes. De luiers heb ik gezien bij de kruidvat. Lieverd doe je goed rustig aan? En ga je vooral niet schuldig zitten voelen, jij hebt al bij al je signalen contact opgenomen en je goed laten verzorgen. Het gaat vast helemaal goed komen. @Mwag: je snapt dat niet he dat mensen die je helemaal niet zo goed kent gaan zitten bedelen om geboortekaartjes. Ik ga morgen weer even verder met adressen schrijven. Alles nog rustig bij jou dus, nou ja dan kun je nog even genieten van de stilte voor de storm. @Shenoby: zo kom je niet echt aan je rust toe denk ik of wel? Nou ja, vier dagen is te overzien. Spannend hoor... @31december: dan maar even verplicht in de rust meid, wel fijn dat het verder allemaal goed gaat! @Lenny: wat schattig dat Maddox het allemaal nog zo spannend vindt, het is natuurlijk oook niet niks, zo'n kleintje die ineens ook bij je gezin hoort.Hoe gaat ie nu met jou en met je naweeen? @Biancje: Tara is ook bevallen, maar wanneer precies weet ik niet... dus we hebben al vier kleintjes en dat terwijl het nog maar 24 februari is. Denk dat er nog wel een paar bijkomen voor de maand begint als ik het zo lees!
Hi meiden Dank voor jullie lieve woordjes! Het nieuws is inmiddels bezonken Het spijt me zo dat ik niet alle gesprekken heb meegekregen de laatste paar dagen. Ik heb wel alles gelezen en merkte dat het bij Sjoelke met name nog steeds onrustig is. Meid, wat ontzettend balen dat je weer naar huis wordt gestuurd met zo'n cliché als: "het hoort er bij..." Heeft ze niet eens gekeken of je al ontsluiting had? En shenoby, bij jou dus al wel de hele tijd weeën, jeetje zeg wat een spanning nog tot maandag. Het zou dit weekend dus ook gewoon raak kunnen zijn. Ik zal niet te veel pakjes halen en ik heb voor de zekerheid 1 pak prematuur luiers gehaald, gaat tot 2.5 kilo dus misschien niet eens nodig. Micha en Suenne, als moeder met een chronische ziekte moet je gewoon wat inleveren. Wat ik in het begin heel moeilijk vond was dat ik de kleine niet lang op de arm kon houden. Mijn pols spieren zijn te zwak om iets van een dergelijk gewicht langer dan 5 min in dezelfde houding te dragen. Badderen zat er voor mij niet in. Tot ik bij de prenatal die ligbedjes zag liggen voor in bad. Dan heb je dus je handen vrij om de kleine te wassen. Ideaal!! Door het gewoon te doen kom je wel achter je zwakheden en probeer je daar oplossingen voor te vinden. Ik moet een hoop leuke dingen laten omdat het fysiek te zwaar is voor mij, maar gelukkig is mijn vriend een enorme toegewijde vader en neemt hij een hoop van mij over. Het went! Anneke, gefeliciteerd met je verlof. Nu mag jij je ook eindelijk gaan vervelen en wachten tot je wat voelt rommelen Heel veel plezier morgen met Frank! Inge, wat fijn dat alle controles weer goed waren! Hoe vond Kris het om zijn broertje te zien? Was hij geconcentreerd aan het kijken? Ik weet niet meer wie met dit vreselijke nieuws kwam, maar meid, heel veel sterkte met je vader. Ik hoop dat hij goed behandeld kan worden en dat deze vreselijke ziekte hem verder niet meer lastig valt. Ellentje, wat jammer dat Dean nu net in een lastige fase zit. Ik kan me voorstellen dat je dit nu heel slecht trekt. Houd je het hoofd boven water meid? Sterkte! Bras, hier ook veel muis en bumba hoor de laatste tijd. Alles wat hem gelukkig maakt denk ik dan Hij heeft het over een aantal dagen heel moeilijk