Ik heb inderdaad begrepen dat aardappels sneller gaan uitlopen als je ze samen met uien bewaart (@GossipGirlxoxo en @Mooiezomer). Geen idee in hoeverre dat klopt maar ik houd me er maar altijd aan haha. Ik heb zelf zo'n draadmand karretje in de keuken en bewaar daarin de uien en aardappels, apart van elkaar in beide een ander mandje, liefst met 1 nog ertussen. Moet wel zeggen dat we nooit veel aardappels hebben, maximaal 5 kg ofzo.
Ik heb nooit meer dan 2,5 kg omdat ze na een week al uitlopen hier. Ik ga dat als ik opgeknapt ben toch eens testen en de uien in een apparte emmer bewaren.
Ik ben natuurlijk gaan googlen en volgens mij heb je echt gelijk hoor @citroenrasp Nooit geweten, maar het schijnt dus niet goed te zijn om uien en aardappels in 1 bak te bewaren.
En nog 3: Kleurwasmiddel kost zowel bij Lidl als AH 3.99 voor 2.2 liter (huismerk vs formil) Emmer roomyoghurt, beiden 1.49 Noten: een whopping 1 cent goedkoper voor een zak pecannoten van 200 gr ( huismerk). Walnoten zelfde prijs.
Weet niet of het al genoemd is, maar de bakmix voor de cheesecake is echt werkelijk waar goddelijk! En wat ik ook wel grappig vind is dat alle ingrediënten die je ervoor nodig hebt, ook merken van de Lidl zijn; de roomkaas bijvoorbeeld.
Ik vind het fruit (en groente) ook helemaal niks en begrijp niet dat het het elke keer zo goed uit de test komt.
Zou best kunnen. Haal het normaal bij een groente- en fruitwinkel, dat is echt top en qua prijs ook prima. Van de Lidl is het vaak al een deel rot of heel snel rot. Laatst had ik het groene curry pakket, daar zat ook slechte groente in.
Top: Luiers/broekjes Knijpfruit Toiletpapier Groente Cocotoetjes Karnemelk Ijsjes Bruine bolletjes Kaas
Zie zojuist in de lidl app dat morgen de marseille zeep dinsdagknaller is. Dan kun je 4 flessen kopen met 50% korting.
Iemand de slagroomtaart uit de vriezer ooit gehad? Ben benieuwd of die lekker is. Vindt het altijd makkelijk wat gebak in de vriezer te hebben voor (onverwacht) bezoek.
Wij vonden de vegan nuggets lekker! Alleen de jongste vond het niet zo geweldig, die vindt alleen de nuggets van de Mac lekker
Ik hou niet van fabriekstaart en niet van slagroomtaart, dus aan mij heb je niks. Voor onverwacht bezoek heb je trouwens ook niks aan taart uit de diepvries, het duurt vele uren voordat die ontdooid is. Even een cake bakken (of desnoods cupcakes, dat scheelt oventijd) is aanzienlijk sneller, lekkerder en nog goedkoper ook.
Ik ben ook niet zo van de slagroomtaart maar wil graag iets makkelijks in huis hebben. Een portie is met een uurtje ontdooit. Dus dat is goed te doen. Binnen een uur heb ik geen cake gebakken want zolang moet hij al in de oven. En dan heb je er ook nog werk mee. En cupcakes vind ik helemaal versierd leuk voor een kinderfeestje maar zet ik persoonlijk mijn volwassen bezoek niet voor. Maar daar zullen de meningen over verschillen. Maar sta open voor goede ideeën die je (onverwacht) bezoek kan voorzetten.
Top: -wasmiddel geconcentreerd voor wit -tuinkruiden/toscaanse (?) kaas plakken -kleine loempia's -verse broodjes -saté kroketten -luiers (veel beter dan kruidvat) Flop: -Voorverpakt brood -Chips -flesjes water (vind eigenlijk alleen spa lekker maar dat zal vast tussen mn oren zitten) Heeft iemand een witte wijn tip voor de Lidl wijnen?
Als je de Vivino app gebruikt kan je met je tel de etiketten scannen. Dan vind je gebruikersreviews over de wijn. Heel handig!