Ik heb sinds 3 dagen last van maagzuur (niet opkomend maar ik voel het in m'n slokdarm en maag) en een soort branderig gevoel in combinatie met veel boeren en weinig eetlust. Ook voelt het vaak of mijn maag heel vol zit met lucht waardoor ik dus veel boer. Ik heb wel gewoon honger. Iemand een idee of dit iets te maken kan hebben met een eventuele zwangerschap? Hebben deze maand wel veel geklust rond mijn eisprong. Meer dan voorgaande maanden. Ook heb ik soms een kramp in m'n buik (van nog geen minuut lang) die ik normaal voel als ik ongesteld ben of word... Iemand ervaring hiermee?
Brandend maagzuur is meer een symptoom wat je bij iets van 20 weken zwangerschap krijgt. Doordat je maag dan minder ruimte krijgt.
Ik vind het vervelend om te zeggen maar ik had dat ook allemaal en ben ongie geworden. Hoop natuurlijk voor jou dat het wel raak is!
Hoi Miez, Brandend maagzuur kan ook te maken hebben met je hormonen. Ik had het aan het begin van de zwangerschap ook, maar toen was ik toch echt al wel een paar weken zwanger. Apekop, ik denk ook dat je hier nu nog geen last van kunt hebben ivm zwangerschap.
ik kreeg een week voor me NOD last van maagzuur en niet zo klein beetje ook, dit heeft aangehouden tot 12 weken en is nu weer volop terug. dus op de vraag of het een zwangerschaps symptoom is wat je ook in het hele begin kan krijgen.. ja dat denk ik wel! dat lucht in je maag herken ik ook. heb er me hele zwangerschap al last van. moet er wel bijzeggen dat ik wel vaker een week voor me NOD last van maagzuur had dus of het komt echt alleen ma door de hormonen of er is bij mij toen wat mis gegaan bij de innestelling waardoor ik gewoon ongesteld werd maar er wel een bevruchting was. nog 11 daagjes en dan mag je testen meid! succes Liefs xx
ik kreeg pas last van brandend maagzuur toen ik 23 weken was... denk ook niet dat het een symptoom is wat past bij een prille zwangerschap aangezien je baarmoeder nog niet tegen je maag aankomt...
Bedankt voor de reacties meiden! Het zal er dan waarschijnlijk niet mee te maken hebben maar ik vond het vreemd omdat ik nog nooit last heb gehad van maagzuur. Althans niet op deze manier. En ook niet van boeren op deze manier Maar de hormonen kunnen dus ook een oorzaak hiervan zijn.. Dit hoeft toch niet perse met een eventuele zwangerschap te maken te hebben?
door hormonen word het klepje dat er voor zorgt dat de maagzuur in je maag blijft zitten slapper en daardoor kan je er last van krijgen. het heeft dus niet echt per see te maken met dat je baarmoeder er tegen aan drukt. en omdat het hcg hormoon er in grote hoeveelheden is kan je er daardoor last van krijgen. het is afwachten meis hoe moeilijk het ook is!
Oke, interessante info allemaal haha. Wist er nix vanaf. Maar bedankt! En dat w88 lukt wel hoor. Heb er niet zo'n problemen mee. Heb al vaak genoeg gewacht... Maar toch bedankt voor je lieve reactie.
Hallo Allemaal, ik heb nu al een week last van diarree, en ik ben 4 dagen overtijd.. ben alleen bang om te testen. zou ik nu zwanger zijn? ik voel me ook heel erg moe en soms word ik duizelig. ale: Gr.
Nou, zeker weten een test. Anders kom je er nog niet achter hihi. Moet zeggen dat mijn maag nu wel weer een beetje tot rust lijkt te komen. Moet alleen nog best veel boeren...
Ja ik wil het graag doen maar bang dat het dit keer ook niet zo is.. ben nu al 9maanden bezig! Zal ik niet anders een weekje wachten. Gr.Melek