maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Sjoelke: wat zal je huis dan netjes en schoon zijn! Ik ben vandaag echt te moe voor nesteldrang!

@Imsala: maar even afwachten dan, jicht gaat toch meestal gepaard met van die plaspillen om vocht af te drijven?

Wij zouden net eten, krijgt die kleine meid toch een driftaanval om u tegen te zeggen! Zal wel een combi zijn van vermoeidheid, tandjespijn en honger. Frank heeft haar net maar in bed gelegd en daar lijkt het nu goed te gaan... verschrikkelijk wat kan ze krijsen en ook zo lang achter elkaar!

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oei Anneke, klinkt niet fijn. Inderdaad een goed idee om meteen in bed te leggen ;) Nu hopen dat ze vannacht niet gaat spoken natuurlijk.

Heeft iemand trouwens Shenoby nog gespot de laatste tijd? En Suenne is sinds de miscommunicatie ook niet meer hier geweest, ofwel.
    Ben benieuwd hoe het met ze gaat!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

shenoby is hier:)
    heel erg druk en van alles gaande hier.
    en wil niet de hele tijd ego posten.
    maar vanavond of morgen wil ik even tijd maken met mijn laptopje op schoot.

4. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jicht heeft te maken met ophoping van Urinezuur in gewrichten en dat zie je idd veelal ook bij plaspil-gebruik, maar ja dat gebruik ik allemaal niet.
    Hoop over 3 dagen de uitslag binnen te hebben

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@ellenore: de echo: die krijg dan zou kunnen krijgen is omdat de baby niet indaald en ze willen weten of dat er een reden is waarom ze niet wilt indalen zodat ze niet voor een verassing komen te staan tijdens de bevalling.
    oe zo een ruzie is idd niet fijn en ik praat zijn gedrag ook niet goed maaaaaaar hij is een avondje even "los" gegaan toen jij er niet was (en chris ook niet neem ik aan) waarschijnlijk miste hij op om de een of andere reden even dat gevoel en heeft hij dat die avond ingehaald. ik snap jouw bezorgdheid en ik snap ook dat een antwoord als ik weet het niet meer niet volstaat maar lieffie ik ben vroeger ook wel eens dronken geweest en hoe graag je je ook iets zou willen kunnen herrinneren, het lukt gewoon niet dus neem het hem niet kwalijk. ik denk dat jouw boosheid en teleurstelling hem nu ook erg aangrijpt en mischien laat hij dat niet zien maar ik weet wel zeker dat het hem ontzettend veel doet om jou zo boos te zien. wat de troep betreft..ja dat had ik hem allemaal echt zelf laten opruimen maar lieve schat hij houdt dag in dag uit rekening met jou en ook chris natuurlijk en zo hoort het ook maar als zoiets 1 keertje gebeurd is het niet zo erg toch?
    wel vermoeiend hoor dat je geen duidelijke antwoorden op je vragen kunt krijgen..ik zou er een flink chagrijnig om kunnen worden.ik hoop dat je gauw wat duidelijkheid kunt krijgen.

@anneke: j ahoor maddox die ligt sinds 19.00 alweer te slapen..bizar. hij zal het idd wel nodig hebben. dat is eingelijk ook wel een goed idee..de dagen terugbrengen. hmmmmm ik denk dat ik dat eerder ga bespreken dan ipv dat ik hem er helemaal van af haal. goede tip, bedankt!! jij nog steeds hard aan het werk lees ik, nog een maandje en dan heb je verlof. doe wel rustig aan he want harde buiken zijn absoluut niet fijn.

@ellenore: het leukste kado dat ik heb gekregen ..hoge hakken!! hiihiiihhi nee joh (ik heb zel wel van mijn zus gekregen maar dat was niet zo speciaal voor het babyshower gebeuren en ik mag ze pas na de bevalling aan)
    leukste kado voor de baby: zo een heeeel lief klein bikinibroekje. zoo schattig
    leukste kado voor mezelf: een mandje met allemaal verzorgingsproducten van kop tot teen en wat leesvoer voor tijdens het opvangen van de weeen (als ik er behoefte aan heb) en de dagen dat ik in het kraamhotel zit.
    heb je geen lijstje met de kadotips gekregen? het verschilt natuurlijk per persoon..ik wilde graag veel verzorgingsspulletjes hebben en absoluut geen kleertjes.

