Ik heb deze gekocht gisteren. Display is uit wat super fijn is want mijn zoon moet het echt donker hebben. Vanmorgen was hij voor dat de wekker kleur gaf wakker en wilde dus uitleggen dat hij nog niet uit bed mocht. Maar ik kom zijn kamer in en het display die de tijd aangeeft was ineens aan. Heeft iemand dit ook dat de display ineens aan is?? Want dat geeft veel licht en hij denk wss het is tijd. Hij kan er niet aan gezeten hebben want staat ver van hem af.
Was het een half uur eerder dan dat hij z’n bed uit mocht aan? Hier hebben wij het schaap, die word een half uur voordat hij z’n bed uit mag oranje. Staat wel op minimaal de felheid van het scherm. Ons zoontje kan daar niet wakker van worden.
Nee echt gewoon de klok de display. Hebbnet veel zitten google en bij geluid springt blijkbaar de display aan zodat je ziet hoelaat het is. Maar ja dat is dus niet de bedoeling hij is 2 dus als de lamp aangaat wil ik leren dat hij mij mag roepen ongeacht de kleur. Soms is ie snacht ook onruatig en valt hij zelf weer inslaap. Maar als er dan steeds ineens licht is schiet niet op..