Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    he jodi! hihi dit kamertje had ik trouwen ook uitgezocht alleen dan in het wit! ik vond het zo leuk! maar nu hebben we een ander ook leuk! hihi
    wel eerlijk moet dat zijn dat het kamertje klaar is!
    Hier is het nog "leeg" allee babyspulletjes die we hebben liggen er hihi

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
  3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    gisteren trouwens erg leuk geshopt bij de zeeman!
    ze hebben leuk spul waarop staat; xxs! hihi erg leuk! en niet duur! ga maar eens kijken! ik had voor 8.50 een pyama, 2 slabbetjes, 3 paar sokjes....

4. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    He, das de zelfde info als op weigendood.nl.
    Was aan het kijken wat voor matrasje ik het beste kon kopen.
    Staan handig tips op, meteen ook maar mijn zisje ingelicht, die moet ook nog een goed matrasje.
    Zij heeft de zelfde kamer als ons maar dan in het wit (ha ha, grappig he Anniek)

@ Anniek, welk kamertje heb je nu?

Heb zin in morgen, box kopen (krijgen) :)

Maar zo uit werk eerst nog even langs de Hema, heb nog 10% korting bonnen. Zijn geldig tot 29 okt.
    Ik vind vast nog wel wat voor de baby uitzet.

Dus als jullie me zo missen, ben ik lekker shoppen.

Liefs Jodi

5. Niet meer actief

Ik heb steeds pijnscheuten in mijn buik. Word er een beetje naar van. Vanmiddag waren we al bij de spoed voor Astrid (achteraf niets aan de hand)

Het zal wel een stukje vermoeidheid zijn..pff, ik ben kapot!

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @anniek, heb je kamertje gezien in je album, vind hem echt heel erg leuk :) ook wel mijn smaak.

@gupsie, Meisie toch, vergt toch wat energie, zwanger en Astrid ziek. Gelukkig dat je ritje naar de spoed voor niks was. Hopelijk krijg je snel wt tijd om te rusten.

7. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    nou dat was me het dagje ook wel weer zeg! vanmorgen om 8.00 de auto bij de garage brengen, op me vrije dag [:'(], en om half 12 ophalen. toen naar de winkel om me gordijnen op te halen. die waren klaar. kom ik thuis, hang ze op.... zitten er 2 halen in de stof en meerdere zwarte vlekken. echt smeer vlekken. heb ik weer[:|]. dus net de hele bups weer ingepakt en terug naar de winkel. probleem voorgelegd en ze begrepen me en gingen niet in verzet. die man zei ik kan ze opnieuw laten maken maar de kans dat er weer halen in komen is groot omdat de stof daar erg gevoelig voor is. ben ik het mee eens, van die gladde stof net als van trainingspakken. als er 1 draadje los zit en hij trekt door zit er een haal in.

de smeervlekken was echt een fabrieksfout maar wederom omdat het hele lichte stof is (wit met limoen groene banen), kon dit ook nog eens gebeuren. wat een dilemma. die man wilde me de maakloon van 54 euro vergoeden. yeh right op een bedrag van 248 euro. toedeloe maak ze dan maar overnieuw met het risico dat het nog eens gebeurd. balen zeg waarom moet mij dit weer overkomen, is niet de 1e keer.

aan het eind van de rit en na erg verdrietig te hebben gekeken en gezegt dat het voor m'n babykamer is, kreeg ik 140 terug en de gordijnen uiteraard mee. dus nu hebben de gordijnen me 108 euro gekost en ben wel tevreden met het resultaat. je hoopt hier natuurlijk niet op maar dit is beter dan niks. dat ik al m'n geld terug zou krijgen wist ik toch wel dat dat niet zou gebeuren omdat je ze hebt laten maken. dus dit is dan wel prima, maar leuk is anders. gelukkig zie je de halen niet als ze hangen want er zit verduisteringsstof achter en de vlekken zijn minimaal dus ga ik niet aan zitten pielen of boenen. hoop dat ze precies in een plooi vallen.

hoop ze morgen op te hangen in de babykamer en dan zal ik een foto plaatsen.

zo heel verhaal maar moest ik even kwijt. verder gaat alles goed hier hoor! morgen bbq van me zwager omdat ie jarig is en zondag vrienden op visite.

wat gaan jullie doen?

