op dit moment nog steeds zijn nijntjeknuffeldoekje.. in de meeste andere dingen (die toddels van prenatal) zitten belletjes of geluidjes, dan wordt ie wakker als hij zich omdraait..
Steven heeft badfiguurtjes en die vind hij nog steeds erg lekker, z'n tutpopje heeft hij nog nooit wat mee gehad, ja of hij zoog een keer op een puntje.
Zo'n winnie the pooh knuffeldoekje van zn tante gekregen vorige week en nu al 'verslaafd' hihi. Justin krijgt m ook alleen maar in z'n bedje hoor. In de wandelwagen oid niet.
ruben is helemaal verzot op z'n hondje waar een muziekje in zit. die gaat ook alleen maar mee naar bed. als we de hort op zijn heeft ie het tiamo doekje mee. ik zelf ben verzot op zijn schaapje maar die is veelste groot om mee te nemen
Hehe klinkt erg bekend anstefay! Overal waar we naar toe gaan neemt die de doek mee. Gelukkig kan ik gewoon wassen zonder probleemen!
Anouk heeft er 2. Een roze kat, die heeft ze van haar papa en een beertje die een doekje vasthoudt met haar naam erop. Deze liggen in haar bed en ze kijkt er echt de hele tijd naar. Kei lief om te zien! Liefs, Duveldraakje
Niet echt een favoriete knuffel. Ik geef steeds een andere Wel is ie gek van zn spenendoekje en van spuugdoekjes!
anne heeft een klein roze popetje van de etos ze slaapt ook echt niet zonder we hebben er nu 3 op vooraad en oma heeft er ook een pas had ik hem uitgewassen en lag hij te drogen Anne zag hem liggen en wilde het pakken maar het voelde natuurlijk vies koud en nat aan toen was het huilen echt een half uur lang kreeg haar gewoon niet stil.
een varkentje. (klein knuffeltje) ze kan niet slapen zonder dat ding.hihihihi het varkentje heeft ook een poot langer dan de ander, omdatz e daar steeds aan sabbelt.
blauw paardje van funnies is echt nummer 1 verder ook doekjes van de prenatal, ze zijn zo lekker zacht.