Dames, Ik heb gisteren mijn 21 weken echo gehad. Gelukkig is de baby helemaal gezond, alleen werkte zij/hij niet echt mee. Wilde het geslacht heeeel graag weten, uiteindelijk riep de gyn "ik denk dat het een meisje wordt" Pfff daar heb ik niks aan! Ze dacht 2 strepen van de schaamlippen te zien maar wist het niet zeker. De baby zat echt met zijn/haar benen over elkaar, en na van alles en nog geprobeerd te hebben heeft de gyn het opgegeven. Ik teleurgesteld! Nu heb ik mijn verhaal rond gedaan bij kennissen en die vertelden ook dat het een meisje wordt omdat je bij een jongen toch wat had kunnen zien (ook al zat hij dan met zijn benen over elkaar)... Wie heeft dit welleens meegemaakt en kan me hieruit helpen.
Bij ons zei hij: "nou, ik zie toch echt niks zitten... het is een meisje." Zij lag ook niet optimaal, maar had dan ook weer niet de benen gekruist. Van een vriendin met zoon weet ik ook dat zei zelf al 'het dingetje' had ontdekt.
Nou meis bij mijn zoontje zagen ze het ook niet hoor omdat hij idd ook met zijn beentjes over elkaar heen zat Wij hebben een geslachtsbepalende echo laten maken en toen hadden we pas zekerheid
Nee hoor, daar zou ik nog niet zo van uitgaan... Bij onze 20 weken echo dacht hij ook eerst te zien dat het een meisje was, hij zag nergens een piemeltje. Pas na heel lang zoeken, zag hij er 1 voor bij komen. We krijgen echt een zoontje! Van een meisje kunnen ze het niet altijd goed zien, van een jongen meestal wel. Krijg je geen herkansing bij een volgende echo?
Dankjulliewel voor de reacties! Ik krijg geen 2e echo jammer genoeg, ben wel van plan een pretecho te laten maken en hopelijk meer duidelijkheid te krijgen. Ik wil me echt goed voorbereiden en had me zo verheugd op mijn echo van gisteren!
Heb jij ook zelf kunnen zien dat het een meisje wordt? Bij mijn dochter heb ik duidelijk kunnen zien dat het een meisje wordt, de gyn was heel geduldig en liet me de schaamlipjes echt duidelijk zien.
Bij ons was het ook duidelijk te zien dat het een jongen is.. Ik vroeg zelf aan hem, weet u het zeker? Hij zei; heb je ooit een meisje met zo'n joekel gezien? Laat die maar naar me toe komen, want er is iets niet pluis...Zie album, heb 2 foto van echo geplaatst.... Liefs Jeanney
Ook bij ons jongetje was het niet te missen, zie foto... Als ze echt niets kunnen vinden dan is het vaak een meisje inderdaad, maar ja dat blijft altijd wat meer twijfelen dat een jongen. Als je toch een pretecho doet zou ik er gewoon nog een keer goed naar laten kijken.
Hier nog zoeen! Vorige week bij de gyn was het vrijwel zeker een meisje. Op de echo tussen de beentjes zie je ook echt heel duidelijk een soort pruimpje zitten en geen uitsteeksels. Deze week bij de vk de 20 weken echo en die zegt een jongetje. Heeft een echo gemaakt onderlangs de billen en daar zit ook weer een ovaal uitsteeksel zeg maar. Maar ze twijfelde wel omdat de gyn dus iets anders zegt. Mag maandag terugkomen voor een extra echo... Het gekke is trouwens dat mijn gevoel zegt dat het toch echt een meisje is....
Vervelend he! Ik heb mijn afspraak al staan voor een pretecho... mijn gevoel zegt idd ook een meisje alhoewel ik toch stiekem hoop op een jongen. Ben al blij dat de baby gezond is!
Bij onze 1e konden ze het ook echt niet zien, die hield zn beentjes er ook voor. Het is een zoon geworden. Bij de 2 wisten ze zeker dat het een meisje zou worden. Mijn 1e reactie na de bevalling was....Goh...rare meisjes maak ik. Was dus wederom een jongetje. Bij de 3e hadden ze het goed (jongentje) Bij de 4e hadden ze het ook goed (meisje) en bij deze zwagerschap hadden ze het bij de echo ook goed (wij weten al wat t wordt omdat wij een punctie hebben gehad)