Op oorlogspad!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaSamm, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Even klagen hier.. Sorry dames!

Kheb gewoon geen zin of puf om iets te doen, behalve ruzie maken...
    Het was mijn uitslaapdagje, maar de buren hebben vandaag besloten om met hun gevel bezig te gaan. Dus fijn om 9 uur lawaai onder mn slaapkamer raam (Buren hebben een uitbouw, en moeten dus via onze tuin bij hun gevel)
    En een lawaai! Damn!! Dus was ik alsnog vroeg wakker. Dus nam manlief zoon vroeg naar boven om zelf te gaan douchen en dan toch maar eerder naar school te gaan.
    Zit ik dan.. lekker veel lawaai, en een troep achter in de tuin!! Nu komt het. Ik heb zown zin om naar de buren te gaan en te gaan klagen over de zooi! Echt alst vanavond nog niet weg is hebben ze volgens mij oorlog?! En ik ben helemaal niet zo! Ik ben juist heel makkelijk in dat soort dingen! (Normaal gesproken tenminste )
    En net wou ik lekker een chocolade reepje pakken, zie ik dat manlief er ook weer 1 heeft gepakt! Is van mij!! GRRRRRrr!
    En dan ben ik nu heerlijk 100 typfouten aant typen.. niet mijn dag! *zucht*

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
  3. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Herkenbaar, heb al een paar dagen dat ik bij de kleinste dingetjes kan ontploffen:)

4. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Heel herkenbaar! Ik voel me echt agressief en opgefokt terwijl ik normaal gesproken nooit zó snel aangebrand ben. :D Ik breng het meestal nog net niet in de praktijk en loop dan na zo'n moment maar weer te mopperen en te pruttelen in huis. Maar ik ben bang dat als iemand mij wat probeert aan te doen of mij het flink lastig gaat maken, ik deze persoon zomaar een hoek zou kunnen geven... ;)

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Haha ik moet er wel om lachen, herken het zo goed. Ook ik kan meteen ergens heel boos om worden terwijl ik er normaal niks om geef. Nu moet ik me soms echt inhouden om niet meteen te gaan schreeuwen en dan met name tegen de buren.

6. Chai

Chai Niet meer actief

Hahaha, best herkenbaar wat je zegt!
    Ik ben zelfs verhuisd zo erg was het.
    De buren maakten steeds harde muziek toen ik net zwanger was en werd er knetter gek van en ophouden ermee, neehoor..
    Dus ik ben zo boos geworden dat we gewoon zijn verhuisd, erg he?
    En nu heb ik spijt, maar lachen doe ik er wel om.
    Ohja, hebberig over eten was ik ook.
    Toen ik zwanger was had me vriend een zak chips van mij leeg gegeten nou, ik werd agressief!
    5 minuten later schaamde ik me enorm dat ik zo erg tekeer was gegaan om een beetje chips en heb me exuses aangeboden.:p:)

7. mrsming

mrsming Niet meer actief

Haha.. herkenbaar! Ik ben nog maar net zwanger maar mijn vriend moet het ontgelden! Alles aan hem irriteert me, en 1 verkeerde zin en ik ontplof in iemand die hem wel even de waarheid zal vertellen.. :D Gelukkig is hij heel lief en geduldig en zegt hij iedere keer gewoon ik hou van je schatje.. maar ook dat is soms IRRITANT!! Ach, nog maar 34 weken.. :D :D

8. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik moest vanmorgen met mijn zoontje van 3 naar de tandarts. Zoon vind het niet fijn als er iemand in zijn mond zit te wroeten en al helemaal geen tandarts. Hij beet haar zachtjes in haar vinger dus dat is dan al reden om even op te passen voor haar lijkt me. Maar goed, zoon vond het ondertussen steeds minder leuk en beet haar dus echt wel heel hard in haar vinger. Ze deed meteen erg boos en zei dat hij haar pijn deed. Heel logisch dat het pijn doet en leuk is het zeker niet. Vervolgens staat ze op en snauwt ze dat hij geen gaatjes heeft en of hij gezond is mbt de beet. Ik heb zoon sorry laten zeggen , wat kun je anders nog doen?! Daarna stormt ze de kamer uit zonder verder iets te zeggen.