als zijn broertje er eenmaal is, dus voor nu mag hij ALLES! hihihi Ik heb besloten alleen morgen nog even met Chris naar de stad te gaan. Dan ga ik mezelf verwennen met een Rituals pakket, dat haal ik bij de Bijenkorf en ga ik 1 maatje 44 halen bij de prenatal. Verder blijf ik dit weekend lekker thuis en ga ik samen met Chris genieten van onze laatste momenten samen. Mijn vriend werkt dit weekend nog gewoon en zondag avond komen mijn tweelingzus en moeder om mij te vertroetelen tijdens de kraamweek. En uiteraard om Chris op te vangen als we in het ziekenhuis zijn. Gek idee hoor, dit zijn de laatste dagen van mijn laatste zwangerschap
Bevallen: Ladypink: datum? Branco Elvis Martinez- 1395gram-40cm-31w Tara26:15 Februari-Tygo Lorenzo-2053 gram-45 cm Flosje: 20 februari- Tim Devrim-2410gram-49 cm Lennylenn: 21 februari -Indy Sienna-3260gram-50 cm UItgerekende datum: 03 maart - sjoelke - 1e kind - zh - verrassing 05 maart-Cis-3e kindje- 06 maart - lisacar - 2e kindje - zh - bv - 07 maart- Christa24-3e kindje-jongen 07 maart-mickey80-2e kindje-thuis- fv-jongen 07 maart- mwag-1e kindje-zh-bv?-verrassing 08 maart- mamaantje-2e kindje-zh-bv-meisje 08 maart-Baylee- 2e kindje - zh- fv - Meisje 10 Maart -Biancje-1e kindje-zh-bv-?? 13 Maart -ingef-2e kindje-jongetje 14 maart-shenoby-2e kindje-zk-meisje 14 maart-Yippieajee-1e +2e kindje-zk- 170% meiden. 14 maart-Micha 2-1e kindje-zk-bv-meisje 14 Maart -Mamaloe26-jongetje 15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing 15 Maart-brasileira-jongetje 16 maart-ellentje-2e kindje-zh-jongen 16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje 17 Maart -Imsala-?? 19 Maart - suenne- 20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje 20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv- jongen 20 maart- Ellenore 2e kindje, zh, bv/fv Jongen! 21 maart - debski - 2e kindje - zh - bv -MEISJE!! 22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing 22 maart - joan81 - 2e kindje - thuis - bv - verrassing 23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing 24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen 24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen 24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje 25 Maart - Cindy1981-3e kindje - zh - bv - geheim 26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje Meisje 12 Jongen 12 Verassing 11
hoi meiden Wat een prachtig kindje heb je, Lenny!! Gaat het goed allemaal? ellenore, wat een raar verhaal zeg bij de gyn......op naar maandag, maar kan me voorstellen dat je een beetje van de kaart bent. Hier, ik reageer wel erg weiing, maar dat komt omdat de pc helemaal boven op zolder staat en ik overdag niet helemaal naar boven kan lopen, gewoon te vermoeiend. 's avonds heb ik vaak geen puf meer en kom ik alleen even kijken voordat ik naar bed ga. Volgende week heb ik weer laptop 's avonds, dan kan ik weer meer reageren! Voor iedereen die een knuffel nodig heeft: *knuffel*
Ah schatje!!! Hoe is het??? Wat een droppie, die dochter van je! En Maddox hihihi, ik ben benieuwd hoe het bij ons gaat straks. Meid, hoe kun jij typen op jouw telefoon? Ik heb een samsung wave en kan prima zp lezen, maar als ik op reactie plaatsen druk kan ik niks typen. Had jij dat ook met de Iphone? Stel dat ik me maandag vreselijk verveel, dan kan ik jullie niet eens op de hoogte houden..
