Luiertas aan kinderwagen hangen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Noa1988, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Hoe kan je je luiertas het best aan je kinderwagen hangen. Zitten er bij luiertassen speciale dingen aan om ze aan de kinderwagen te hangen of kan een normale tas ook makelijk..?

We krijg de kinderwagen volgende week binnen :D en ben nu aan het kijken voor een luiertas/gewone tas maar weet niet wat het makkelijkst is.

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik heb een luiertas met hengseltjes voor aan het stuur (of hoe noem je dat bij een kinderwagen haha)

en de ''goedkopere'' hebben dat niet allemaal maar ook niet elke duurdere heeft het hoor :) vind het zelf wel handig! (al even geprobeerd)

3. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ik heb een luiertas van Kipling. Deze heeft handige lussen zeg maar die je los en vast kan klikken. Speciaal voor aan de kinderwagen is dat.

4. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Het hangt inderdaad van de tas af of je hem direct aan de wagen kunt bevestigen of niet. Ik weet dat er ook speciale haken zijn die je kunt gebruiken om elke, willekeurige tas aan de wagen vast te maken. te koop bij babyspeciaalzaken maar vast en zeker ook wel te vinden via internet.

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    huh... hier eens naar mn tas kijken.. nooit op gelet...
    ik hang hem gewoon altijd met de schouderband aan/om t "stuur".... gaat ook makkelijk

6. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ik heb een echte (dure) luiertas maar gebruik tegenwoordig een leuke tas van simply colors met zijn naam erop.
    Had ik die maar meteen gekocht ik hang hem gewoon met de schouderband over de duwstang van de kinderwagen.
    Los verschoningsmatje kopen bij de zeeman en verder heb ik nooit iets gemist.

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik heb een gewone pip tas, geen luiertas. Ik hang hem met de schouderband aan het stuur. Ik vond een gewone luiertas vaak niet mooi genoeg of veels te duur..

8. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben een gewone tas met veel vakken en ruimte als luiertas. Het grote hengsel (schouderband) hangt om de duwstang van de wagen. :)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb haken van babyhooks ofzo, die zitten met klittenband aan mn kinderwagen vast, daar kan ik van alles aan hangen ( ook boodschappentasjes ) en daar hang ik ook een luiertas aan. Het hing anders niet 'mooi', gewoon aan het stuur.

10. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
  11. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ik heb laatst 2 luiertassen gekocht bij simply colors...met naam. 1 voor me peuter..en 1 v.d. baby straks!
    Daar zat t verschoningsmatje al bij...en koste echt geen drol! In vergelijking tot de vreselijke dure, zeker als je 2 nieuwe tassen wilt ;)

12. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ohw en on topic...de simply color verzorgingstassen hebben idd ook de drukkers die je om de stang kunt vast drukken. Zodat de tas blijft hangen.

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Wij hebben deze aangeschaft bij ons eerste kindje, en nu bij ons 2e kindje weer in gebruik; IDEAAL!!!
    Bij mijn zoontje had ik een luiertas van oilily en nu een van little company. Beide tassen hebben ophang-ringen aan de zijkanten van de luiertas en kun je dus zo ophangen aan de haken. Echt super handig!

14. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ik heb de luiertas die bij de de kinderwagen van Joolz hoort. Deze heeft van die haakjes. We hebben hem gekregen, persoonlijk had ik er geen 99 euro voor betaald.

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb even mn tas (easywalker) goed bekeken en valt me nu pas op dat er idd lusjes met drukkers aan zitten... :D....

hahahaha nooit op gelet dus... :cool:

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hier ook drukkers aan de schouderband om aan de stang te hangen, werkt prima. Ik ga toch even spieken bij simply colors, tnx voor de tip!

17. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik heb een luiertas die bij de kinderwagen hoort, (wist ik veel, beetje spijt van achteraf, maar ja...:)) maar die heeft dus ook van die lussen met een gesp er op, en ik vind dat dus helemaal niets! Ik vond het alleen maar in de weg zitten met lopen, dus wij hangen hem ook gewoon met de schouderband aan de duwstang , veel makkerlijker!:)

18. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook precies die buggy hooks van het linkje hierboven, en heel blij mee! De luiertas hang ik er bv. aan, maar ook winkeltasjes en/of mijn handtas. Ideaal!

19. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wij hebben een gewone tas gekocht en in de hengsels zelf drukknopen 'gedrukt'. Kun je voor een paar euro halen bij een stoffenwinkel bijvoorbeeld, mr Hema heeft het ook vast.
    Enig nadeel.. was bij de Prenatal en daar werd ik aangesproken door een verkoper. De tas om de duwstang hangen, is eigenlijk niet goed voor de wagen. Helemaal niet als ie goed volgeladen is, wat mijn luiertas toch meestal wel is. Ik doe m nu vaak in de boodschappenmand

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb mijn luiertas bij lepetittom gekocht. Er zitten extra bandjes bij die je om je kindewagen stang bevestigd zodat je gemakkelijk je tas er aan kunt hangen.

Deel Deze Pagina