Onderweg naar huis begon ik toch zo pissig te worden over deze, in mijn ogen, onproffesionele manier van doen.

1: Ik begrijp dat het retepijn doet als je wordt gebeten door melktandjes. Maarrrrr, je hebt een waarschuwingsbeet gehad en had de tweede kunnen voorkomen door iets tussen zijn tanden te houden.
    2: Ik ben een (vet) betalende klant en wil daar ook naar behandeld worden, ook al is het erg vervelend. Ik voel mij al rot genoeg doordat mijn kind bijt , ik schaamde me rot. Nu voelde ik mij nog rotter.... Je kunt best het fatsoen opbrengen om nog even beleefd gedag te zeggen ofzo....echt zo kinderachtig vind ik.

Ik was dus zo pissed, dat toen ik thuis was, de tandarts heb gebeld om ons per direct uit te laten schrijven. ZO!!!!

Tja, hormonen don't mess with them GRRRRRRRR:D

9. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ook ik herken dit zeker. Vooral achteraf heel boos worden.
    Er kunnen dingen gebeuren en even later denk ik: WAT:x:$:(:x:x
    Hormonen he;)
    Zeg zo vaak tegen mijn man, lichamelijk ben jij sterker, MAAR van mijn hormonen win je het NOOIT:cool: dont mess with me:cool:
    Ook wat eten betreft, normaal als ik opschep, schep ik heel veel op voor mijn man en een heel stuk minder voor mezelf. Tegenwoordig valt me op dat mijn bord bijna voller is als die van hem:p
    Ach, nog even;)

10. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik moet er wel even om lachen..
    Maar herkenbaar hoor!
    Had het in het begin van de zwangerschap ook heel erg, chagrijnige buien.. ook tegenover mijn partner.
    Het is bij mij af gezakt rond de 20e/25e week haha!

Vorige week had ik er ook weer last van, onze buren.. ( wij wonen in tussenwoning ) en onze buren wonen hier niet vast, die huren dit tijdelijk omdat ze een huis aan het bouwen zijn ergens anders.
    Maar dat zijn volgens mij mensen die alleen ;s avonds en ;s nachts leven.. Lig je heerlijk op bed, je bent bekaf. Beginnen hun 10 uur 'savonds tot 11 uur 'savonds te timmeren.
    Nou daar lig je dan.. ( was alleen want me partner heeft ploegendiensten ) maar dan loop je in jezelf te schelden; jullie wonen hier NIET eens vast!!! wat hebben jullie hier dan te TIMMEREN!!!
    Maar ja te lui om erheen te gaan.. het was gelukkig toen met een uurtje rustig!
    De dag daarna precies het zelfde.. hielt op naar een half uur!!

Ik herken het ook heel erg!

11. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    geweldig om te lezen!
    met mijn zoon had ik nergens last van was gewoon 'mezelf' nu mopper ik dat ik mopper haha dat is ook pas vervelend! :)
    van week echt zo'n zeur dag, mijn man heel lief thee gemaakt moest ik steeds van plassen.. gingen vroeg op bed (11uur) zat op de wc, te zeuren tegen mezelf.. als ik vannacht moet plassen is dat zijn schuld.. hihi toen ik naar boven ging moest ik wel even lachen..
    eenmaal op bed was ons buurmeisje (3jaar) lawaai aan het maken.. ik weer zeuren.. kinderen horen niet zo laat op te blijven.. hihi waar bemoei ik me mee? moeten hun weten dat kun kindje niet vroeg op bed gaat.. zeur zeur zeur hihi:$