@anneke: owjeeee een klein driftkikker in huis?! raar dat als ze moe zijn ze ineens zooo chagrijnig kunnen worden he.

verder heeft maddox een mooie kras tekening met een stift op het laminaat gemaakt, geeft hij mij een zakdoekje dat hij eerst in de doos waspoeder heeft gedoopt aan mij (ik ging mn neus snuiten en geloof me als je dat eerst inhaleert brand je neus bijna weg) nu ligt hij lekker te slapen en ik hoop niet dat hij weer rond 05.00 wakker wordt.

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh lenny, je hebt gelijk hoor. Hij is een keer los gegaan en moeders is weer eens boos. Maar hij had juist beloofd thuis te zijn die avond omdat hij niet eens geld had voor een avondje kroeg. En wat me misschien het meest bezorgd maakte was dat hij me om half elf stomdronken weg had gedrukt en vervolgens zijn tel uit had gezet...Ik kreeg hem pas om 05:00 uur weer te pakken. Ach, ik was gewoon vreselijk bang dat hem iets was overkomen. Ik kan niet dronken worden, dus ik kan me niet voorstellen dat je nog thuis kunt komen in zo'n toestand. Blijkbaar lukt het hem toch :)

Leuke cadeaus zeg!! Er was geen cadeau lijst. Een mandje met verzorgingsproducten vind ik een leuk idee. Misschien een 'LIEF!"mandje maken ofzo. En een goed boek :)

Ik duim voor je dat Maddox lekker doorslaapt en dat je kleine meid snel gaat indalen.

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hello allemaal!!

@imsala: vervelend zo'n pijn... klinkt ook een beetje als een ontsteking?

@lenny: lastig met het kdv... ik wilde bram ook vanaf januari naar het kdv laten gaan zodat hij kan wat meer met andere kindjes om kan gaan maar heb er toch voor gekozen het niet te doen, heb idd geen zin in een oververmoeid kind in een ander ritme als thuis vaker ziek en hihi kan wel even doorgaan... wel wil ik hem dalijk naar de psz lten gaan 2 ochtenden, maar dat is makkelijker want daar hoeft hij dan niet te eten/slapen etc...
    Raar met dat indalen, je leest overal dat tweede kindjes vaak heel laat of zelfs niet indalen.. maar och een extra check kan nooit kwaad natuurlijk..
    mooi zo'n tekening op laminaat... ;)

@ellenore: vervelend zo'n ruzie maar idd met name het niet kunnen bereiken en zorgen maken zou ik ook erg boos om worden... wanneer heb je nog een echo zodat je wat meer duidelijkheid hebt? sorry als je dat al vertreld hebt mijn geheugen is niet zo heel goed meer....

@anneke: hihi die driftbuien ken ik.. bram zegt op het moment alleen maar nee op alles... eet bijna niet want ook daarop is nee zeggen blijkbaar erg grappig... pfff hij zorgt er bijna voor dat ik een driftbui krijg hihi geduld soms erg lastig...

@shenoby: van alles aan het gebeuren bij jullie?? Hoop wel positieve dingen!!

@sjoelke: hihi wil ook wel weer wat nesteldrang is een beetje weg na onze spurt vorige week... hoop dat het snel weer begint want moet nog heeeeel veel doen..

Hier alles zijn gangetje, laatste dagen weinig gedaan, beetje bijkomen van griepje.. bram nog steeds beetje gek maar waar het nu vandaan komt geen idee.. gister lekker uit eten geweest met vrienden, ben helemaal trots op hoe bram het deed hihi en kan soms echt niet stoppen met denken dat we dat over een tijdje met z'n vieren zijn hihi..
    verder beweegt beebje enorm veel en wroeten er twee handjes onderin... pfff erg pijnlijk soms hihi... hoop dat hij ook hier een beetje gaat indalen want lag nu nog helemaal los...
    Morgen komt mijn moeder even langs en gaan we samen een kast boven opruimen.. volgende week ga ik beginnen aan zolder en babyspullen en kleertrjes uitzoeken eerst even weekje niks hihi..

8. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke: Bedankt voor jouw duidelijke antwoord! Ik dacht al bij mijzelf er zijn er hier een paar die meer met zwemmen hebben.
    Ellentje: Beterschap! Ik hoop dat je snel ophoudt met kwakkelen.
    Lennylenn: Ik vind jouw reactie niet overdreven. Ik weet natuurlijk niet hoe snel je bezorgd bent, maar ik vind dat jij je er goed bij moet voelen. Is er geen kdv waar je een beter gevoel bij hebt. Of misschien dat je iemand kent die zijn kinderen ook naar een kdv brengt. Het mooiste zou zijn als je iemand hebt die heel enthousiast is over een kdv.
    Ik weet wel dat de werkdruk vaak heel hoog is op een kdv, maar de basis moet in ieder geval goed zijn. Van een stagiaire schrik ik niet zo, dat zie je heel veel.
    Alleen er zijn natuurlijk ook wachtlijsten...
    Maar ja, ik heb makkelijk praten... Mijn eerste kindje is nog op komst en de opvang wordt voor oma en een vriendin, die zelf in een kdv werkt.
    Na de eerste prikjes, dat is een goede om te onthouden. Misschien moeten we maar lekker gaan wandelen in plaats van zwemmen.
    Ellenore: Wat een gedoe allemaal. Ik hoop dat je snel weet wat er is en dat er op verschillende vlakken rust in de tent zal komen, dit is niks zo. Normaal gesproken komt het al niet uit, maar dit komt helemaal niet uit.
    Ik kan mij trouwens heel goed voorstellen dat je niet overal op reageert nu, maak je daar maar helemaal niet druk om!!!
    Sterkte met alles.

Ik vertel straks even verder over mijn drukke dag vandaag...
    Als internet er niet weer uitligt straks.

9. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer een lange dag gehad. Eerst gewerkt en daarna Yoga, laatste les. Op school is het echt een gekkenhuis. De leerkracht, voor wie ik 2 dagen inviel, is per deze week volledig ziekgemeld en komt voorlopig niet meer terug. Daardoor weet ik op dit moment het meest van hoe het met de klas gaat. Het klinkt misschien raar, maar ergens vind ik de drukte zelfs een beetje leuk. Jammer alleen dat alles uitzoeken zo veel tijd kost.
    Zelf werk ik donderdag weer, maar dinsdag en woensdag staan 2 verschillende leerkrachten voor de klas. Ik heb voor beide zo veel mogelijk klaar gezet zodat ze alles kunnen vinden.
    Donderdag moet ik dus vanalles weer uitzoeken. Hahaha, en dan te bedenken dat dat mijn op één na laatste dag is.
    Bij Yoga hadden we het over een terugkomdag. Ik ben de enige die in maart uitgerekend is. Dus toen zei ze, ja dan kunnen we misschien 23 of 24 maart afspreken. Ik keek haar aan en zei direct dat ik dat misschien niet ga redden. Aangezien ik 14 maart uitgerekend ben en ergens het gevoel heb dat mijn kindje later komt.

Morgen gelukkig weer vrij, daar ga ik lekker van genieten. Enne, hihi, nog maar 2 dagen werken... dit is echt zo raar!

Welterusten allemaal!

10. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai chicka's,

het kindje was vandaag ook weer erg actief..
    morgen krijg ik trouwens een groei-echo.. ben benieuwd wat ze zullen zeggen.
    ik heb echt nog geen een keer nesteldrang gehad. hihi kan dat nog komen?:p

kdv, ik werk zelf op een kleinschalig kdv. misschien is dat wat voor je? wij werken ook niet met babyphones en ja soms huilt er een kindje, maar die kan er ook net in liggen of net wakker worden..
    kan me wel voorstellen met zo'n nare ervaring dat je er weinig trek in hebt. zou ik zelf ook hebben..
    anders spreek je de leidsters erop aan wat je irriteert. dan kunnen ze er wat mee...
    hoop dat je eruit kan komen.

verder wou ik nog wat vertellen maar weet het niet meer. dat heb ik zo erg hè, dat ik midden in het verhaal stop en geen flauw idee heb waar het nou over ging...

neem nog ff wat chipjes, kan morgen uitslapen dus dan mag het hè!