Nou Dames, Ik ben weer gaan reageren op minmaal 18 paginas terug. Hihihihih. Kan dus zijn dat ik een beetje spuit 11 ben. @Debski: Ik lees dat het bij jou ook allemaal wat rommelig is. Hoe gaat het nu met je?? @Ellenore: Heb je de ui nog geprobeert? Dat helpt echt! Ik heb een lekker recept voor erwtensoep. Lekker hoor. Ik heb gisteren nog een pan gemaakt voor de kraam periode. Jammie jammie. Zou ik het recept even in een pb naar je sturen? Poeh Ellenore, wat een gedoe dat die kleine ineens dwars lag. Toch denk ik dat je nu wel blijbent dat hij zo makkelijk draaide, maar ik kan me voorstellen dat je op dat moment uit het veld geslagen werd. Dat zou ik ook hebben. Smaakte de ben en jerrys? Wow dat is inderdaad nieuws uit den haag! Spannend hoor. Ik snap dat j eer van bij moet komen. Prematuur luiers heb ik gezien bij het kruidvat. En qua kraamzorg, gewoon even naar je ziekefonds bellen. Daar weten ze je alles te zeggen. Hou je taai meid. Denk aan je. Inderdaad niet gekeken of er ontsluiting is. Ik heb me voorgenomen gewoon te bellen als ik denk dat het niet meer normaal is. Komt vast goed. @ Kraambedankjes: Het is inderdaad erg attent. Toch ga ik het niet doen. Hihihhih. Koop er liever een leuk pakje voor de kleine van en iets lekkers op tafel voor het bezoek. Ik wil misschien wel een foto maken van onze baby met het gekregen kraam cadeau en deze opsturen als bedankje. @Ingef: Zon ui werkt geweldig. Ik zet er elke avond één neer. Het is net een afgekeurde frietkraam als je bij ons de slaapkamer binnen loopt, maar mijn neus blijft er s nachts wel van open. HIhihihihihi! Alles voor een goed slaapje. OOO Lekker in het zonnetje. Daar kan ik ook zo van genieten. Wat ik ook elk jaar zo lekker vind is mn teenslippers weer aan. Hihihihi Klinkt raar he. Maar nu is de zon ver te zoeken. Kei mooie fotos! Leuk zeg zwijmelen bij je geboortekaartje. En fijn dat alles klaar ligt qua enveloppen. En die hormoontjes. Daar heb ik echt veel last van. Misschien scheelt het als je weet dat je niet de enige bent. Wat een voorbeeldige zoon hebben jullie. Echt een schatje. Zelfs ik smelt bij zijn opmerking en ik ken hem niet eens. @Shenoby: Ik vind jou een kanjer en daarmee uit! Je doet het allemaal kei goed en ik lees uit alles dat jij werkelijks alles over hebt voor je kids! Je komt er vast en zeker uit. Dikke knuffel!!!!!!! Woehoe een datum. Dat zijn berichten. Geweldig!!! @Christa24: Poeh klinkt toch heftig dat draaien. Ben blij dat het mij bespaart is gebleven. Jij hebt het ook heftig meid! Hou je taai. @Tara: Wat een pracht zoontje die Tygo! Geniet ervan. @Mamaantje: Hoe is het met je nestellijstje? Heb je het afgekregen? OOO wat erg van je vader. Ik snap dat de wereld helemaal instort! Vreselijk. @Anneke: Heb je nog een nachthemd bijgehaald? Ik heb echt een grote tas voor naar het ziekenhuis hihihihi! Ik heb er zelf Yatzee en kaarten in zitten. Tja wie weet hoe lang het duurt. Wauw Anneke, Ik wou dat ik jou energie had. Dat jij nou nog op kan brengen om te gan behangen enz. Petje af!!!! Wat klinkt dat bad ritueel gezellig bij jullie. Ik krijg al lol als ik er aan denk om over een tijdje met ons kleine in bad te kunnen spatteren, Lijkt me ook erg gezellig. Geniet inderdaad nog maar van alle rustige momenten en de leuke dingen die je nog kan doen. Hihihihi. Ik ben nu echt het liefste thuis. Helaas krijg ik nu toch geen rust. Het blijft rommelig. Mara ja, Ik hou het in de gaten en wacht maar