Onze dochter heet ook Louise. Als jongensnaam hebben wij William. (Gewoon op zn Nederlands) Bastiaan vinden wij ook mooi. Evenals Julian en Julius..... Ps: Julie is ook een super meisjesnaam!!
@ Smile Wat leuk! William vindt ik eigenlijk ook erg leuk! Zal het eens aan mijn man voorleggen. Alleen heet zijn stiefvader Willem.. en 't is nou niet dat we daar echt een super leuke band mee hebben Bastiaan vind ik ook leuk, maar ik ben zelf niet zo'n fan van de naam 'Bas' (wordt wel snel afgekort denk ik...) En Julian vind ik super, maar ons zoontje heet J.amie... En we willen het liefst niet twee dezelfde letters voor hetzelfde geslacht.. Julie blijft op onze meiden namen lijst! @Yvon Floriën vind ik wel leuk, maar past niet echt super bij onze achternaam. Florian blijft leuk...
Hallo Fioon, Ja Rowan is net zo mooi natuurlijk, wellicht nog wat nieuwe suggesties: - Alain - Armin - Beau - Didier - Evian - Florus - Gilles - Guy - Lowe - Marlon - Mathis - Noel - Yves
Mijn zoon heet Bastiaan en hij wordt echt door niemand Bas genoemd! Nou is hij pas 2, dus bij zijn vrienden later zal ik het niet kunnen voorkomen. Maar toen hij pas geboren was en iemand het waagde heb ik een paar keer heel duidelijk gezegd, Hij heet BASTIAAN! Als ik hem Bas had willen noemen dan had ik dat wel gedaan! Hij wordt eerder door mensen Sebastiaan genoemd... Hij noemde zichzelf trouwens eerst Tiaan Over Anthonie kamerling zou ik me niet druk maken...wij zijn op Bastiaan gekomen door Bastiaan Ragas En ik heb nog nergens de naam Jeroen gezien Zo heet mijn broer en ik doe niet aan 'vernoemen', anders was dat voor ons echt een optie geweest!