Oh! Heb m al een tijdje niet gekocht. Zal morgen eens kijken bij ‘ons’ filiaal. Ik vond de lavendel geurige afwasmiddel verslavend (helder spul, niet die wit-paarsige). Ik was ook steeds aan die fles aan het ruiken. Is ook uit het assortiment. Heb zelfs het hoofdkantoor gebeld om dat uit te zoeken.
Top: Groente &fruit Griekse yoghurt De balsamicoazijn chips en zeezoutchips, van die robuuste aardappelchips echt lekker! Vaatwasblokjes Oog make-up reiniger Wij halen veel producten bij de Lidl, ik ben over het meeste erg tevreden! Flop Biologisch gehakt... Dat was echt heel vies op de een of andere manier... Schnitzels uit de vriezer... vettig en zout.
Top: Groente en fruit Pindakaas met gele deksel Emmer griekse yoghurt Water met prik (volgens mn man de enige lekkere want meeste prik) Broodjes van de bakkerij Feta kaas Smeerkaaspuntjes Luiers en billendoekjes (met klepje!) Rond feestdagen uit de vriezer aardappel gratins met kaas en pommes du chess Satekroketten Boterhamzakjes, lekker dik/stevig Wasmiddel Noten Flop: Wc blokken, geeft compleet geen geur af De houdbare melk vanwege de sluiting... Plastic lipje waar je aan moet trekken breekt zoooo vaak af
daar heb ik nooit last van. De houdbare yoki en chocomelk hebben dezelfde sluiting en daarmee gebeurd het ook nooit.
wij hebben dat constant. Ligt misschien aan het soort kaas? Nu ook weer aan 1 kant hard. Normaal haal ik de kaas bij de ah.. die vinden wij fijner snijden.
Mn man heeft het vaker dan ik... Ik doe iets subtieler haha. Maar de sluiting die ze eerder hadden die je door moest draaien was echt beter vinden wij!
Ik koop er eigenlijk nooit iets maar mijn moeder neemt wel voor mij steeds een paar pakken hagelslag xl mee (melk). Dat is dikke hagelslag en daar zitten in rood letters doorheen (x-en en l_en). Letters proeven als witte chocolade. Heel lekker!
Wij gaan in de zomer op vakantie naar Tenerife en daar zit op 100 meter een lidl. Ben benieuwd wat ze daar allemaal hebben.
Volgens mij weet ik precies welke jij bedoelt. Je had ze in 2 varianten zowel tomatensaus als 4-kazensaus en ze zaten in een gele verpakking, toch? Als je die bedoelt dan verkoopt Lidl ze nog wel maar dan alleen in Duitsland. Daar had ik ze paar weken terug gekocht.
Dan koop je een zij stuk. De kaas komt van een groot vierkante kaas die in stukken worden gesneden. Buitenkant heeft een extra pekel laag en wordt daarom harder. Ik zoek altijd bewust een middenstuk uit. Helaas zijn die er wel minder dan die met een buitenkant. Je kan het voelen en tevens zien in de verpakking.
Ben erachter gekomen dat de luiers best fijn zijn! Vind ze zelfs nog fijner dan kruidvat. Ook halen wij vaak verse broodjes en puntpaprika's bij Lidl. En de Griekse yoghurt in die kilo verpakking
Heeft dat water een bepaalde naam/merk? Ik drink namelijk het liefst spa rood omdat deze gewoon veel prik heeft maar is best prijzig en ben dus op zoek naar een alternatief. Echter nog niks tegengekomen met zoveel prik dus wil dit water wel eens proberen, lees het vaker in dit topic.