af. @31DEc: je reageert zo lief op ons allen, maar hoe is het eigenlijk met jou?? @Debski: Au een bijholteontsteking, Hoe is het nu met je? Je moet eens proberen een ui in vieren gesneden op je nachtkastje te zetten. Dat helpt bij mij voor het openen van de luchtwegen. Baad het niet dan schaat het niet. @Cis: Hoe staat het bij jou met het gerommel?? Maagzuur. Bah erg vervelend. Gelukkig heb ik er niet zoveel last van en ook niet gehad. @Imsala: Jippie de 37 weken bereikt. Jij mag lekker thuis bevallen. @kartvelibaia; HIHIHIHI bevroren was. Die kun je gewoon in de kast zetten. Hahah. Ik hou ook van de zon en ik wil ook dat deze snel weer komt. Ik wil gaan proberen de eerste tijd de baby in de wieg op onze kamer te laten slapen, maar beide bedjes staan klaar dus dat kan nog veranderen. @Mwag: hoe is het nu met je buikgriep, Zo vervelend he. Ik heb dat ook gehad in december. Wat voel je je dan beroerd. Ik lees nu dat het weer over is. Gelukkig maar, Ik durf ook niet zo goed te gaan slapen s middags met het gevolg dat ik s nachts niet slaap. Maar ik ben dan vaak wel moe. Beetje lastig. Hopen inderdaad dat je opa het nog lang goed maakt. Kl*te dat ze niets kunnen doen bijhem. Bij mij is de kleine ook pas vanaf vandaag ingedaald. Tenminste wat weet. Dus het kan allemaal nog. @Micha: Je word er toch niet goed van dat jij iedere keer zelf overal achteraan kan in dat ziekenhuis. Zeggen ze te bellen, bellen ze gewoon niet, Daar zou ik zo kwaad om worden. En nu al helemaal met al die hormonen. Goed bezig dat alles gewassen is enz. Geeft een fijn gevoel he!! Woehoe!!!! Weg met de klysmas. Fijn meid, Ik hoop dat het goed blijft gaan. Daar ga ik bij jou voor duimen ok. Dan doen die duimen van mij ook nog wat nuttigs. Hihihihi. Op het moment dat de kleine niet ingedaald is en je vliezen breken moet je gaan liggen, omdat anders het vruchtwater er te snel uit loopt. Tenminste dit hebben ze mij verteld. @Zip: Mooie buik hoor. Mijn buik is net een tijger. @Biancje: Fijn dat het weer allemaal goed is bij de VK. Ik las dat het bij jou ook erg rommelig is of is geweest, Hoe gaat het nu? @suenne: Wat een mooie buik heb jij. Je ziet er erg mooi uit op die foto! Mijn vriend kan zich helemaal vinden in de rond dik en chagerijnig uitspraak van jou man. Hij vind het ook perfect bij mij passen. Hihihihi Mannen!!! @het liefste thuis: OOO dames ik kom op moment bijna nergens meer. Ik ben echt het allerliefste thuis. Lekker rustig. Hebben jullie dat ook? @Ellentje: die laatste loodjes die laatste loodjes. Het is toch allemaal wat he! Ik vind ze mega zwaar. Strekte meid. @Bellende mensen: Ik word er niet goed van. Als je ook maar even geen tijd hebt om de telefoon op te nemen ben je aan het bevallen. Iri hoor!!! @Lennylenn: Ik vind het ook wat raar, maar ja ik ben ook maar een leek met weeën en dan laat je je ook sneller afschepen door de VK. Ik denk dan ze zou het wel weten. Het blijft gewoon rommelig in mijn buik en ik moet ze echt nog regelmatig wegpuffen. Ik hou het gewoon goed in de gaten en bel de vk als ik het niet vertrouw. Verder mag ik nu dinsdag weer naar de vk. Dus ik hoef nu geen week te wachten. Ik vind jullie meisje zooooo mooi. Goed gedaan hoor!!!
Nou Dames, Als het goed is heb ik op iedereen gereageert. Zo niet dan excuses. Het blijft hier rommelen, maar ja. Ik doe het er maar even mee. Ik begin er een beetje aan te wennen. Komt vast allemaal goed en als ik het niet vertrouw g aik gewoon bellen.