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nou, wonder boven wonder heeft Ronja heel goed doorgeslapen. Ze lag er al om kwart voor zeven in en heeft toen maar een halve fles gehad en nog helemaal geen gewoon avondeten, dus we dachten die wordt na een uurtje ofzo wel weer wakker. Maar nee dus. Vannacht om half vier begon ze rustig wakker te worden. Frank heeft gelijk een fles gemaakt en die haar gegeven voordat ze echt helemaal wakker was en ze ligt nu nog te slapen. Geweldig! Na die krijspartij van gisteravond was ik echt bang voor een vreselijke nacht. Nu heb ik zelf ook wat kunnen slapen en dat had ik wel nodig, was echt moe gisteravond. Zelfs csi niet uit kunnen kijken...

@Lenny: Maddox is ook een fijne boef! Lekker dat hij je neus even heeft laten leegbranden... en zo'n tekening op het laminaat heeft natuurlijk ook lang niet iedereen!

@Flotsje: dat is ook een leuke fase met op alles nee zeggen, daar kijk ik ook erg naar uit, not! Hoop maar dat ze daar niet mee begint als de kleine er net is. Wat vervelend joh dat je soms echt last hebt van de kleine, ach ja, laatste loodjes enzo he?

@Micha: lekker meid dat je nog maar twee weken hoeft te werken, geniet ervan!

@Kart: lekker zo'n geheugen als een zeef he? Heb je nog lang zitten denken wat het was?

Ik mag nog vier weken en twee dagen werken. De eerstkomende 2,5 weken worden denk ik nog wel lekker druk en dan kan ik daarna de boel even goed opruimen en afmaken en dergelijke. Heerlijk lijkt me dat, dan ga ik echt goed voorbereid met verlof. En dan kan ik de laatste weken ook nog mooi wat klusjes voor collega's doen enzo...

Leef er nu echt naartoe dat de kleine komt! Alleen jammer dan dat het nog zo lang duurt!

Meiden, weer een fijne dag en tot vanavond!

12. lennylenn

morning ladies!! gaaaaaaaaaaap

iedereen lekker geslapen? weer lekker hondenweer buiten. dit wordt dus een thuisblijf dagje hmmmm heerlijk!

@imsala: hoe gaat het met je? tjah..er bestaan zoveel onverklaarbare gekke dingen op de wereld dat je arts er eingelijk niet zo raar van moet opkijken mocht het wel jicht zijn.

@ellenore: je bezorgdheid is helemaal niet zo gek hoor ik heb dat in het begin ook vaak gehad met lenn en op een gegeven moment dacht ik van joh bekijk het lekker. je bent volwassen en kan prima voor jezelf zorgen. hahahaa en hoe bizar ook, dronken mensen vinden op de een of andere manier toch hun weg terug naar huis. (ik kan het weten :D)
    de verzorgingsspulletjes vond ik het leukste daar had ik ook om gevraagd, ik denk dat iedereen daar altijd wel iets aan zult hebben dus je kadootje zal goed ontvangen worden.
    maddox heeft vanaf 19.00 tot ongeveer 23.00 heerlijk geslapen. toen werd hij wakker en mocht hij nog even bij mij op bed knuffelen en spelen en rond half 12 ging hij weer slapen tot vanochtend 07.00. dank je voor het duimen lieffie!!!

