Hallo! We zijn net terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk, waar mijn dochtertjes erg genoten hebben van de minidisco. Ik heb er eignelijk niet aan gedacht om de cd te kopen van de liedjes, maar nu we thuis zijn hebben ze het er vaak over. Wie heeft de cd van Campingkids 2012 of weet hoe ik eraan kan komen? Bedankt!
Je kan ze online via vacan soleil kopen! zie Webshop - Campingkids Hier ook net terug van de 'camping kids' groot succes inderdaad. Wij hebben alleen de meeste liedjes al van vakantie van vorige jaar waar ze een groter animatieteam hadden. En we toen besloten om 3 D) cd's vol vrolijke liedjes mee naar huis te nemen. Veel van die liedjes kwamen in willekeurige talen ook weer terug bij de camping kids dus succes!
Wij zijn niet verder dan bij Parijs geweest En daarna door naar Duitsland, Het zwarte woud Wel zalig weer gehad daar dus wij zijn tevreden
klap klap, stap stap, wat bof ik toch alles doet het nog. hahahaha leuke he de mini disco. Hoe vonden jullie de camping? Wij hebben echt geluk gehad met de caravan. Wij waren de eerste die erin zaten. alles echt splinter nieuw. Was het zwembad water bij jullie ook nog zo koud?
@Lolly: ja, erg leuk! Ik mis het zelf geloof ik nog het meeste Wij hebben het ook super gehad. Wij zaten in een Roan-stacaravan en die was ook super. Erg groot, schoon en rustig. Water was idd wel erg koud in het zwembad! Het weer vonden wij wel redleijk, maar eigenlijk zouden we nog iets meer zon willen....vonden het nu soms te koud om te gaan zwemmen en dat is wat me tegenhoudt om volgend jaar weer te gaan. Heb jij trouwens wel de cd van Campingkids?
zaten jullie in het nieuwe gedeelte daar heeft roan ook nieuwe caravans ner gezet. Wij zaten op het nieuwe gedeelte wij hadden een super mooi plekje maar sommige caravans stonden wel erg dicht op elkaar. de cd hebben wij ook niet dus daar kan ik je niet aan helpen.