Onze dochter, nu bijna 12 maanden heeft als kadootje een litlle tikes driewieler 3 in 1 gekregen. Nu waren wij hem in elkaar aan het zetten en stuiten wij op ee klein probleempje. Misschien heeft iemand hier ervaring mee, zou heel fijn zijn. Aangezien we weer zwanger zijn, en dus niet te veel fut hebben om heel de middag ze "klussen" aan het fietsje is alle hulp welkom. Aan het voorwiel zit een zogenaamde wielnaaf. Deze kun je indrukken en uittrekken zodat de trappers wel of niet meedraaien. Voor de veiligheid van het kindje. Nu hebben wij het idee dat wij hem niet helemaal ingedrukt krijgen waardoor hij in onze ogen erg makkelijk er terug uit zou gaan als het kindje zelf trapt. Hierdoor kan het dan ineens niet meer vooruit komen, omdat de trappers dan niets meer doen, zeg maar. Wel draaien, maar geen reactie op het wiel voor draaien geven. Doen wij iets fout ?? Op alle foto's van dee drieweieler die we op internet kunnen vinden zien wij niet dat het nog uitsteekt bij het wiel. Maar bij onze fiets in levende lijve wel. Doen wij iets niet goed ?? Kan iemand me misschien helpen ?? mvg
Wij hebben die driewieler ook, maar mijn man heeft hem in elkaar gezet. Hij heeft hier wel een account dus ik stuur hem wel ff een linkje hiernaartoe, misschien kan hij je helpen! Ik moet zeggen dat Simone met 1 jaar nog nauwelijks met haar voetjes op die steuntjes kon komen dus de trappers zitten hier nog los, dus misschien moeten we het probleem nog tegenkomen
wij hebben dezelfde 3wieler. dat stukje wat er uitsteekt moet je ff hard op drukken, dan is het opgelost.
Mijn man wist het niet want we hebben het probleem inderdaad nog niet gehad. Maar nu weten we het voor de komende zomer
Weet niet hoe het zit... Wij hebben die driewieler al een hele tijd en mannetje is nu bijna 3, maar kan er nog steeds niet zelf mee vooruit komen, hoor . Terwijl hij wel al op een gewone fiets rondcrosst! Ik denk dus dat je je voorlopig nog niet echt zorgen hoeft te maken om die trappers . Succes en veel plezier ermee!