Sjoelke wat heerlijk om weer van je te horen!! Heb je positiviteit enorm gemist hoor de afgelopen dagen. Ik had het zo erg met je te doen! Wat lijkt me dat vermoeiend als je de hele tijd weeën hebt, maar het zet niet door. Dus jij neemt ook spelletjes mee naar het ziekenhuis? Wij zaten er aan te denken om carcassonne mee te nemen aangezien we die marathon zo lang mogelijk door willen laten gaan Anders haal ik de score nooit meer in en wint mijn vriend sowieso. Dat pik ik natuurlijk niet. Nou lieverd, houd je haaks deze dagen en hopelijk is de afspraak van dinsdag niet meer nodig.
zo dames..ik ga mijn geheugen eens testen en uit mijn hoofd proberen te reageren!.. test test! anneke: gek he dat je nu in ene niets hoeft....moet zeggen het went snel hoor! ellenore: gek idee dat dit je laatste weekendje alleen met chris is! ben je al erg nerveus? spannend hoor! verwen jezelf maar lekker met een rituals pakket...dat mag best! sjoelke: jeetje meis, 18 pag bijlezen! hihihi...kun je best wel even zoet mee zijn he? Onze zoon is inderdaad een schatje...maar soms heeft hij ook zijn buien hoor! vanmiddag heeft hij nog even voor straf op de trap gezeten..hij was aan he spugen omdat het kleien niet lukte....mafkees! zip: oei helemaal naar zolder, da's inderdaad een uitputtingsslag he?.. euhm.....volgens mij ben ik nu weer een heel eind? Kris heeft van de echo niet zoveel meegekregen..die beelden zijn ook zo moeilijk voor een klein mannetje....maar het hartje luisteren vond hij wel erg leuk! verder hebben we net de naam nog weer helemaal verandert....hahaha... de eerste keuze is het alsnog geworden..hihih...niet best..maargoed, we zijn er nu helemaal tevreden over en dit gaat 'm worden...zelfs kris vond deze naam mooi! nu maar hopen dat hij zich niet verkletst... De wijzigingen net nog even doorgemaild naar het bedrijf dat onze kaartjes verzorgt dus dat is ook weer helemaal klaar... verder erg moe...toch altijd wel weer een heel geregel naar het ziekenhuis, boodschappen doen, koken, kris in bad, de was en het bed verschoond...pfff...wordt alleen al moe van het neertypen... maar wel lekker in een schoon bed vanacht! heerlijk! liefs!
Bevallen: datum? Ladypink: Branco Elvis Martinez- 1395gram-40cm-31w 15 Februari: Tara26:-Tygo Lorenzo-2053 gram-45 cm 20 februari: Flotsje: Tim Devrim-2410gram-49 cm 21 februari: Lennylenn: Indy Sienna-3260gram-50 cm UItgerekende datum: 03 maart - sjoelke - 1e kind - zh - verrassing 05 maart-Cis-3e kindje- 06 maart - lisacar - 2e kindje - zh - bv - 07 maart- Christa24-3e kindje-jongen 07 maart-mickey80-2e kindje-thuis- fv-jongen 07 maart- mwag-1e kindje-zh-bv?-verrassing 08 maart- mamaantje-2e kindje-zh-bv-meisje 08 maart-Baylee- 2e kindje - zh- fv - Meisje 10 Maart -Biancje-1e kindje-zh-bv-?? 13 Maart -ingef-2e kindje-jongetje 14 maart-shenoby-2e kindje-zk-meisje 14 maart-Yippieajee-1e +2e kindje-zk- 170% meiden. 14 maart-Micha 2-1e kindje-zk-bv-meisje 14 Maart -Mamaloe26-jongetje 15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing 15 Maart-brasileira-jongetje 16 maart-ellentje-2e kindje-zh-jongen 16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje 17 Maart -Imsala-3e kindje- thuis- bv-jongen 19 Maart - suenne- 20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje 20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv- jongen 20 maart- Ellenore 2e kindje, zh, bv/fv Jongen! 21 maart - debski - 2e kindje - zh - bv -MEISJE!! 22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing 22 maart - joan81 - 2e kindje - thuis - bv - verrassing 23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing 24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen 24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen 24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje 25 Maart - Cindy1981-3e kindje - zh - bv - geheim 26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje Meisje 12 Jongen 13 Verassing 11