@flotsje: ja erg vervelend dat gedoe met het kdv. hij is nu weer daar en als het vanmiddag als hij thuiskomt ook weer zo een drama is dan ga ik het toch echt goed met lenn bespreken dat we de dagen van 3 naar 1-2 terug brengen en als dat niet kan dan wil hem er niet meer naartoe sturen, dan gaat hij later maar naar de psz idd. wat betreft weer aan het werk moeten ..tjah daar moeten we dan samen uitkomen maar er valt altijd wel iets te regelen. ik kanook weer terecht bij mijn oude werkgever want die wilt mij heel graag terug hebben en ik mag dan 2 dagen werken en krijg ook vaste dagen dussssssss het zou zo maar eens zo kunnen gebeuren allemaal.
    lekker hoor een avondje uiteten!! hmmmm wat was het voor restaurant? bij jou ook nog een kindje dat nog niet is ingedaald hiiihiiihii we hebben gelukkig nog wel even. ik maak me er niet al te druk over.

@Micha: ik geef toe dat ik wel snel bezorgd ben maar ik kan daar serieus echt niks aan doen hoe graag ik ook zou willen. Het zoontje van mijn beste vriendin gaat ook naar een kdv en ik was een keer mee en jeeeee wat was het daar leuk!!!!!!!! er was ook een soort logboek waaruit de ouders konden aflezen hoe de dag van het kindje is verlopen enz het was er echt allemaal goed geregeld en ontzettend leuk maar helaas is die veels te ver voor mij, zij woont in spijkenisse enik in rotterdam met het ov van huis tot aan de creche ben ik langer dan een uur bezig. en idd de wachtlijsten: we hebben ff kijken langer dan 1 jaar op de wachtlijst gestaan voordat hij naar deze kon, was ook de enige in de buurt.
    ik had het ook fijner gevonden als iemand die ik goed ken op hem zou kunnen passen maar oma werkt nog fulltime.eingelijk iedereen die ik ken werkt nog fulltime dus dat gaat over.
    lekker hoor dat je nog maar 2 dagen hoeft te werken!! drukte kan op zijn tijd leuk zijn zolang je er energie voor heb en het allemaal aankan :D dus petje af dat je het nu dat je hoozwanger bent nog allemaal aankan.
    het gevoel hebben dat je kindje later komt..ik krijg juist het gevoel dat ze eerder komt. maja dat had ik ook bij maddox en die is toch echt pas met bijna 41 weken geboren!

@kart: hihihihi geen idee of dat nog kan komen die nesteldrang. bij komt het met vlagen. een kleinschalig kdv zou ik wel fijn vinden maar ook dat zit hier niet in de buurt. de andere kdv's moet ik toch 3 kw tot een uur voor uittrekken. en op een kleinschalig kdv snap ik wel dat ze niet met babyphones werken maar deze is niet kleinschalig. en de leidsters tjah..zijn superaardige meiden maar ze houden zich echt vast aan hun ritme en ok dat snap ik wel want je kan je moeilijk houden aan het ritme van elk kindje maar als ik vraag om hem om 10.00 en om 15.00 op bed te leggen is toch niet erg?

@anneke: ooww fijn dat Ronja alsnog goed heeft kunnen slapen. ze was dan wel erg moe geweest denk ik he. ook fijn voor jullie dat jullie ook goed hebben kunne slapen. en vindt je dat het lang duurt voordat de kleine komt?? gekkie!!! die tijd vliegt zo snel voorbij! ik zit alweer aan de 35 weken!!! phoe nee het gaat mij echt te snel hoor. ben wel reuze benieuwd naar onze kleine meid natuurlijk maar ik geniet nog zo erg van de zwangerschap.

vandaag wel weer zo een dag van..wat eten we vandaag??? ik heb tottaal geen idee dus dames, wat schaft jullie pot vandaag? mischien kan ik daar wat uit halen. straks de duowagen goed schoonmaken want dat had ik nmog niet gedaan sinds we hem gekocht hebben. en verder niet veel bijzonders, nog wel even een dutje doen.

13. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anneke, nee zelfs dat was ik weer vergeten, wat ik vergeten had;)

@lenny, ja tuurlijk moet je dat vragen. als dat jullie ritme thuis is dan horen ze dat daar zo goed mogelijk na te streven.. daar ben je een kdv voor!

ik weet nog niet wat of waar ik eet.. mag zo m'n vader ophalen uit het ziekenhuis en moet s'middags een echo maken om 15.30 in een ander ziekenhuis.. en had ook beloofd m'n oma nog op te zoeken vanavond.. dus gelukkig ligt er nog pizza in de vriezer, dus als ik thuis ben eet ik dat, anders bij m'n vader of oma (wonen in hetzelfde dorp, ik iets verder weg)

fijne dag ondanks het 'nederlandse' weer:)

14. lennylenn

wat is het stil hier...ik verveel me een beetje. ik heb best wel slaap maar kan niet in slaap vallen dus ik zoek een actieve bezigheid maar kan niks verzinnen. zwemmen gaat het niet worden want er zijn nu zwemlessen. wandelen ook niet want daar word ik te snel moe van. schoonmaken enz NEE daar heb ik geen zin in. pff jeetje zeg als maddi thuis was ging wel met em naar ballorig

15. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lennylenn,

Is fietsen nog te doen voor je?

Het is hier inderdaad erg stil, misschien dat de meeste aan het werk zijn. Dat zal leuk worden als we allemaal met verlof zijn!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ben alweer thuis, de training was vroeg klaar vandaag. Heerlijk! Is weer eens wat anders dan elke keer die lange trainingsdagen. Donderdag schijn ik weer te mogen, das ook wel prima, want dan is het tot een en weer in Groningen. Kunnen we mooi daarna even naar de Ikea voor die commode en kast die we nog moeten, want Frank is toch vrij op donderdag. Helemaal goed! Moet ik alleen even de verloskundige verzetten, maar dat moet kunnen. Met een beetje mazzel kan ik daar morgen nog naartoe, maar ik kan pas morgenochtend bellen, dan zijn ze weer bereikbaar!

@Lenny: heb je nog wat leuks gevonden om te doen? Ik ben inderdaad de zwangerschap even helemaal zat! Maar ik weet ook van de vorige keer dat dat ook zo weer om kan slaan. Baal nu gewoon van hoe ik eruitzie en van de klachtjes en de harde buiken en ik ben gewoon heel benieuwd naar onze kleine jongen! Jij bent inderdaad alweer 35 weken, dat schiet lekker op! Nog twee weekjes en dan zou het in principe gewoon op tijd zijn. Super zeg!

Vandaag is mijn pakketje van de prenatal gekomen. Twee lakentjes voor het ledikantje, een molton hoeslaken, een slaapzakje in een minimaatje, zoogkompressen (die ik ook vanaf morgen maar dagelijks ga dragen voor de zekerheid) en nog wat kleine dingetjes. Lekker is dat. Zaterdag kan ik het pakket van de Hema afhalen in de winkel. Nog eventjes en we zijn helemaal compleet. Daar hou ik van!

17. lennylenn

@anneke: nope.. heb helemaal niks meer gedaan, wat boodschappen en koken thats it.

saaie boel overal zeg, hier niks te doen op facebook niks te doen, klein jongetje slaapt al want die was uiteraard weer helemaal uitgeput en lenn is gaan fitnessen. ik denk maar dat ik ga slapen..morgen weer een dag.

slaap lekker allemaal!!

18. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou meiden, ben vandaag in het zkh geweest voor een groei-echo..
    er was verder niks aparts te zien. hij heeft gewoon al een lekker dik buikje! dat was het dus, verder zei ze dat ik wel kon rekenen op een 7,5-8 ponder.. kleine dikkie dik!

over 4 weekjes nog een groei-echo en tussendoor gewone controles bij de vk.

het is idd rustig geweest zeg vandaag.. zo verschillend!

ga zo douchen en ook maar eens vroeg naar bed.. ben echt uitgeput na al dat heen en weer gesjees...

kusjes!!

