september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hallo,

ik start het topic vast;). ik heb vanmorgen een zeer licht streepje op mijn kv test gezien. alle symptomen zijn er weer en ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben. aangezien ik een onregelmatige cyclus heb weet ik niet precies hoe ver ik ben, en dus wanneer ik uitgerekend ben. maar wel dat het september zou worden. heeeel in het begin. supertof want mijn man is de 1e sept jarig.
    ik ben een november 2010 mama, en zou het superleuk vinden om ook hier weer contacten te leggen.

groetjes

2. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    nog niemand?? hier vandaag een dikke posi test!!!

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wauw wat gaaf! Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat er nog VELEN mogen volgen!!

Geniet ervan!

4. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meis ik kom me hier ook aanmelden had vanaf dinsdagaaf al een licht streepje en die wordt steeds donkerder hihihi! Ik verwacht zelf dat ik 1 of 2 sept uitgerekend ben. Zooo spannend weer! En hoe leuk ik ben ook een november 2010 mama!

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    he maar dat is toevallig.
    ik verwacht ook rond die tijd uitgerekend te zijn, had een onregelmatige cyclus dus zal op antwoord van de verloskundige moeten wachten wat het precies zal zijn.
    wanneer is jou november kindje geboren??
    hoe voel je je verder???

liefs

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! Mijn dochter is ook van september. hele mooie maand om in te bevallen.

7. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @carlo mijn dochtertje is van 24-11 dus volgens mij vier dagen na jouw zoontje! Zeker toevallig!!

Ik voel me wel moe en van de week wat misselijk maar das nu ff weg. Nu vooral toch wat zenuwachtig of t wel goed mag gaan. Met dochter nl zwanger geworden mbv utrogestan omdat ik te weinig progesteron aanmaakte en na 20 rondes en nu 2e ronde na spiraal spontaan zwanger. Erg obwerkelijk dus en bij jou??

8. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Ik meld me hier ook aan. Ik denk dat ik 2 september uitgerekend ben.
    Van mn zoontje was ik ook uitgerekend in november, is toch 1 december geworden.
    Spannend he, ben ook wel bang dat het nog mis gaat.

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @charmedknorrie: hier gaat t ook goed. Wel wat moe maar valt ook nog wel mee. Wat een geluk dat je nu zo onverwachts zwanger bent.
    Ik ga dinsdag of woensdag met de vk bellen voor een afspraak. Ik ga naar dezelfde als bij mijn zoon.

@kwebbel. Gefeliciteerd, gezellig dat je ook komt kletsen. uit welk jaar komt je 1e kindje?

10. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Carlo, bedankt voor de felicitatie! Jij ook gefeliciteerd! Mijn zoontje is geboren in 2010, net als die van jullie. ;)
    Leuk he, de vk bellen, dan wordt het alweer wat echter!

Ik heb een aanmeldformulier van de vk ingevuld en hoop dat ze dinsdag bellen.
    Ik ga ook weer naar dezelfde vkpraktijk.

Voel me eigenlijk helemaal niet zwanger. Alleen een lichte buikpijn, verder helemaal niets.

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames,

ik kom me hier ook melden, gisteren een positieve test.
    Ik ben na de 5de iui nu eindelijk zwanger van het eerste kindje.
    Dus alles is nieuw en spannend en zeker niet te beseffen!!

Ik heb nog niet echt klachtjes, mss wat meer moe, niet echt misselijk maar meer een vol gevoel en iets maagzuur.
    ow en wat steekjes onder in mijn buik en lies.

Zooo spannend!

Jullie ook gefeliciteerd!

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @hip1983: van harte gefeliciteerd. Wat een super mooi kerstkado voor jullie!!

13. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    joehoe!
    gefeliciteerd :)

ik kom me ook melden! heb 2 kindjes.. de oudste wordt volgende maand 3 en de jongste is nu 3,5 maand:)
    ben zover k weet 3 sept uitgerekend :D maar dat is altijd nog ff wachten met de echo:)

14. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hoi meiden

ik kom me hier ook melden! Gister een positieve test!!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    gefeliciteerd allemaal!

tot nu toe ben ik de enige die in verwachting is van de eerste geloof ik.

ik heb vanmorgen de gyn gebeld en mag 10 jan. komen voor de eerste echo!! zooooo spannend...

werd vanmorgen echt misselijk wakker maar als ik iets eet dan gaat het wel weer gelukkig.

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hip1983 jeetje je bent een tijd bezig geweest! Dan moet dit extra bijzonder zijn!

17. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Aan alle nieuwe mama's: welkom en gefeliciteerd.

Wie heeft het al verteld aan familie en/of vrienden?
    Wij hebben t met kerst aan mn ouders en schoonouders verteld. Morgen wil ik naar mn opa en het vertellen. Ik ben me ervan bewust dat het nog mis kan gaan, maar t is er...en ik wil er nu van kunnen genieten.;)

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    nee nog niet!weet het ook pas sinds gister avond! wil eerst een echo gehad hebben!

19. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey,

Welkom en gefeliciteerd!

Wij hebben het nog aan niemand verteld. Gisteren wel even discussie over gehad maar toch stilgehouden.
    Aan mn schoonfamilie vertellen we het met de jaarwisseling.
    Aan mijn ouders vertellen we het denk ik vrijdag.
    En aangezien mn zussen het ook pas later vertelden houden we het voor hen nog even geheim.

Hebben jullie de vk al gebeld?

20. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden Gefeliciteerd aan de nieuwkomers!!! Heerlijk dat t al een heel groepje wordt!

Hier dit weekend aan schoonouders +broers/zus verteld en aan mijn ouders. Die reageerden allemaal heeeeel verbaasd (hadden Sterre een shirtje met Grote zus aangetrokken!) ze hadden nog niet verwacht dat we nu al voor een 2e zouden gaan! Maar ze vonden het helemaal leuk!

Hier vandaag erg moe (was vergeten dat en zwschap er zo in hakte) en nog een keer een test die echt superknal was!!!! Heerlijk daar hou ik van! OOk de vk gebeld en 24 jan mag ik komen voor intake. Aan de tel was het of ik nooit weg was geweest maar het is dan ook nog geen jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Echo mogen we met 10-12 weken....dat duurt nog lang!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina