Beetje vreemde titel,maar weet niet hoe ik het even anders moet noemen vandaag was ik met mijn dochtertje (14mnd) naar het zwembad, binnen en buitenbad Tijdens het zwemmen in het grote bad, uiteraard met bandjes om en goed vast in mijn armen had ze veel lol. We waren flink gek aan het doen, op en neer en heen en weer, je kent het wel Ik draai een rondje met haar (rondje draaien in het water) en ineens valt ze weg, komt met een seconde weer bij maar blijft erg waus, krokkie.. Ik schrok echt gigantisch en wou meteen het water uit richting de badjuffrouw. Ze bleef wat krokkie tot we bijna uit het water waren, dit was 1,5? minuut? Daarna kwam ze ineens weer helemaal bij Ik durfde daarna niet meer in het grote bad te gaan zwemmen en geen rondje meer te draaien Ik heb haar de hele dag goed ingesmeerd, zonnehoed opgehad en veel in de schaduw geprobeerd te houden Volgens een nichtje van mij komt het door de schittering van de zon op het water Weet iemand dit? Of wel eens mee gemaakt? Verder is ze gewoon weer helemaal de oude...
Zou er sowieso even mee naar de ha gaan, want zomaar wegvallen is natuurlijk niet goed. Misschien kwam hetidd door het draaien en de zon etc, maar beter even overleggen met de ha dus!
nee ze was niet misselijk, ik denk zelf ook door het draaien, al was het niet heel veel ofzo, ik doe het wel altijd gepast zeg maar...
zou water in het oortje het eventueel kunnen verklaren? want ze lag in het water op haar rug met draaien (mijn armen onder haar lijf, hand onder haar hoofd gesteund)
Ik ken het niet, maar misschien door de combinatie draaien, op en neer gaan, warmte, schittering van het water en misschien water in het oor (evenwichtorgaan)? Was het haar gewoon allemaal even teveel En anders gewoon de ha bellen hoor, mocht je je er niet prettig bij voelen.
Waarom ben je na dit voorval niet gewoon naar de huisarts gegaan, en lekker naar huis. Lijkt me niet echt genieten met een kindje wat wegvalt in het zwembad?
Mijn interpretatie van waus/krokky is knetter stoned zijn. Althans dat is wat ik vanuit mijn werk van verslaafden hoor. Maar ik denk dat ts het toch weat anders bedoelde.
Wie zegt dat ik uren ben blijven hangen dan? Ik heb de uren daarvoor goed ingesmeerd en hoed en ect... na het voorval ben ik niet lang meer gebleven met waus/krokkie bedoelde ik idd groggy, kon het goede woord niet vinden gisteravond (was ook wat moe door alles) heb ook de huisarts gebeld en die zegt dat het kan komen dan ze door het draaien/spelen haar adem heeft ingehouden maar omdat er nu verder geen symptomen zijn, zegt ze dat ik verder niks hoef te doen of langs te komen alleen goed in de gaten houden ik ben vannacht meermalen wezen kijken en ze heeft goed geslapen was alleen benieuwd of iemand het misschien wist of mee gemaakt had
Ohhh als je dat laatste zo zegt herken ik wel iets! Had de link eerst niet echt gelegd had gister je stukje wel gelezen. Maar sommige kindjes houden hun adem in bij wind tegen, deed mijn oudste ook. Die werd ook heel erg naar van draaien en heeft echt lang niet tegen de wind gekund. Alle kleine babytjes doen dit trouwens, als ze heeeeeeel hard huilen en er niet uit komen en je blaast heel zachtjes in hun gezicht kunnen ze ook even schrikken en daarna rustig worden. Ken je dat? Maargoed, ja dat is een logische verklaring! Kan ook gewoon de warmte zijn en het draaien, kan ik me ook wel indenken.
Even weer een schopje! vandaag wezen zwemmen, alleen in het binnenbad, amper 15 min in het water geweest, geen rondjes gedraaid of wat ook En toch weer het idee dat ze " stoned" raakte ik vermoed nu een chloor allergie huisarts zit helaas maandag pas weer en alleen spoedgevallen gaan op donderdag en vrijdag *zucht* iemand ervaring met chloor allergie?
Dat zijn Breath Holding Spells. Mijn dochter heeft er ook last van gehad. Op het moment dat het gebeurt, denk je echt dat je kind dood gaat!