Logeren bij vriendin met....

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Geeft toch niet? Zo kan ik nog wel een hoop topics terug vinden...

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Oke, ik beschrijf t een beetje lomp. Zou ook niet zeggen dat ik er vies van was. Maar ik denk dat je als vriendin, echt wel aanvoelt dat de ander ergens mee zit. Waarom zou je niet bespreken wat er door je heen gaat? En dan wel een beetje subtiel natuurlijk.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

+1 met je eens
    Je kan het kinderachtig, of ontwetend vinden, ipv dat je ts dan geruststeld boor je haar de grond in, wat sommige meiden nu doen.

@ts gewoon bespreken als je je er niet lekker bij voelt. Anders op een matras slapen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    ha ha...

heel eerlijk kan ik je angst wel wat indenken..

Ik heb dat vroeger ook gehad met een vriendin...toen durfde ik niet op haar wc :):p

Maar goed, ik heb dan ook smetvrees en ziektevrees

5. Jel

Jel Niet meer actief

Ook ik kan me er wel iets bij voorstellen. :)
    Zou er ook niet zo om staan te springen om bij zo'n iemand in bed te liggen. Maar ben ook snel vies van dingen moet ik zeggen.

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    +1..

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Je kunt je bips inpakken met magnetronfolie. Dan kunnen de Chlamydia-beestjes je nooit bereiken.

8. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

:d:d:d

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Dit is dus waar het om gaat. Je wilt haar dit gevoel niet geven maar als je eerlijk bent, wil je er eigenlijk niet logeren. Dilemma dus, in jou. Ik ben altijd voor: eerlijk zijn over je dilemma.

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Another day another drama voor damiana...

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Voegt niets toe behalve dat je de boel opstookt. Jammer

12. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wat was je van plan te gaan doen dan? Chlamydia krijg je echt niet van naast elkaar in bed liggen. Dus zolang je niet van plan bent haar te bespringen zal t vast wel meevallen. Het heet niet voor niets een SOA...

Maar niet gaan als je, je er niet fijn bij voelt. Maar dan wel eerlijk de waarheid zeggen tegen je vriendin en hopen dat ze t goed oppakt.

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    We hebben het hier over een vriendin toch?
    Een vriendin is iemand die je leuk/aardig vindt, iemand die je vertrouwd en waar je mee kunt praten/lachen/huilen?

Ik snap dus echt totaaaaaaal niet dat je hier een topic over moet openen. Waarom zeg je niet gewoon tegen je vriendin dat je het super gezellig vindt, maar dat je een beetje in je maag zit met of jij ook chlamydia kunt krijgen als jullie in hetzelfde bed slapen. Kijk ik ben op de hoogte van de manier van besmetten wat chlamydia betreft, dus ik zou het nooit hoeven vragen als ik een vriendin had die dit heeft, maar was dat wel het geval dan zou ik het toch gewoon kunnen bespreken. Het is toch niet voor niets je vriendin? :(

Als je blijkbaar zo close bent dat je het bed met elkaar deelt moet je toch iets als dit ook kunnen bespreken.

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Zou het ook een beetje vies vinden (alhoewel ik goed weet dat je dat alleen maar krijgt van goed van bil te gaan).
    Maar vraag om het bed te verschonen en doe een lange pyama aan. Ben je echt zeker dat al die beestjes niet naar jou overspringen (ik zou dus niet in mijn blote kont ernaast gaan liggen).
    En zoals gezegd: griep is veel besmettelijker

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
  16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
  17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dat kwam bij ons op school niet tersprake hoor.

18. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames zullen we elkaar in de waarde laten. Dit soort opmerkingen slaan nergens op en is compleet off-topic!

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan. Niet voor een preventief pilletje maar een doorverwijzing naar een psycholoog.

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Zo jeetje! Moet dat nou echt??!

Ik krijg hier het idee dat het niet zozeer om het ondewerp gaat maar om de persoon die het geplaatst heeft. Erg triest hoor van sommige dames hier.

Deel Deze Pagina