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    kart: wat fijn dat je je kindje weer goed voelde... lucht op he?

sjoelke: je laatste week al meid! wat heerlijk zeg! lekker genieten van de rust....en indalingsweeën..tja, soort harde buiken, maar dan pijnlijker en helemaal onderin mijn buik....

lisa: inderdaad, je staat er bij deze termijn helemaal niet bij stil dat je kindje nog steeds heel kwetsbaar is he?..vreselijk voor waardevol...

anneke: inderdaad wat is die frank een piepert zeg! heeft eigenlijk steeds overal wat over te zeuren... tss... en richard..tsja..niet zo slim he?.. ronja dus ook een ander idee over bedtijd dan jullie? hahah...fijn een kind met een eigen mening...hihihi

sjoelke: mooie en flinke buik! zo ziet die van mij er ook uit...;)
    en wat is het kamertje mooi geworden zeg!

micha: geen idee wanneer je met een kleine in het zwembad kunt zwemmen..weet anneke vast wel! lekker dat je verlof al helemaal in zicht is meid! ik tel ook af...;)

31 dec: hier precies hetzelfde hoor... het raakt je flink he? en dat maakt dan weer onzeker...ben ook blij met ieder schopje...het is ook zo kostbaar!

ellentje: he wat naar...niet fit dus! hier ook een hoop snot en gekriebel...bah! hopelijk knap je snel weer op meid!

lisa: jeetje meis, wat een moeilijke keuze...vakantie en uitgerekend zijn (bijna...) ik geloof dat ik mijn man niet zou laten gaan...(zou zelf ook niet willen zegt ie net) maargoed.. als jullie je er zo goed bij voelen is het prima toch?

lennylenn: stagiaires staan niet alleen op de groep hoor meid! en ook al zijn ze 16...ze kunnen al wel heel wat... heb zelf 4 jaar op de groep gestaan en de stagiaires gingen bij ons boekjes voorlezen en buiten spelen met de vaste leidsters en kids.. als extra aanvulling op de groep zeg maar. Is juist erg leuk! hoe vindt maddy het op de groep? maargoed, wat je verder omschrijft is niet leuk inderdaad...je twijfels moet je natuurlijk wel aan geven meis!
    Kris vindt de fiets wel leuk, maar nog wel spannend...hij had nog niet veel zin om te fietsen..;) en inderdaad...mijn vrije dagen nu zitten ook al heel vol...zal tijdens het verlof ook wel zo zijn...

imsala: wat vervelend! weet je al wat het is?

ellenore: nee, kris kan er nog niets van...hahah...hij is ook nog wel wat klein...van de zomer maar flink mee aan de gang. Hij vindt hem in elk geval wel mooi! jeetje meis...die man van jou is ook niet makkelijk zeg! ..heftig...klinkt inderdaad alsof hij wel wat therapiesessies kan gebruiken... weet dat je er hier altijd je verhaal over kwijt kunt hoor meis!!...zou mijn man echt neergeslagen hebben met een wijnfles...tsss..

anneke: jij stoomt ook mooi door he meid....wel beginnen met gas terug nemen hoor! ik heb vandaag heel dapper een cursus voor morgen afgebeld...heb vandaag gewerkt op mijn vrije dag en zou morgen van 9:30 tot 16:30 uur een cursus hebben in deventer...2 uur heen en 2 uur terug rijden.. trek het gewoon niet meer...leidinggevende snapt het gelukkig...jij ook omjezelf denken hoor!

sjoelke: dwingend he die nesteldrang?.. ikkan ook niet stoppen....ook al ben ik moe..het moet af! is toch eng? vandaag de ramen binnen en buiten gedaan en alle gordijnen gewassen..tss...echt nodig...maar niet heus... hopelijk bedenk ik niet veel meer....kondne we ons hoofd maar stil zetten he?..hahha..maargoed, zit hier nu wel in een brandschoon huis te typen en heb de was laten liggen tot morgen...da's toch best wel goed van mezelf...hihihii

ellenore: je bloeddruk kan ook wel zo hoog zijn juist door de situatie! zou je man haarfijn uitleggen waar je last van hebt en wat je nu nodig hebt...je hebt het al zwaar genoeg!

anneke: het is wat met die driftige peuters!..hihih,...

shenoby: fijn om wat van je te lezen! wist wel dat je meelas..;) suenne weet ik verder niet. Ik meen dat alles uit de wereld was tussen ons? misschien heeft ze het even gehad of is ze druk? Hopelijk wel alles goed met haar!

