Loopauto jongen 1 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vita, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi, mijn zoontje wordt 24 feb 1 jaar, en ik ben zoooo aan het twijfelen wat als cadeau te geven. Nou vinden we zo'n metalen loopauto/wagen zo leuk, zo'n raceauto of brandweerauto...weten jullie dan welke ik bedoel?;)
    Maar is zou dat echt wat zijn voor een kind van 1 jaar? ik werk met peuters en daar zie ik ze op de bobby cars nog moeite hebben. Hij kruipt, maar loopt nog niet. Hij is hard bezig met staan, maar hij heeft zijn gewicht tegen zich,:D daarom kost het allemaal nogal wat moeite. Maar hij is echt verzot op auto's :D, daarom lijkt het me zo leuk.

Wat zijn de ervaringen met deze auto's? Zijn dat grote zitjes/brede zitjes? Dank je wel alvast, groetjes Vita

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Of ie het leuk gaat vinden is heel moeilijk te voorspellen, hier heeft ie nooit een stap gezet op z'n loopauto. Hebben ook zo'n loopstoeltje gehad maar ook geen stap en met 1.5 jaar kocht ik een simpel loopfietsje en daar ging ie zo mee vandoor ;)

Ik vind die loopauto's wel leuk en er zijn dreumessen die het wel geweldig vinden dus tja....

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Wij hebben zon metalen, gekregen als kraamkado em mijn zoon kon er vanaf ongeveer 14 maanden op vooruit. Toen kon hij met zn voeten aan de grond. Hij gaat wel helemaal vooraan zitten, nog voor de zitting haha hij vind em heel leuk!
    Em de big bobby car hebben wij ook. Maar die vind hij minder leuk, snapt hij niet zo goed omdat dat toch anders werkt voor zn benen. Em daar slijten zn schoenen heel snel van. Em dat is bij de metalen niet!

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier heeft hij een loopauto maar kijkt er niet naar om. We hebben het ding gekregen voor Sinterklaas. Waar hij wel graag mee speelt is zo een loopwagentje waar hij achter gaat staan en ook zo een plastic autootje met aan de zijkant baren waar hij dus niet uit kan vallen en met een lange stok achteraan zodat ik hem kan voortduwen. Die kan je ook veranderen in een hobbelauto (ipv paard) en hij kan er ook zelf mee vooruit als je de voetstukjes er af haalt. Dat was echt een leuk cadeau!

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn tweede zoon kreeg zo'n metalen loopauto voor zijn eerste verjaardag. Hij kon toen al wel op onze Puky, maar nog niet op die metalen, die was te zwaar om vooruit te krijgen. Hij heeft er niet veel mee gespeeld, want het zijn in huis ook echt ondingen (beschadigen je meubels heel snel).

We hebben nu voor de derde zo'n Wheelybug voor zijn verjaardag gekocht en dat is wel een leuk ding, ook als ze nog niet zo goed kunnen lopen. Hij kan al los lopen, maar vindt het erg leuk om die Wheelybug achteruit aan het handvat voor zich uit te duwen.

Deel Deze Pagina