hey Nog eens ikke!! Sonja heeft me gependeld en voorspelde sept 2006, meisje Ninetje:november 2006, meisje Wordt dus afwachten!! Groeten Cate
Hoi dames, Waar kan je die maanstenen kopen? Wil er ook graag een maar weet niet waar ik heen moet. groetjes
Hoi all, Ik heb dus ook een Maansteen gekocht, de maansteen helpt idd je cyclus op orde te maken en bevoorderd dus de vruchtbaarheid... Ik ben hem net een paar dagen voor mijn ei gaan dragen en eigenlijk heb ik te ver voor mijn ei en de dag erna geklust...echter heb ik wel evt sympt die op een zwangerschap kunnen wijzen...pijnlijke borsten die ik herken van de periode voor mijn miskraam, licht misselijk en heb een nacht en een dag (rond de innesteling) ploppende steekjes gehad... Mijn cyclus verloopt anders dan anders deze keer, ik ervaar 2 heel duidelijke dingen die ik met de 2 cyclussen niet had... Of ik zwanger ben...dat weet ik pas over een week ongeveer...of de maansteen er aan bijgedragen zal hebben...Ik ben er heilig van overtuigd!
owh... Je kunt altijd stenen dragen die je aanspreken hoor..Als het niet de juiste steen voor je is..dan reageerd je lichaam vaak met hoofdpijn. Het is beter om niet 2 verschillende stenen bij elkaar aan 1 ketting te dragen...ze zouden in de war kun raken met elkaars energie en dat kan ook andere dingen in je lichaam teweeg brengen...
Mocht ik straksjes ongi worden, dan ga ik hem zeker weer omdoen...op een of andere maniet durf ik het nu niet...bang dat ie met mijn hormonen gaat lopen schuiven waardoor het nu niet goed verloopt? Stom he... 8-[
maakt het niet uit aan wat voor soort ketting draag alleen goud kan hij ook met een andere ketting tegelijk gedragen worden.???
ik heb hem nu al 2 maanden niet meer om. bij mij werkt het tot nu toe niet. ben nu in de 11de ronde en nog steeds niet zwanger,me cyclus is vanaf het begin al goed geweest,soms 1 dag voor me nod of 1 dag na me nod ongi . dus bij mij werkt ie niet.
Hoi! Ik heb laatst ook een maansteen gekocht. Ik las op internet dat je 'm eerst moest ontladen. Dit door 'm eerst 3 dagen in een bakje water te leggen en daarna 3 dagen in een bakje met aarde. Op de 3e dag van de aarde vertrokken we onverwachts op vakantie waardoor m'n maansteen een week te lang in de aarde heeft gelegen ! Nouja, nu denk ik dat dat niet zo'n heel erg probleem is, toch? Ik hou 'm nu gewoon even onder stromend water. Als ik ongesteld wordt (wat ik natuurlijk NIET hoop), ga ik 'm vanaf de 1e cyclusdag bij me dragen. Succes allemaal!!
Je kunt de steen gewoon in combie dragen met een andere ketting hoor..mits die de steen niet beschadigd. 2 verschillende stenen bij elkaar is overigens niet zo goed idee... Ik heb nog nooit gehoord dat je een steen moet ontladen eigenlijk...want dan moet je hem toch ook weer opladen...? Het geheel ontladen van een steen is volgens mij niet helemaal goed voor zijn/haar werking...Maar misschien zit ik we wel helemaal naast hoor!
Hoi, Ik heb er niet zoveel verstand van, maar dat over het ontladen heb ik gelezen op www.dekrater.nl onder vraag en antwoord. De mevrouw van de winkel waar ik 'm kocht zei ook dat ik de steen eerst in water en aarde moest leggen, maar die had het over een dag, en de site zegt dus 3 dagen. Tja ik weet niet precies wat nou het beste is!
ik heb dat ook nooit gehoord dat ontladen weet alleen dat je hem moet opladen onder stromend water (stond in de beschrijving)
Bij mij vertelden ze in de winkel dat ik 'm moest reinigen in kalkvrij water. En inderdaad ook dat het formaat niet uitmaakt voor de werking (nou zeggen ze dat bij wel meer dingen, maar bij dat geld dat een beetje groter toch wel helpt ).
kan je de maansteen op elk willekeurig moment om doen zoals halve wege of moet je wachten tot je ongi weer is geweest beetje gekke vraag
Poessie dit is wat ik las\ . Uitgebreide methode Een wat uitgebreidere methode van ontladen is noodzakelijk bij bijvoorbeeld sieraden of edelstenen die van iemand anders zijn geweest, of bij ernstige spanningen. Leg het sieraad of de edelsteen gedurende drie dagen in water, ververs dat water zo nu en dan als dat nodig is. Doe hem dan drie dagen in de aarde; gewoon potgrond in een schaaltje of kopje is voldoende. (Niet bij een plant doen, want die houdt ook niet van de spanning die ontladen moet worden.) Als je de edelsteen dan uit de aarde haalt na de drie dagen, spoel hem dan af en haal hem even snel door een kaarsvlam (kan alleen niet bij barnsteen). Nu is het sieraad of de edelsteen goed 'ontladen', dus schoon en zuiver. De elementen water, aarde en vuur zijn gebruikt. Na het 'ontladen' kunnen edelstenen ook heel goed krachtiger gemaakt worden door ze extra 'op te laden'. Opladen Stenen die behoren bij de geest, dus heldere stenen, kunnen het beste opgeladen worden in de zon. Doe stenen die mangaan bevatten, zoals amethist en rozenkwarts, wel onder een doek, omdat ze anders verkleuren. Stenen van het gevoel, dus de doorschijnende stenen, worden opgeladen in de volle maan. Stenen die bij ons lichaam horen, de dichte stenen, mogen eventueel wat langer in de aarde blijven. Extra opladen Dit kan nog onder een goed gerichte piramide, maar dan wel 1 steensoort tegelijk. Een energiegong kan ook heel goed werken als extra oplader voor edelstenen en mineralen. Het opladen op een cluster gelijkgerichte mineralen is ook heel krachtig. Denk maar eens aan een amethisthanger die weer krachtiger wordt door hem (als hij goed ontladen is) neer te leggen op een mooie zuivere amethistcluster. Een bergkristal op een bergkristalcluster, enz. dus volgens mij hoef je dat alleen te doen als hij van iemand anders geweest is of zit ik soms fout