8. Niet meer actief

Spar, is wel ff dan weer een bummer zeg. Maar wel fijn dat je wat retour hebt gekregen!

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    onze babykamer staat al een hele tijd klaar.. hihi. heb wat fotos op mijn site staan..
    Wij moeten nog een hoop kleine dingen maar alle grote dingen hebben we eigenlijk al

10. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Wij hebben de babykamer nog lang niet klaar! Maar dat kan ook nog niet... We gaan in januari verhuizen! De meeste dingen hebben we wel al... Dus als we eenmaal verhuist zijn is het ook zo klaar!

Hebben jullie al last van harde buiken? Ik dacht dat dat pas later in de zwangerschap kwam...
    Ik heb wel eens last van spiersamentrekkingen om de baarmoeder. Vooral als ik om mijn rug lig. Das ook best pijnlijk, maar als ik dan op mijn zij ga liggen is het zo weer over.

11. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    @ Jodi

Erg leuke babykamer!

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Vandaag op speurtocht geweest voor behang.....
    Wil namelijk 1 muur zacht aquablauw en 1 muur olijfgroen en 1 muur behangen met een print met rood erin! Pfoe........wat is dat moeilijk zeg, of te druk, te saai, verkeerde kleur rood........ :(
    Maja, heb nou eenmaal wat in me hoofd he;)

Heb nog 1 optie en hoop daar morgen even langs te kunnen.

Lig nu dus al de hele avond uitgeteld op de bank van het gefiets :(

Heb net nog wel via een internetwinkeltje kleertjes van Imps & Elfs voor de helft ingeslagen! Mocht van mezelf een paar dure setjes inslaan, voor de rest houd ik het bij de Hema en Zeeman, maar vond wel dat ik 'iets' duurs mocht.

Heb nu een heel gaaf boxpakje in aqua/ groen gestreept met op de achterkant de tekst 'Produced by Dad' met een bijpassend mutsje.
    En een creme kleurig setje, shirtje met broekje met daarop de tekst 'signed, seeled, delivered. I'm yours'. Dat is ook de tekst van een liedje van Stevie Wonder en dat hebben wij gedraaid op onze bruiloft tijdens het tekenen.......kon ik dus echt niet laten liggen :oops:

Wou dat het kamertje klaar was dan kon ik de kast gaan bestellen (2weken levertijd) en inruimen!

Heb zo'n nesteldrang:oops: :) :)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heerlijk he lilly
    geweldig is dat geshop!

14. Lesleyw

Lesleyw Actief lid

20 apr 2006
    120
    0
    0
    Management assistente
    Haarlem
    Jodi heb je m'n mailtje nog ontvangen? :D

Grt,

Lesley

15. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    hallo!
    Altijd als ik hier iets schrijf komt er eigenlijk nooit antwoord :(
    Er is eigenlijk een vast groepje ontstaan, vind ik best wel jammer. Want 2 dagen terug had ik het helemaal gehad en dat verhaal heb ik hier ook geschreven, maar niemand heeft er ook maar even op gereageerd.
    Nou ik kijk het nog even aan en anders zal ik alleen nog maar mee lezen denk ik. Jammer....... :(

PS: dit is geen aanval of zo, dus niet dat er zo pissige reactie komen.....
    moest het even kwijt ( mannetje is in Spanje en ik ben alleen)

Liefs Es

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik begrijp wat je bedoelt hoor.
    Ik vind het soms ook moeilijk hoor. Dan ben ik een dag niet op het forum geweest en dan lees ik zoveel mogelijk terug maar tegen de tijd dat ik het laatste berichtje lees ben ik de berichtjes ervoor alweer vergeten en reageerd dan meestal op het laatste bericht :oops:

Ik heb ook wel eens wat hier neergezet waar niet of nauwelijks op werd gerageerd. Voor mij zijn er echter niet echt groepjes ontstaan, of ik zit er niet bij ;) Het is in ieder geval niet zo dat ik eerst kijk wie een berichtje geplaatst heeft en dan denk van dat O is die en die maar, daar reageer ik niet op!

