Hallo, Ik zie momenteel even door de bomen het bos niet meer... 6 maart laatste x ongesteld geworden. 29 maart positieve ovulatietest. 8/9 April begin van de nacht om 0.00u mogelijk de innesteling gevoeld. (Buikpijn en ietwat helder bloedverlies.) Normaal is mijn cyclus 5 weken, en zou ik morgen ongesteld moeten worden. Maar doordat mijn ovulatie zo laat pas is geweest twijfel ik enorm. Heeft tenslotte 3,5 week op zich laten wachten en zit normaal gezien in het midden van de cyclus? Mede omdat nu waarschijnlijk pas de innesteling heeft plaats gevonden. Maar wanneer kan ik nu een test het beste uitvoeren?? Internet gaat uit van regelmatige cyclus van 28 dagen, ik ben een geval apart en wordt er nu niet wijzer op Iemand ervaring? (Ik heb een Sensibaby zwangerschapstest extra vroeg 6 dagen test, welke waarneemt vanaf 10 mIU/ml. Tevens de clearblue digital, tot 5 dagen voor NOD)
Hoi hoi. Als jij je 8nnesteling denkt gevoeld te hebben dan zpu je over 7 dagen wel een testje kunnen doen. Dan heeft ke lichaam tijd om hcg aan te maken. Succes ben benieuwd
Dit topic bestaat twee keer. Om antwoord te geven op je vraag. Tussen de 24 en 48 uur na een positieve ovulatietest springt je ei. Je zou dus 10/11 dpo zijn. Over 4 dagen kun je met een gerust hart testen.
Dankjewel dames, grappig hoe iedereen toch op een andere dag uitkomt. Ik denk dat ik afwacht tot volgend weekend met testen als ik me tot die tijd kan inhouden.
We komen niet op een andere dag qua nod uit hoor Alleen de een zou dus pas gaan testen bij 17 dpo (3 dagen na gemiddeld nod) De ander bij 14 dpo (gemiddeld nod). En ik op 12 dpo (2 dagen voor gemiddeld dpo)
Ik ga er alleen met mijn cyclus niet vanuit dat ik onder de 'gemiddelde' val Bedankt voor de uitleg. Is voor mij de 1e keer en vind het maar wat spannend en kan niet wachten tot ik kan testen. Afgelopen zaterdag al dik negatief getest, maar in de nacht waarschijnlijk de nesteling gevoeld... Mijn lichaam is ook anders dan anders dus blijft onzeker en afwachten.