tjah daar ben ik dus weer! ik ben op zoek naar een liedje dat als het ware zingt welke pasjes je moet doen, zodat mensen hier makkelijk op dansen.. dan bedoel ik zoeits dus als -kabouter plop dans -cowboys en indianen -en verder kom ik dus al niet haha hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel... waarvoor ik dit zoek? wij willen de openingsdans van onze bruiloft laten doen door de gasten!, door middel van verschillende vragen 'lokken' wij de gasten de dansvloer op, en als iedereen daar staat, dan zegt de dj zijn jullie toe aan de openingsdans, doe dan nog 1 stap naar voren (iedereen zou dat natuurlijk wel willen) en dan zegt hij, oke dan gaat het bruidspaar nu toekijken hoe jullie de openingsdans doen!! vonden wij wel een leuk alternatief, omdat manlief absoluut NIET wil/durft te dansen... en ja ik vind t jammer, maar het is ook zijn dag.. maar als iedereen moet dansen, wil ik een dansje dat iedereen kent, of als ze goed luisteren, zo mee kunnen doen! in de hoop dat dan iedereen tenminste meedoet, en niet dat iedereen terug vliegt naar de tafels! dusssss alle tips zijn welkom!!!
YouTube - Tjoe Tjoe Wa Deze hebben wij een x meegemaakt als openingsdans bij een bruiloft. Vind hem zelf wel grappig, nadien zat de sfeer er i.e.g. goed in!
Die wilde ik ook al noemen ja hij is ook vrij bekend inmiddels, bij de oudere misschien niet maar bij de jongeren wel.
hahahha!!! vriendlief en ik liggen helemaal dubbel hier! zelfs hij zegt van jah die is leuk, dat kan ik ook nog wel haha nu nog even proberen te downloaden! heeeel erg bedankt hoor! maaaarrrrr andere tips blijven nog steeds welkom hoor!
en dat poppetje er bij ook haha zie iedereen trouwens al staan op onze trouwdag! en ik als zwangere bruid ertussen haha dat gaat mij dan ook nog wel lukken!
YouTube - Schiffie & Co - Pinguïndans - Pinguindans Deze heb ik samen met collega's met de carnaval gedaan (in verzorgingshuis, haha..). Verder weet ik het zo even niet meer. Hoop dat je er wat aan hebt.
geen idee hoe het liedje heet maar die zingt van: go to the left go to the right tjatja real slowwww maja deze is niet zo appart
dankje! denk dat de eerste een beetje makkelijker gaat haha maar heb je enig idee hoe ik aan dat nummer kan komen? kan hem nergens downloaden, ook niet via lime wire (iwoontje niet en tjoe tjoe wa ook niet) heeft iemand m op cd, en wil die m mij via mail misschien toesturen? pb maar als je m hebt, dan geef ik mn mail wel ff
ja die ken ik ergens ook ja, nu je het zegt... maar engels is voor veel mensen bij ons in de familie niet zo snel te volgen.. dus helaas zal deze ook geen optie zijn.. toch bedankt voor je reactie hoor
het liedje is van dd company, op www.minidisco.nl vind je nog meer liedjes met pasjes, maar niet zo leuk als die hoor . Maar dus ook leuke liedjes voor je kindje straks