Hoeveel geld mee op vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jewel22, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgende week gaan wij een weekje naar een camping aan het gardameer! Maar nu zitten we een beetje te rekenen! Hoeveel geld zouden we ongeveer mee moeten nemen??
    We zullen een paar keer uit eten gaan, verder koken in de stacaravan.
    Ik snap dat dat per gezin weer verschillend is, maar wat geven jullie op vakantie uit in een week?

2. NoLu

NoLu Niet meer actief

Ik ga altijd uit van 50 euro per dag, maar dat besteden we in kkroatie en daar is alles goedkoper

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dat hangt er vanaf hoe actief jullie zijn, dus daar moet je de benzine kosten mee rekenen, ergens wat drinken, ergens snel een ijsje , de benzine/diesel, wij geven makkelijk voor een week 600 euro uit!

4. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    wij ook was er zo door heen..
    daar een kop koffie,dierentuin,patatje noem maar op

5. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Je hoeft toch niet zoveel geld mee te nemen? In Italie kun je ook gewoon pinnen

6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik zou ook niet te veel geld mee nemen.
    Gewoon daar elke dag wat pinnen, heb je meteen een dag budget.

7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    denk dat ze een budget wilt vaststellen niet zozeer hoevele contant ze wil mee nemen. ik reken snel 100 euro per dag

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik hou als budget altijd € 250,- a € 300,- per dag voor 2 personen aan. Dit is dan voor eten, leuke dingen etc. We houden eigenlijk altijd wel over, maar ik heb liever te veel dan te weinig.

9. Trotsemamsvan2

Trotsemamsvan2 Actief lid

2 jul 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOW :$dat vind ik wel echt heul erg vel zeg, je gaat toch niet elke dag shoppen, wat doen jullie elke dag dan als ik vragen mag ik krijg dat niet eens op a zou ik willen haha;)
    De ene dag doe je meer dan de andere dag.. We maken niet echt een berekening, maar nemen 2500 mee voor 2 weken. Maarrrrr dat hoeft echt niet op, ik vind het wel een fijne gedachte wat geld achter de hand te hebben je weet maar nooit, missch heb je onverwacht een hotel nodig oid onderweg, we gaan rijden naar italie, met overnachting heen en ook terug.

We zullen niet elke dag uit eten gaan ik denk om de dag, dan ben je wel 50 eu kwijt max voor lekker eten met drankjes. We wisselde dit vorig jaar af, als we een dagje weg gingen dan aten we savonds lekker bij de mobile home, zelf salade maken of iets. Waren we de hele dag in de chill modus bij t zwembad dan gingen we eind vd middag lekker douchen en uit eten.

we gaan volgende week, kan nie wachten hihih:)

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

nou das een hele hoop haha...kan je beter een super de luxe al inn vakantie in een subtropisch land boeken haha volgens mij ben je dan minder kwijt.

Maar serieus als we iedere dag gaan eten redden we dat nog niet haha en wij zijn echt geen mensen die beknibbelen ofzo op de vakantie. als we ergens zin in hebben kopen we het..

wij rekenen 100 euro voor ons gezin dus 4 man maar 1 baby die heeft nog niets nodig..misschien dat het over een jaar meer is

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja per dag

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij ook per dag 100 euro, daar zit dan alles in. uitstapjes eten leuke dingen.

vind het dan ook wel weer een sport om elke dag wat over te houden hihih

wij zijn geizne met 2 volw en 2 kids 1 van 6 en een van bijna 3

13. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Denk dat wij tussen de 50 en 75 euro per dag zitten.
    Wij eten wel elke dag buiten de deur.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geen idee maar ik vind het raar om anno 2012 contanten mee te nemen. Je kunt overal pinnen.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vind pinnen ook niet altijd veilig..ik neem meestal een bedrag mee voor de eerste dagen en reis en de rest pin ik

16. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Het lijkt waarschijnlijk heel veel, nou ja dat is het eigenlijk ook.
    Wij doen heel veel activiteiten, shows, houden van lekker eten, benzine. We houden vaak ook over, maar willen gewoon niets laten. We shoppen ook heel veel. We gaan eigenlijk ook meestal wel ver op vakantie en houden juist niet van All Inclusive.

Het is net wat ik zeg vaak houden we ruim over, maar liever te veel dan te weinig.

17. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Wij rekenen 100 euro per dag. Toen waren we nog met z'n tweeën.

Het verbaasd me steeds weer dat mensen veel contant geld meenemen naar t buitenland. Wij pinnen daar altijd en hebben hooguit 150,- mee voor de reis verdeeld over 2 portemonnees.
    Pinnen is wat dat betreft beter dan contact, bij een bank kun je dan 9 van de 10 keer je geld terug krijgen. Contant kan je nooit bewijzen dat t gejat is..

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij kamperen normaal 3,5 week en geven in totaal max. 1200 euro uit. Dat is voor de reis, campingkosten, eten en uitstapjes. En ja we pakken ook wel eens een terrasje! 't Is maar net hoe je wilt leven op vakantie en denk ik per persoon verschillend hoeveel je dan nodig hebt per dag. We nemen alleen geld mee voor de eerste dagen en daarna pinnen we daar.

19. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben in onze afgelopen vakantie van ruim 4 weken ca 3000 euro uitgegeven. Dat was inclusief alles, dus verblijf, brandstof, eten, drinken, boodschappen, erg veel uitstapjes en terrasjes. Voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 3 en 5 jaar. Ons budget was ook ongeveer 100 euro per dag dus dat hebben we redelijk gehaald. We hebben gekampeerd in Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Italië.

Deel Deze Pagina