Loopfiets

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roozjuh, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ze hebben nu bij de bartsmit een loopfiets in de aanbieding. maar vraag me af of dit echt leuk is voor een peuter van 2 of is hij er na 2weken op uitgekeken?

Ervaringen aub :D

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan heeft z'n loopfiets (wishbonebike) vanaf dat 'ie 1,5 is ofzo en sindsdien heeft 'ie er bijna elke dag wel wat mee gedaan. Hier is 't een groot succes!

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn zoontje heeft net een loopfiets voor zijn verjaardag gekregen (firstbike) en hij vind het erg leuk. Al loopt hij er liever naast dan dat hij er op zit op dit moment. Maar hij kon al na een halve dag zonder hulp er op vooruit.

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    De loopfiets is hier ook een supergroot succes! Hij heeft hem gekregen voor zijn 2e verjaardag, de eerste paar maandjes lukte het hem niet zo goed (hij is niet zo vlot) en van de één op de andere dag had ie het door en crosst hij overal mee naartoe: de hond uitlaten, boodschappen doen, wandelen, hij doet alles met zijn loopfiets! Daarbij vind ik het een voordeel dat ze op een loopfiets leren hun evenwicht te bewaren en daardoor sneller leren fietsen zonder zijwieltjes. Ik ben dus een voorstander!

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Bij het fietsje van Firstbike hebben we wel een verlagingssetje erbij. Anders zou hij er nog niet op gepast hebben.

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook succes met de loopfiets, eerst keek ze er niet naar om en zo van de 1 op andere moment raced ze door de woonkamer heen, nu sinds 3 dagen al een fiets met zij wielen en het fietsen gaat ook wel goed zeker voor zon korte periode

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn zoontje heeft er ook èèn,eigenlijk is hij er nu wel een beetje te oud voor maar hij vind hem helemaal geweldig.
    in het voorjaar krijgt hij een echt fiets. Ik vind het i.i.g een succes!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

geen idee welke over welke loopfiets jij het hebt, maar ik zou altijd een 2-wieler kopen. Goed voor de motoriek en het evenwicht trainen. Dochter kreeg hem met 2 jaar en vanaf 2j4mnd reed ze er heel veel op rond. Ze was dol op het ding, nu is ze er eigenlijk te groot voor, maar we moesten beloven dat we hem niet zouden verkopen. Ik vond het ideaal: schoot veel beter op dan lopend mee ergens heen.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Het is een 2 wiel inderdaad. Op site van bartsmit staat ie voor 19,- Is een alleen-internet-aanbieding, niet in de winkel dus. Denk dat ik het gewoon ga proberen :) hij snapte er 3maanden geleden nog helemaal niks van maar dat komt vanzelf wel denk ik. Tot welke leeftijd kan hij m gebruiken ongeveer??

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Is het ook een aanrader als we al een 3wieler hebben?

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier wel, maar dat kwam ook omdat dochter niet zelf op de 3-wieler kon fietsen. Ze was er te klein voor en kon niet bij de trappers en hij rijdt ook heel zwaar. De driewieler hebben we veel gebruikt als duwwagen, maar toen ze haar loopfiets kreeg heeft ze er nooit meer naar omgekeken.

12. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou alleen die van de bart smit aanbieding niet kopen, deze heeft namelijk geen luchtbanden, dat rijd niet lekker over een hobbeltje hoor!!!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja dat zag ik ook :p dus heb nu die andere op t oog van bart smit:D
    bartsmit.com - Loopfiets wit/blauw

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou kheb er 1 besteld, krijg m ergens eind deze week binnen hoop ik! Ben heel benieuwd :D

15. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Pffff Het buurjongetje heeft er ook eentje. (die heeft zo'n cheapy van 8,00 van bart smit waar niks mis mee is hoor) en de buren hebben een houten vloer... Pfoe hij racet de hele dag op 't ding.. En als hij dan hier komt spelen.. Dan sprint mike naar de fiets van hem (die hij overal mee naartoe neemt) en T sprint naar mike zijn loopauto en het is net het circuit van Zandvoort hierzo! Dus succesnummer!!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha dat klinkt dus als een succes als de buren er al gek van worden :p als t goed is heb ik m morge binnen!

17. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Hier ook een loopfiets... ze heeft er 3 weken mee geoefend en kan nu al zonder zijwieltjes op haar gewone fietsje fietsen! Hiervoor durfde ze niet eens op haar fiets te zitten!
    Haar "motor" zoals ze haar loopfiets noemt blijft ze ook leuk vinden en daar raced ze heel hard mee!

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Hier heeft ze voor haar tweede verjaardag een puky gehad maar het echt nooit begrepen. Begin van de zomer kreeg ze echter haar gewone fiets en daar reed ze zo op weg. Ze snapt gewoon het principe van die loopfiets niet

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ben bang dat mijn zoon t dus ook niet snapt. hij bleef in de winkel maar met dat ding tussen zn benen staan maar ging gewoon lopen ipv rijden ermee. hopen dat ie het nu na 4maanden eindelijk wel beetje gaat snappen :p en anders verkopen we m weer door, kan ik er een ander kindje mee blij maken

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    loopfiets mijne heeft hem voor zijn 2de verjaardag gehad en fietst er nu nog met plezier op

Deel Deze Pagina