Hey meid, Ik zie dat jij in oktober gaat starten met behandelen.. Hoe is het en hoe staat het ervoor? Ik wil je zoveel mogelijk steunen hoor. Liefs Elmo
Hi! Wilde je laten weten dat ik vandaag op dag 4 zit van de hormoonbehandeling. Vannavond de eerste spuit Gonal F. Heb al aardig wat last van bijwerkingen van de Synarel. Dat is de neusspray. Die legt je eigen cyclus stil. Ik houd alles bij op mijn space. Dat is mijn dagboekje voor de behandeling. Woensdag om 8:45 heb ik de eerste FM (follikelmeeting) en echo. http://spaces.msn.com/members/lientjesdagboekje/ Dit is de link naar mijn space. Als jullie het leuk vinden, zouden jullie dan een rea achter willen laten?
Elmo, het word bij ons allebei gedaan. Als er bv 8 eitjes zijn, worden er 4 voor IVF gebruikt en 4 voor ICSI. Welke dan het mooiste is en zich goed gedeeld heeft, word teruggeplaatst. Tx voor je berichtje.
Hai Nou ik had er nog niet van gehoord! Goed dat het bestaat! Heel veel succes met behandelen! Ik ga voor je duimen. Elmo
Ik heb het gedaan! Ik voel het nu iets branden. Niet aan denken..........lekker tv gaan kijken nu. Maar wilde het even kwijt dat ik het gedaan heb en dat ik het toch ff eng vond.
Jezelf prikken is altijd eng, ik moest het met bloedverdunners, de eerste spuit deed ik een half uur over voor ik hem durfde te zetten, daarna was het is dit alles? En toen ging het ook wel, maar was blij toen ik klaar was en het niet meer hoefde te doen.
Het lijkt mij ook heel erg moeilijk. Als ik dat allemaal zo lees. Ik hoop dat het op deze manier snel goed komt en dat je niet al te vaak moet spuiten! groetjes
Op het moment moet ik dus zeker 6 dagen Gonal F spuiten. En dan dus nog de Pregnyl. Ik ben dus nog wel wat daagjes aan het spuiten ben ik bang.
Pfff dat lijkt me zo eng. Ja je leert het wel natuurlijk, maar toch. Maar zolang je voor ogen houd dat het voor een wel heel goed doel is. Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat komen Lina!!! groetjes
Mijn spuit van vannavond is slechter gegaan dan die van gister. Van gister is denk ik beginnersgeluk. Vannavond bloedde het als een rund! Waarschijnlijk de naald er scheef uitgetrokken. Anders zou ik het ook niet weten.
Jaiks, wat eng allemaal. Ik wens jullie veel succes en veel geluk!! zeker gezien alle moeite die jullie moeten doen voor jullie wondertje. Leanne
Eng? Ach.......je moet er wat voor over hebben denk ik dan maar weer. Maarja, we zien wel hoe het vandaag weer gaat.......met de misselijkheid en zo. Ik merk wel, dat mijn lontje korter word.