flotsje: lekker dat je wat hebt kunnen bijkomen! en wat heerlijk zo'n actieve baby! ik voel inderdaad ook wroetende handjes onderin mijn buik...erg snoezig!

micha: heftig voor jouw klas ook. zoveel wisselingen! maar wel leuk dat jij er zoveel energie uithaald! nog maar 2 dagen..jeetje! voor we het weten zitten we allemaal thuis!! lekker zeg!

kart: nesteldrang nog komen? ik hoop het niet voor je meid...dan ga je op het laatst je hele huis nog doen..hhah...ik had het zelfs nog toen de weeën al begonnen..hup...stofzuiger aan en de badkamer nog gedaan... het idee dat de kraamverzorgster anders viezigheid tegen zou komen...muts die ik ben..;) zou blij zijn dat het lekker wegblijft meis!

anneke: wat fijn dat ronja zo goed geslapen heeft! was ze waarschijnlijk ook gewoon heel moe! en voor je het weet is het zover met je verlof meis! vooral als je het nog druk hebt gaat het snel! hier nog 3 weken, zeg maar 2,5...

lennylenne: niet dat je er nu nog wat aan hebt. maar wij hebben mihoen met kip gegeten...heerlijk!

anneke: fijn dat je lijstje langzaamaan compleet is...geeft een rustig gevoel he?..;)

lennylenn: sorry dat we zo saai waren....was aan het werk...nu heb je weer flink wat leesvoer van mij! hahah

zo...eindelijk weer bij! ...pff...vind het wel zwaarder worden en heb vandaag zowaar aangegeven een stap terug te doen..heb best veel harde buiken en zou morgen de hele dag in deventer moeten zijn voor een cursus... gelukkig heb ik een hele begripvolle leidinggevende en mag ik thuis blijven. Hbe toch best veel harde buiken en mijn rug is echt een draak op het moment... komt natuurlijk ook door het gepoets en gewoon doorwerken etc..maargoed. Nog 2,5 week en dan is het gebeurt, dan mag ik met verlof! heerlijk.heb er echt zin in! Vandaag weer een nieuwe collega aangenomen. Ik zou niet meer bij de sollicitatierondes gaan zitten, maar doordat één van mijn vervangers ziek was, heb ik vandaag, op mijn vrije dag toch nog bij de gesprekken gezeten. Was leuk en we hebben een leuke pittige dame aangenomen. Nu plan ik morgen dus maar een dagje vrij... ben er aan toe! Maargoed..genoeg geklaagt! voel me verder prima..donderdag weer naar de gyn en ben benieuwd hoe de kleine gegroeid is. Ze doen eigenlijk iedere keer de metingen, dus dat geeft best een goed beeld.

liefs!

20. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Anneke: Wat hebben die kleine het toch ook ooit moeilijk he! Moe, tandjes enz. Al is dat krijsen dan ook echt niet fijn. Wel fijn dat ze gewoon doorgeslapen heeft. Is voor mama wel lekker een keer een goed nachtje.
    Jij moet nog 4,5 week werken en ik denk dat ik dan al bevallen ben. Ik moet nu nog ruim 5 weken, maar denk niet dat ik het haal.

@Lenny en MIcha: Nog drie dagen werken, dan een paar dagen rustig aan doen en dan ga ik flink zpen!! Hihihihihi. Spam spam spam hier on topic!

@Ingef: Tanx voor de complimenten. Ben zelf zo blij met het kamertje.

@Voedingsbh’s: Ik heb vandaag twee voedingsBH binnen gekregen van de OTTO. 2 voor 25 euro en ze zitten heerlijk. Misschien en tip.

Verder ben ik vandaag bij de VK geweest. Mijn bloeddruk is wat gestegen. Niet schrikbarend hoor, maar wel hoger dan de vorige keer. Nu moet ik volgende week dinsdag terug met een plasje en weer op controle. Ik ben benieuwd. Hoop dat hij niet weer stijgt.
    Vind het eigenlijk best spannend. Ben zo bang voor zwangerschapsvergiftiging.

Liefs Sjoelke

Deel Deze Pagina