Wij hebben voor het eerst een wasdroger van siemens. Wij wonen in een huisje waar er absoluut geen plaats is om de was binnen te drogen, vandaar de droger. Nu staat er dat broeken en shirts enzo alleen op strijkdroog mogen, maar dan komt het er dus nog best klam uit. Kan je dat echt niet op kastdroog doen? Of wordt het dan heel lelijk? Alvast bedankt, groetjes eline
Ik gooi echt bijna alles in de droger... Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Ik gebruik trouwens altijd programma Kastdroog
je kan het wel gewoon op kastdroog doen, kleding "slijt" alleen sneller. toen wij nog een droger hadden deed ik alleen handdoeken en washandjes erin
hier gaan alleen de handdoeken,ondergoed werk,t-shirts en bedegoed in de droger. kleren vind ik snel lelijk worden als ze veel in de droger gaan
Ik gooi alles wat niet zo boeiend is (dus sokken, ondergoed (gewoon normale), ondershirts, pyama's, hydrofielluiers, spuugdoekjes etc.) in de droger op extra droog. Ook dingetjes die te groot zijn, zoals shirtjes en spijkerbroeken. Alles wat absoluut niet te klein mag worden, dus dure shirtjes, broeken, overhemden, babykleertjes hang ik op.
Hier gaat alles in de droger op kastdroog behalve truien en wol en vesten. Nooit geen problemen gehad.Heb trouwens een bosch droger.
hier hetzelfde, en hoeslakens gaan er ook in ik zou echt geen kleding doen maar goed, je moet wel als je geen plek hebt in huis.
Broeken, kleding van mijn zoontje, handdoeken en sportspullen gooi ik allemaal in de droger op "kastdroog". Mijn zoontje is overigens van mening dat ALLES in de droger kan, inclusief hijzelf en natuurlijk al zijn speelgoed. Ik ben hem een keer kwijt geweest, zoeken zoeken zoeken en toen zag ik ineens een hoofdje uit de droger komen! Hij zat er in kleermakerszit in. Gelukkig doen we altijd de stekker eruit voor de zekerheid en denken we er nu aan dat we het deurtje altijd dicht doen. Toch gooit hij er nog vaak genoeg (zonder dat ik het zie) stiekem speelgoed bij in, als ik dan de droger weer leeghaal kom ik de gekste dingen tegen haha.
hier ook geen kleding in de droger! alleen handdoeken , theedoeken etc... met kleding deed ik altijd wel op ''strijkdroog'' maar dan was het nog zo klam dat ik het nog ff moest ophangen! verders heb ik 1x alle kleding op een hetere stand gedaan en kon het gelijk wegbrengen naar de bak van humanitas.... alles werd veeel te klein.
Ik doe alleen de handoeken, de spijkerbroeken, ondergoed, en beddegoed in de droger. Dit omdat dat zo lang duurt voor het droog is. Kleding blijft langer mooi, en ook klein stukje financien. Drogen met de droger is gewoon wel prijzig.
Als ik geen tijd heb om later de week de was op te vouwen, of als ik per se iets die dag droog wil hebben doe ik ook wel kleding in de droger. Ik zet hem dan op een programma voor fijnere was en zet de temperatuur op laag. Krimpen doet het dan niet, maar helemaal goed voor je kleding is het niet. Verder gaat ook de kleding die ik echt helemaal hondenhaar vrij wil hebben vaak nog een half uurtje de droger in op de koude lucht stand. Dan zijn ze weer helemaal haar en pluis vrij. Echt een uitkomst dat ding.
Hier gaan handdoeken/washandjes, ondergoed, tricot dingen en sokken in de droger. Als ik geen tijd/zin heb om de rest op een rek te drogen doe ik het heel soms wel eens in de droger. Dan kies ik meestal voor de optie strijkdroog en daarna nog voor 20 minuten op lage temperatuur. (ik heb een miele wasdroger) In mijn vorige huis droogde ik bijna alles in de droger op een uitgebreid programma en de kleding werd er echt niet lelijker op. Ik vond toen alleen dat ik meer strijkwerk had doordat het meer kreukte. Een kort programma is ivm kreuken ook beter. Soms is het juist handig dat het nog niet helemaal droog is, dan strijkt het fijner en is het door het strijken ook gelijk droog.
Hier gaat ook bijna alles in de droger. Behalve ondergoed wat wat meer gekost heeft, linnen broeken, nette (zwarte) broeken en goede truien. De rest gaat er allemaal in! Nou heb ik wel een hele uitgebreide droger waar zelfs wol in zou kunnen volgens de gebruiksaanwijzing, maar dat heb ik nog maar niet geprobeerd
@Evelientje Wie weet komen de naveltruitjes ooit weer in de mode, dan kun je het uitproberen en is er geen man overboord als ze krimpen.
Hier alles in de droger op de heetste stand maar wel knopje "voorzichtig / babystand" aan en nooit geen problemen (op een zeldzaam iets wat ik toch al niet zelf had gekocht (ik houd er met kopen ook rekening mee qua droger e.d.) ik vind buiten drogen vies met al die beestjes en strontlucht buiten (vroeger tenminste als ze aan het gieren waren toen we nog buitenaf woonde) dus ik ben er vrij makkelijk in!
Ik gooi ook echt alles in de droger behalve wol en altijd op "extra droog", dan kan het gelijk de kast in of op de strijkplank. Bij de kwetsbare spullen doe ik dan "lage temepratuur" of "behoedzaam". Gaat prima en kleding blijft heel mooi en krimpt niet.
Hier gaat alles in de droger, behalve dan wol, maar voor de rest maakt het me niet veel uit. Sneller slijten merk ik weinig van, ik heb kleding van 7 a 8 jaar oud dat er nog prima uitziet en dat was niet duur in aanschaf!