wielen mutsy los te verkrijgen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joma87, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Dag dames,

Misschien weet iemand van jullie dit.
    Gisteren waren mijn ouders met onze zoon even naar de stad en toen ze een stoeprandje afgingen, brak het voorwiel van onze mutsy single spoke af,maar ik bedoel dan dus dat de spaak afbrak.
    Weet iemand of je dit wiel los kan bestellen?
    Over 2 weken wordt onze baby geboren dus ik hoop toch dat ik binnen 3 weken weer een complete kinderwagen heb, anders kunnen we niet eens zo makkelijk naar buiten....

alvast bedankt

ps ga morgen al de prenatal bellen, maar dacht misschien weet een van jullie dit

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had eens problemen met de voorwielen van mijn mutsy. Die klapperden, en gingen continu dwars staan. Viel geen meter meer mee te lopen. Ben toen terug gegaan naar de winkel (Babydump) en kreeg zonder boeh of bah een 'leenframe' mee. Kon ik toch mooi vooruit terwijl mijn wielen gefixt werden. Geen idee hoe de service van de prenatal is. Succes met de as. bevalling!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jaa hoor dat kan. Wielen zijn los te bestellen.

4. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    @ DJ Momo, het nadeel is dat het een 2ehandsje is en we dus geen idee hebben waar die gekocht is, we hebben geen aankoopbon

@Jewe, fijn dat het kan, ik ga vandaag eens bellen hoop dat ik het dan nog op tijd binnen heb!

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
  6. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    dat is voor een andere wagen, de urban rider, wij hebben de 4rider dus dat gaat denk ik niet lukken, maar toch bedankt!

Deel Deze Pagina