Ja eindelijk de 37 weken gehaald... Nu maar afwachten wanneer die dondersteen wil komen.. Heb zo nu en dan eens een flinke kramp, maar niets wil maar doorzetten Ben het echt zat! Vk wilde me ook niet toucheren vandaag, want omdat het mijn 3e kindje is, kan ik weken lopen met 3 of 4 cm ontsluiting zonder dat er wat gebeurt Dus ff balen weer.. Alles doet me zeer momenteel, nu is mijn oudste een weekje bij mijn ex, die komt zaterdag weer terug en dan gaat mijn jongste een weekje mee met mijn ex. Ergens wel fijn dat ik zo toch een beetje ontlast wordt, maar in hun eentje zijn ze ook druk zat kreeg vandaag een pak luiers maat 1 van de buurvrouw, ze had er 2 uitgehaald, en toen pasten ze haar kindje niet meer, en anders zou ze t weggooien, nou geef dan maar aan mij, komt wel op
hoi hoi mijn buik was vanmiddag toen ik in bed lag steeds erg hard om de zoveel tijd. dat heeft tot nu aangehouden maar dan met tien minuten ertussen en dan een half uur dus niet steeds gelijk.ik hoop dat ze regelmatig worden. mijn nachtrust word verstoord omdat ik niet kan liggen pijn in mijn boven been bij lies dat komt omdat het kindje al zo diep ligt, maagzuur dus ik zit met twee dikke kussen en een voedingskussen recht op te slapen en dat werkt voor geen meter maar als ik lig helemaal niet.wat ik er ook voor in neem of eet of drink niks helpt. dan heb ik nog een man die graag snurkt en lig ik net goed dan begint hij dus een samen loop van meerdere dingen heb ik geen rust erg vermoeiend. overdags heb ik freek van bijna 4 jaar die gaat met me mee naar bed en kijkt een filmpje of kindertijd maar ook dan kun je niet echt slapen omdat je hem toch met een oog in de gaten moet houden. mijn vorige twee zwangerschappen waren heel mooi nergens last van gehad en kon tot het einde door, alleen maagzuur had ik toen ook maar een stuk minder als nu. ik ben voor de verlof al in ziektewet gegaan omdat ik met 18 weken zwangerschap al last begon te krijgen van harde buiken dus ik zit al een aardige tijd thuis. mijn andere bevallingen waren een paar dagen voor de uitreken datum.maar nu hoop ik toch wat eerder. liefs cis
@Ellenore: Ik zou zeggen meenemen dat spel en inmaken die man van je! Hihihihih. Ook ik blijf natuurlijk hopen dat de afspraak van dinsdag niet meer nodig is, maar ik ga er nu vanuit dat ik veel dagen overtijd ga. Alles wat de kleine eerder komt is meegenomen. @Ingef: Het is ook erg leuk dat er war streken in zitten bij jullie mannetje. Altijd lief is ook niet alles. Ik moet het bed dadelijk nog opmaken. Ik denk dat doe ik eens mooi samen met mijn vriendje. Dat getrek aan die matrassen. Afhalen vanhet bed is wel erg fijn met die klossen eronder. @Imsala: Jippie 37 weken. Tja ik ben het ook zat en zit nu op 39. Lief van je buurvrouw die luiers. @Cis: Kun je niet iets aan de huisarts vragen voor het maagzuur. Misschien verlicht dat wat.
Ellenore: Wat fijn om te lezen dat je weer wat tot rust gekomen bent. Sjoelke: Wauw, minimaal 18 pagina's teruggelezen en beantwoord. Ik ben ook het liefst thuis, morgen ga ik een poging doen naar de supermarkt te lopen, ben benieuwd hoe mij dat afgaat!. Ik merk dat ik wel lees, maar niet helemaal geconcentreerd meer ben. Goh misschien tijd voor haring, hahaha. Morgen alweer vrijdag, wat vliegen de dagen voorbij. Ik moet wel in de gaten houden welke dag het telkens is. Zometeen lekker naar bed, hoop ik! Maar aangezien ik best een beetje moe ben denk ik dat dat best gaat lukken! Tot morgen dan maar weer!
Hoi hoi sjoelke ja dat heb ik gehad en dat was een wit smerig troepje wat twee dagen hielp, daarna ook niet meer dus ben er mee gestopt want ik ging bijna elke x over mijn nek al ik dat op dronk. Ik begin me nu steeds vreemder te voelen had net op de wc een rare klodder slijm misschien was dat de prop wel en mijn buik blijft nu hard ook zonder pijn.pijn in mijn rug en kotsmisselijk.vreemd zeg. ik ken het zo helemaal niet. liefs cis