Hoi meiden, Momenteel ben ik me een beetje aan het oriënteren op een luieremmer. Heeft iemand ervaring met de ubbi of daiper champ? Voor de daiper champ, gaat dat toch niet ruiken als je de medium neemt? Gaan toch meer (poep) luiers in.. Groetjes!
daiper champ zijn stinkdingen. die hebben sommige op mijn werk. sowieso vind ik het maar ontzettend ranzig als er een vuilnisbak met strontluiers op een slaapkamer staat. daarom ook nooit een luieremmer gehad en ook niet gemist. gewoon meteen in de kliko en snachts in een luierzakje van de action. kunnen er een stuk of 6 in. volgende dag meteen in de kliko.
Goh Damay, ik ervaar dat nooit met mijn diaper champ Ruik er nooit wat van! Ja het verschonen ruik je maar daarvoor haal ik de emmer even de gang op want je merkt uiteraard altijd als hij vol is als de kleine een schone luier krijgt bij het naar bed gaan haha Fijne van de diaper champ vind ik dat er ook "normale" pedaalemmer zakken in kunnen, even zoeken welke maat voor jou het prettigst werkt maar dan ben je een stuk goedkoper uit!
Hier de ubbi. Je ruikt echt helemaal niks. Bevalt super.. Hadden er eerst geen en gooiden het direct weg maar dat is minder praktisch, vonden wij. Zijn heel blij dat we alsnog een luieremmer gekocht hebben.
Ik heb de diaper champ, de kleine versie. Eerst had ik een gewone pedaalemmer maar dat stonk gigantisch. Nu met de diaper champ ruik ik eigenlijk niks meer. Ik moet de emmer iedere 3 dagen legen.