Heeft iemand ervaring met t bed? Is ie degelijk genoeg? Is een vrij duur bed maar m'n dochter is er helemaal weg van en vind m zelf ook erg mooi. Heb t geld er wel voor over als het gewoon een goed bed is.
Heb 'm gezien hier bij de Leen Bakker, ziet er mooi en degelijk uit. Heb je 'm zelf al in een winkel gezien? De bovenkant is open trouwens.
Wij hebben er eentje na laten maken en dan met de bovenkant dicht is een succes. maar die in de winkel ziet er ook goed uit maar ik wilde graag die bovenkant dicht en nu waren we maar 180,- kwijt stuk goedkoper.
Bedankt. Ik heb m maar besteld. M'n dochter is er zo weg van. Nu met 20% korting scheelt t toch 100 euro. Bovenkant open vind ik niet erg..
Wij hebben de stoer variant voor onze oudste en dat bed heeft al veel te verduren gehad maar houd zich prima. Kraakt wel behoorlijk vind ik...
Bovenkant open is denk ik ook wel beter voor de ventilatie. Het is echt een leuk bed! De kinderen hier vonden 'm ook prachtig in de winkel
Oei... Ik heb hem van de week in de winkel gezien.. Zou hem echt nooit kopen. Geen idee hoe duur hij is, maar ik vond het een erg slechte kwaliteit. Kraakte en piepte aan alle kanten met luiken open en dicht doen, schroeven gaan volgens mij ook erg snel los.
die ervaring hadden wij ook met het bed in de winkel. de deuren gingen ook niet goed dicht. we vonden de kwaliteit erg slecht en daarom dus ook niet gekocht.
Dit vond ik ook en omdat de boven en zijkant open is (wat we niet mooi vonden), hebben we een bed van steigerhout laten maken. Ik denk dat je voornamelijk voor het merk betaald want ons bed in steigerhout was stukken goedkoper.
Wij hebben hem al een jaar staan en geen klachten. Mijn dochter en haar vriendjes spelen er volop mee en het weerstaat alles. Het id wel belangrijk om echt de tijd te nemen om het in elkaar te zetten en het degelijk en goed te doen. En ja, het bed kraakt, maar dat komt met echt hout. Het werkt daardoor nog een beetje. Gewoon eens per jaar nalopen en evt bijstellen. Dat werkt voor ons prima. Bovendien kraakt het bed van onze zoon ook en die is van flexa en ook van hout. Dat hoort er dus ook bij.
Mijn vriendin heeft hem en alleen maar klachten erover, die heeft er ontzettende spijt van net als het beddengoed.
Hmm lees toch veel slechte reacties. Weet je ook wat de klachten zijn? Beddengoed ben ik trouwens wel heel tevreden over. Heb 2 dekbedden en blijven na t wassen super mooi.
Ik zal het morgen even vragen. De dekbedovertrekken gaan de lusjes/touwtjes ervan af waardoor het dekbed eruit zakt.
Mijn dochter heeft het bed nu een jaar! Nog nooit een probleem mee gehad. En er word echt veel ingespeeld. Het bed kraakt alleen als je erop gaat zitten. Voor de rest vind ik hem erg stevig en van goede kwaliteit hout. (geen schroefjes die opeens losgaan ofzo)
Wij hebben het beddengoed ook, geen problemen mee en blijft erg mooi. Wat betreft kraken, wij hebben voor onze zoon een steigerhouten bed laten bouwen. Prachtig ding maar kraakt ook. Dat hoort denk ik toch een beetje bij hout
Ik heb hem een jaar geleden ook uitvoerig bekeken in de winkel. Vond hem ook heel erg mooi, maar dl had al een nieuw bed... Ik vond het degelijk en stevig. Vaak zie je dat de showmodellen niet goed strak worden gedraaid bij het in elkaar zetten. Zie je ook veel bij de Ikea, terwijl als je dezelfde dingen soms thuis hebt het veel steviger is. Dus inderdaad neem de tijd voor de montage. En af en toe de schroeven nadraaien, wat meestal ook het advies is. Mijn dochter heeft een ander hout bed en kraakt ook, hoort toch een beetje bij hout ook denk ik.
Onze dochter heeft dit bed ook. Inclusief beddengoed etc. Hier totaal geen klachten als losse schroefjes en niet sluitende deuren/luiken. Bed kraakt wel, maar hoort gewoon bij hout. Verder echt een prima bed, zijn er super blij mee!
in de winkel staat hij niet goed in elkaar de bedden in de winkel zitten alleen met schroeven vast en niet strak en er is ook geen lijm gebruikt. deze bedden willen ze weer snel uit elkaar kunnen halen en in kleine delen zodat hij evt nog als showmodel verkocht kan worden. als er grote delen verlijmd zijn dan gaat dat al iets moeilijker. als je hem thuis in elkaar zet dan moeten ook dingen verlijmd worden en dat maakt het geheel al een heel stuk steviger. ik heb een ander bed bij leenbakker vandaan, hoogslaper tim. die was in de winkel niet bepaald stevig. wiebelde en kraakte. kids mochten er ook niet op om uit te proberen. dit vanwege valgewaar en risico voor de winkel maar ook omdat die bedden daar niet goed in elkaar staan. erg dom van de winkel want mensen haken zo af terwijl de bedden gewoon stevig zijn, ik heb het bed gehaald en in elkaar gezet en het wiebelt en kraakt hier absoluut niet..