Dames, ik ben niet veel op dit forum omdat ik zwanger ben van een tweeling, dus dat is wel andere koek als de eenling zwangerschappen. Maar nu ben ik op zoek naar een geschikte luiertas voor de twee kleintjes en ik heb nog een zoontje van anderhalf jaar. Hij hoeft dus niet meer zo veel mee te nemen als we op stap gaan, maar heeft natuurlijk wel zijn luiers en flesje of pakje drinken mee. Mijn vraag is of er hier iemand ervaring heeft met Lassig luiertassen, deze zien er zo op het plaatje een stuk groter uit. er zijn er 3 die ik wel wat vind, deze hebben ook alle 3 minstens 2 grotere vakken wat ik toch wel een vereiste vind. Nu de volgende luiertassen zijn mogelijkheden; Lassig Tender Multizip Lassig Shoulder Bag Glam Lassig Metro Bag Vintage wie heeft er ervaring met een van deze 3 of heeft ervaring met een andere tas die voor minstens 2 kleine babytjes gebruikt wordt? graag hoor ik wat!
Ik heb een cowboysbag gekocht. De ruime variant, tweedehands op mp. Voor de baby en de dreumes. Ik denk dat alles goed gaat passen.
Ik zou eens kijken of je een ju ju be, be prepared op de kop kan tikken, die is voor tweelingen, echt groot. Ik heb van ju ju be de be right back. Mooie stevige tas en handig ingedeeld, verwacht dat t bij de be prepared niet anders is
Ik heb bij de kruidvat een leuke weekendtas gekocht en gebruik deze als luiertas, lekker groot dus ook echt groot genoeg voor een tweeling. Zonde om er zoveel geld voor uit te geven alleen omdat het niet officieel een luiertas is. Een matje voor verschonen heb je misschien nog of kun je anders ook los kopen.
Ik heb een grote tas van cowboysbag, gewoon een normale tas. Lijkt me meer dan groot genoeg voor meerdere kids... Tweeling of 1-ling, volgens mij maakt het qua hoeveelheid weinig verschil?? Reserve kleding kunnen ze beide aan dus hoef je ook niet voor beide steeds mee te sjouwen. En voor de oudste heb je weinig meer nodig.... Een extra flesje is ook de ruimte niet. Ik zelf zou dan ook geen mega tas kopen, hoe groter de tas hoe meer je meeneemt wat je maar weinig gebruikt, tenminste dat is na 2 kids mijn ervaring. Maar is maar net hoe kieskeurig je met dingen bent en hoe belangrijk je het vind om alles altijd bij je te hebben. Mijn zoon is niet zindelijk maar vergeet zo vaak een luier mee te nemen.... Ik red me altijd . Ben vaak bij vrienden die ook kinderen hebben, in de stad heb je zo iets gekocht wat je mist.... Haha. Maak ik me weinig druk om... Maar wat ik al zeg, is maar net hoe je daar zelf in staat.
Wat de andere al aangeven, voor meer kindjes hoef je niet per se veel meer mee te nemen. Je wil ook echt niet teveel mee hoeven slepen, hoe groter de tas hoe voller en zwaarder je hem maakt, waardoor hij soms heeel zwaar is! de twee vakken die je in beide aangegeven tassen hebt is misschien wel handig dan kun je dingen iets overzichtelijker kwijt. Ik heb de lassig green label neckline bag en ben erg te spreken over de kwaliteit. Ik stop hem vaak vol, de rits houdt dat prima, ook het schoon maken enzo van de binnen kant, als iets heeft gelekt, gaat altijd makkelijk. Dus het merk kan ik zeker aanbevelen.
Ik heb de lassig tender multizip. Heerlijke tas. Pas erg veel in. Accessoires ( matje, minitasje voor haarbandjes, speentjes, lepeltjes, mini potje sudocreme, thermotasje voor fles) worden hier ook vaak gebruikt. Vakken zijn niet mega ruim, maar zeker ruim genoeg. Daardoor blijft de tas opgeruimt, vind ik. En hij heeft eigenlijk 5 vakken. 1 in t midden(luiers, billendoekjes) Daarnaast 2 grote ruime vakken, met eventueel bandjes en insteekvakjes en aan de buitenkanten 1 dun vak met rits (zitten standaard de cb-boekjes in) en aan de andere kant een insteekvak. (Mobiel. Sleutels, portemonee) T (nep?)-leer blijft ook mooi. Let op dat je er van die klittenbandjes om je tas aan de buggy te hangen bijkrijgt. Ze worden nl. nog wel eens gejat in de winkel!