Vijf weken terug had mijn kleine meisje enorm de waterpokken. Ze was hier ook heel erg ziek van. Zo ziek dat ik de Hap heb gebeld, maar ze wilden haar niet zien. Daarna sukkelde ze wat door, en bijna twee weken terug is ze opgenomen in het ziekenhuis. Hele toestand, heel erg eng. (wat ze precies had, zet ik hier liever niet neer ivm privacy). Pb mag altijd. Gelukkig is ze nu weer thuis. Ik heb dus in die tijd niet veel gesmeerd, maar ze heeft nog aardig wat plekken van de waterpokken. Ik ben bang dat dit aardig wat littekens gaan worden. Wie weet iets wat het kan vervagen?
Zijn dat van die donkere vlekjes? Als dat zo is, deze trekken weg hoor, al gaat dat wel heel langzaam. Mijn dochter heeft heel veel pigment in haar huid en deze vlekjes zag je bij haar heel duidelijk. Het heeft denk ik wel een halfjaar tot een jaar geduurd voordat ze weer helemaal weg waren..
Mijn jongste had ook heel erg van die bruine vlekken, die zijn nu (7 maanden later) aardig weggetrokken. Hij heeft helaas wel wat van die kratertjes op z'n rug en 1 in z'n gezicht, maar goed.. Het zij zo.
Mijn dochter heeft anderhalf jaar geleden waterpokken gehad, zo ernstig dat ze ervoor in het ziekenhuis heeft gelegen. Helaas heeft ze nog steeds littekens.
Waarom is jou dochtertje toen opgenomen? mijn dochter wilde ze niet eens zien. IK denk dat als ze dat wel hadden gedaan haar veel ellende bespaard was gebleven. Misschien had ik harder moeten zijn.
Ik heb als kind heel erg de waterpokken gehad, HA had het nog nooit zo erg gezien Ik hem maar 2 littekens en dan zijn plekjes die ik kapot gekrabde. Denk dus ook dat het wel weg trekt.
Ik heb niks extra's gesmeerd.. Wil je het wel doenn, dan kun je misschien aan bio-oil denken? Over het algemeen hersteld een kinderhuid zich prima, omdat het allemaal nog zo in de groei is..
Mijn dochter van nu 4 jaar had toen ze anderhalf was de waterpokken. Vooral bij haar vagina zaten erg veel, ze heeft daar nu nog allemaal donkere plekjes zitten. Denk niet dat het nog weg gaat trekken helaas.
Hier bij de oudste dochter ook littekens. Vooral op haar buik, daar waar haar luier zat. Deze waterpokken schuurden namelijk open...resultaat...littekens. De waterpokken die niet open zijn geschuurd zijn allemaal netjes weggetrokken.
Ze had toen al een paar dagen boven de 40 graden koorts, at en dronk niet meer en was helemaal van de wereld. Ze had ook een paar enorm grote waterpokken, bleek door onsteking. Ik ben toen naar de HA gegaan en toen hij zag hoe ziek ze was heeft hij direct de kinderarts gebeld. Kinderen mogen gerust wat ziek zijn van de waterpokken, maar dochter was echt doodziek!
ik heb in mijn gezicht een paar putjes overgehouden aan de waterpokken. Gelukkig niet gekleurd en ik weet niet beter dat ze er zitten. ( net zoals mijn ene vingertopje misvormd is omdat het topje er af is geweest toen ik 3 was)
Hele stomme vraag hoor, maar zou jij een foto willen plaatsen van je vinger? Mijn dochter heeft namelijk toen ze nog geen 2 was ook haar vingertopje (deels) verloren. Het ziet er nu (2 jaar later) nog wel heel duidelijk scheef uit, alhoewel er verbazend veel van terug is gegroeid. Maar ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien als ze groot is.... Mijn zoontje heeft nu de waterpokken en is al een paar dagen met koorts bezig....maar gelukkig niet zo erg dat er een ziekenhuis bij komt kijken. Er zijn een paar plekjes die wel groot en lelijk zijn. Hopelijk trekt dat nog weg. Maar ik denk ook dat ik bio-oil ga smeren bij hem.
Hier ook een doodziek kind gehad van de waterpokken. Nu nog steeds pigmentvlekken die maar niet weg willen trekken.
ik heb niet alles gelezen maar ik heb zelf als kind flink de waterpokken gehad met erg veel littekens maar die trekken als je ouder word wel weg ik heb hier en daar nog kleine littekentjes maar t valt niet op als je t niet weet
Mijn dochter heeft rond haar eerste verjaardag de waterpokken gehad. Nu, 3,5 jaar later, heeft ze nog steeds een putje op haar neus. Zal even kijken of ik een foto kan maken.
Hier zijn de grote pokken goed weggetrokken maar een mini pokje op haar neusje is een littekentje geworden helaas.
Mijn dochtertje heeft de waterpokken gehad toen ze 14 maanden was nu is ze drie en nog ziek ik twee littekens een in het gezicht en een op de rug. Ze heeft een licht donkere huid en ik zie het toch. Denk dat het wel ooit minder woord. Hoop ik dan anders tja. Heb op me teen ook nog een litteken zitten van toen ik kind was nooit meer weg gegaan.