@momfertje, helemaal mee eens! je zoontje is ook vast niet het enigste kindje dat een 'hekel' heeft aan de tandarts en dat even laat voelen..
    had ze er maar een spelletje van gemaakt of zo.. dan vind je zoon het ook een stukje leuker ;)

12. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik ben nu vooral heel erg recht voor zijn raap, daar wordt ook niet iedereen vrolijk van :cool:

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    mooi he die horormoontjes, hier een dissucie met de DA, omdat ze ervoor geleerd hebben denken ze altijd gelijk te hebben, en niet te luisteren naar de eigenaar, die de hond door en door kent... gaat hier om ik zeg wel oormijt, DA zegt nee hoor geen oormijt, maar je mag wel een verzachtend zalfje meenemen, voor de irritatie. nu een week later, oren worden slechter, dus nu opnieuw een afspraak gemaakt. nou morgen heen, ben benieuwd wie er nu gelijk heeft.. moet piep 2 x consult gaan betalen voor iets waar ik zelf allang de diagnose voor gesteld heb... hoe spek ik de DA

14. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ff oftopic, raar dat je dierenarts telkens consultkosten rekent, bij ons is bijv. diezelfde week gewoon n vervolgcosult en dus gratis, enkel evt bloedonderzoekskosten worden dan berekend.
    hydrocortiderm werkt vaak tegen veel huidproblemen, wellicht is dat wat voor de oortjes.
    Succes !

15. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Ik heb het al vanaf dag 1 van deze zwangerschap :$ Dacht dat het minder ging worden, maar afgelopen zondag schaamde ik me voor mezelf.
    Ik ging met mijn zus naar een concert van Elbow in Lotto Arena (Antwerpen).
    Elbow maakt supermooie muziek en daar zitten ook langzame, bijna akoestische nummers bij. Het lijkt mij dat als je een kaartje koopt voor een concert dat je daar heen gaat om van de muziek te genieten, toch?
    Anyway, mijn zus en ik hadden zitplaatsen net voor de rand waarbij je op de arena (waar staanplaatsen zijn) kijkt.
    Elbow was bezig met een heel rustig nummer en in de arena staat een stel dronken gasten die niets anders dan aan het lachen en praten waren waardoor je de helft van het nummer niet kon horen.
    Mensen om hen heen waren al "stttt" aan het roepen, maar ze gingen gewoon door. Ik ook op een gegeven moment heel hard "Stttttt!". maar dat hielp dus niets.
    Tot er bij mij wat onplofte, ik opstond en keihard (ja, gilde dus): "Koppen dicht!!!!!!" riep.
    Alle mensen in het vak waar wij zaten keken mij verschrikt aan, plus zo'n honderd mensen in de arena die allemaal hun hoofd omhoog deden om vol verbazing naar mij te kijken.
    Ik stond daar, wrijvend over mijn buik....hopend dat ze aan me zagen dat ik zwanger ben en dat tactisch handelen niet iets is wat mij ligt op het moment.
    Ze waren wel stil daarna trouwens :D

Was blij dat het nog even duurde voor het concert afgelopen was...waren ze me hopelijk alweer vergeten.

16. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Heel herkenbaar!
    Bij mij gaat vaak ook gepaard met een uitbarsting wat op dat moment oplucht.
    Maar in de meeste gevallen voel ik me daarna heel naar en vraag ik me zelf af of dit nu echt nodig was.
    Terwijl ik op het moment van de uitbarsting toch echt geen andere oplossing zag dan inderdaad ....Oorlog!! :p

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog eentje:p was zo boos op de verhuurder dat ik de huur heb opgezegd. Hebben een hele tijd bij mijn schoonma gewoont in de hoop dat we op tijd iets anders vonden. Was niet echt doordacht dus maar kon er echt niemeer tegen. Gelukkig wel op tijd iets gevonden alleen behoorlijk uit de buurt:p

Deel Deze Pagina