Bij mijn dochtertje kan ik nu eindelijk wat staartjes maken. Ik heb die kleine elastiekjes van Zenner, maar wat een gepriegel zeg. Ze is een keer thuisgekomen van het kinderdagverblijf met elastiekjes van de zwarte markt en die zijn een stuk soepeler. Nu had ik laatst die loomelastiekjes in mn handen, rekbaar, maar toch niet zo klein. Iemand toevallig al dezelfde gedachte gehad en uitgevoerd? Ik heb de neiging om het te proberen, maar dus nog niet gedaan. Of is het gewoon een rare gedachtegang van mij?!
Hier doen ze ze ook in bij de poppen en barbies. En ze gaan gewoon weer makkelijk uit. Ik zou het dus doen.
Bij de kruidvat hebben ze ook zakjes met haar/vlecht elastiekjes en die zijn prima soepel en redelijk sterk. Zijn wel van zenner maar niet in de kleine zakjes die jij bedoelt denk ik. Zitten er ca 500 in, in een doorzichtig 'tasje' met ritssluiting verdeeld in 1 vakken (2 varianten wit/doorzichtig en gekleurd/roze-paars) en kosten 2,99. Niet iedere kruidvat heeft ze standaard liggen (op de onderste plank in het haarschap) maar wellicht als je het vraagt kunnen ze ze allemaal bestellen. Ik zweer erbij
action heeft ook haar elastiekjes die wat groter zijn en rekbaar en knappen niet snel. zijn net als die van het kruidvat, alleen die van de action zijn een stuk goedkoper 0.49 voor een doosje.
Dan ga ik die eerst eens zoeken of onze kruidvat ze heeft. Anders heb ik weer een leuke reden om de action te bezoeken! Thanks voor de tip.
Hier had ik eerst ook die Loki noemde, alleen die zijn erg lastig te krijgen. Bij onze lokale drogist hebben ze deze en die zijn echt erg fijn. Niet te stug als die van Zenner en ze hebben ze in allerlei kleuren, ook doorzichtig en haarkleur. Dus ik zeg kijk of ze die ergens bij jou in de buurt hebben.
Ik vind die van de action ook erg prettig. Of ( beetje gek) beugel elastiek.. Die zijn ook heel heel heel fijn! Ook bij het er uit halen
Bij de C&A hebben ze ook wel eens van die goed rekbare mini elastiekjes in een doorzichtig tasje. Mijn dochter zat er vanmiddag een armbandje van te maken
Beetje off topic maar ik wou dat ik stasrtjes kon maken bij mijn dochter... Ze is 2 jaar en 2 maanden. Haar begint nu een beetje te groeien maar staartjes hoeven we nog lang niet aan te denken. Zou al blij zijn als het kort maar goed vol is. Wordt gek van alle mensen die zeggen "goh ze heeft ook niet veel haar" of die denken dat ze een jongen is, ondanks mdisjeskleren en schoenen. Eerst irriteerde ik me er niet zo aan maar na ruim 2 jaar.... Mag v mij de groeispurt er wel in!
Die van de action vind ik snel knappen die koop ik niet meer, heb ze meestal van de kruidvat. Maar ga die van loom gewoon eens proberen bij me dochter die zijn iets dikker maar verder hetzelfde lijkt me.
Ik kocht van de week zo'n hele set met extra elastiekjes erbij, het eerste wat ik dacht was : he die stiekjes lijken op die stiekjes die ze gebruiken bij het invlechten in vakantielanden