Ik heb er zelf al een paar keer flink doorheen gezeten en wat ik dan doe is een apart topic erover beginnen onder een van de andere forums. Meestal krijg je dan wel veel reacties hoor!
    Hier wordt denk ik gewoon te veel gekletst over van alles en nog wat om echt goed op iets of iemand in te gaan.
    Ik hoop in ieder geval dat je toch nog blijft meekletsen!

17. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey Madelief,

Balen dat je dat zo voelt en helemaal dat je zo´n last het van je SI gewricht! :(

Hoe lang is je mannetje in Spanje dan? Dat heb ik niet kunnen vinden dat hij weg was.....
    Issie wel terug voor de 20 weken echo?

Niet iedereen krijgt een reactie op haar verhaal, dat was mij ook al opgevallen ja.

Ik moet zeggen het was de laatste twee dagen heel wat bij lezen, ik wist op gegeven moment ook niet meer wie wat had geschreven.

18. Niet meer actief

ik vind het ook altijd erg moeilijk om dit soort dingen bij te houden en bij te blijven maar ik blijf gewoon door schrijven of jullie nou willen of niet haha :p

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    wilde hier in ieder geval even op reageren en zeggen dat je je niet schuldig moet voelen! Ik zit volledig thuis, heb eerst halve dagen gewerkt maar dat ging niet. Voelde me daar ook heel rot over maar nu ik thuis zit hoor ik steeds meer verhalen van vrouwen die zeggen dat ik op moet passen en om mezelf moet denken!

Voor sommmige vrouwen is zwangerschap een eitje, nou fijn voor hun, voor sommige vrouwen is het gewoon zwaar, om wat voor reden dan ook!

Ik zeg niet dat een zwangerschap en bevallign weer als iets medich gezien moet worden en dat we massaal wekelijks bij de gynocoloog moeten zitten maar soms denk ik wel eens dat we in dit land weer teveel de andere kant op zijn geslagen.
    Ben je moe, nou dat gaat wel over hoor!
    Kun je niet meer lopen van de pijn? Oh dat hoort erbij, is heeeeeeeel normaal!
    Voel je je af en toe zo klote dat je alleen maar kunt huilen? Hahaha, zijn de hormonen!

Bij mij was het resultaat dat ik daardoor niet echt aan de bel durfde te trekken, ik moest niet zeuren. Ik wilde toch zwanger worden? Wees maar vooral blij dat het zo snel gelukt is, anderen doen er maanden zo niet jaren over.
    Dus je mag je gewoon niet rot voelen van jezelf.

Nu denk ik het volgende:
    Wat is het belangrijkste voor mijn kindje als het straks op de wereld komt?
    Juist dat het een redelijk gezonde mama heeft die voor hem kan zorgen!
    Zoals het met mij ging had het eerder een opgebrande, oververmoeide mama gehad........en daar heeft Niemand wat aan!

Pfoe wat een verhaal zeg........
    :oops:

20. Niet meer actief

@madelief: je moet ook luisteren naar je lichaam en vooral niet meer willen doen dan je kan ;) tuurlijk stel je je dan niet aan.. je weet zelf wel het beste hoe jij je voelt!

ennuh gewoon mee blijven schrijven hoor... iedereen praat weleens over andermans verhaal heen.. dat gaat onbewust ;)

Deel Deze Pagina