In het boodschappenbudget topic wordt de Lidl vaak genoemd. Sinds een maand of 2 ben ik bewust op onze uitgaven voor boodschappen gaan letten en daardoor kom ik vaker bij de Lidl. Eerlijk gezegd bevalt me dit prima! Heerlijk om niet te hoeven twijfelen tussen 10 merken maar gewoon de enige soort pindakaas in mijn karretje te leggen. Maar wat is nu Top bij de Lidl en wat een flop? Ik trap af; Top: Chocolade met dropsmaak Hummus Kwark Geitenkaas met fenegriek Brandnetelkaas Flop: Chips
Top: Allesreinigerdoekjes Vaatwastabletten Koffiecups Calemares ( tijdelijk product) Visfrietjes Eigenlijk tot nog toe geen echte flop gehad...
Ik vind heel veel dingen bij de lidl top, maar in het bijzonder: Vaatwastabletten Visfrietjes Verse friet Groente in het algemeen Glutenvrije pastasoorten Een echte flop is de sinas. Ik ben niet iemand die per se fanta moet, maar die van de lidl is toch smerig, brrr
De verse pizzas vinden wij erg lekker en ook; Groenten en fruit Filet Brie Cola Cheddar Flop; Sommige chips. Brr. margarine Roosvicee ranja
Mag de aldi ook? Ik kom weinig in de aldi maar wij hebben wel wat toppers: Best getest nr 2 wasmiddel van una vloeibaar Best getest nr 1 witte wasmiddel poeder Zoute stokjes ( lekker zout) Vitamin water ( lekkerder dan de duurdere) Brie ( ook budget merk ah is heerlijk) Flops heb ik niet zo zeer, vind de rest gewoon minder lekker. Wat ik niet te zuipen vind is de cola en sinas van de lidll. Dat drink ik alleen maar merk.
Top: -pasta salade pesto -pindakaas -siroop -ijskoffie -De dikkere drinkyoghurt (die andere drinkyoghurt is flut) -Griekse yoghurt -Het grootste deel van het assortiment is prima. Flop: -Vaak smaakt het gewone brood wat oudbakken -De luxere hamburgers (ik weet de inhoud even niet) hebben wij tijdens het avond eten de prullenbak in gemikt. -Eierkoeken, puur karton.
Top Verspakket lasagna. Echt heerlijk! Icetea Green Griekse yoghurt Pastinaak Verse pizza's Voorverpakte croissants met chocola erin. Ijs Maaltijdsalades Flop Verse pasta met vulling. YAK!
Dank voor de aanvullingen! Zitten zeker al een aantal producten bij die ik ga proberen. Overigens vind ik de sinas zero goed te drinken. De gewone nog niet geproeft maar gezien de reacties is dat maar goed ook!
Top : Appelsap Witlof Cassis (super lekker) Tonijnsalade Eiersalade Filet American Griekse Yoghurt Saté kroketten (altijd uitverkocht) 4 kazen saus voor pasta Marmer cake Flop : Kaassoufles
Wij vinden het brood juist heel lekker. Hadden eerst altijdhun tijgerbrood. Nu altijd fijnvolkoren. Beide prima brood en blijft langer "vers" dan brood van de vomar en appie. Ik vind hun chocola met praline ook heerlijk. Soort bonbon bloc, maar dan in verhouding een stuk meer chocola en dat maakt m eigenlijk nog lekkerder dan bonbon bloc. En verder is de gevulde speculaas ook top. Helemaal met amandelspijs; niks peulvruchten. Heerlijk. Ik ben nu wel heel benieuwd naar die visfrietjes. Wat is dat voor een product? Vis die je moet frituren?
Top: - Groente en fruit - Stokbroden van de versafdeling - Noten - Griekse yoghurt - Plakken geitenkaas Flop: - Luiers en luierdoekjes - Shampoo en andere verzorgingsproducten - Margarine - Vleeswaar - Kant-en-klare maaltijden en salades
Top: Turkse yoghurt Truffelkaas (alleen tond de feestdagen, maar zooooo lekker ) Schoonmaakdoekjes Wasmiddel Flop: Alle frisdranken blergh! Chips heeft het gewoon net niet...
Ik vind bijna alles daar prima, maar: Top: - Kaas (heel veel verschillende soorten kaas geprobeerd maar nooit lekker, tot ik bij de Lidl kwam en kaas meenam, smaakt net als in Nederland ) - Cola (lekkerder dan merk naar mijn mening) Flop: - Chips (is het meestal net niet, alleen de beertjes zijn lekker) - Brood (maar dat vind ik hier eigenlijk nergens lekker)
Wij doen bijna alle boodschappen bij de Lidl. En dit bevalt me prima! Voor sommige a-merken gaan we altijd nog even naar de jumbo, ah of dirk. Brood en Knorr gerechten bijvoorbeeld. Top: Verspakketten (vooral de Indiase curry, jam!) Verse pizza's Groente en fruit Koekjes en snoepjes De nonfood artikelen zijn ook altijd leuk om doorheen te snuffelen Flop: Frisdranken (al drinkt mijn man de cola wel) Chips Pannenkoekenmix
Top: Luiers Luierbroekjes Groente en fruit Griekse yoghurt Cola Heksenkaas Verse broodjes Flop: Chips
Top: Griekse yoghurt die emmers! Emmer Griekse vruchtenyoghurt Groente en fruit Vlees Verse broodjes Schoonmaakartikelen Broodbeleg zoet Geitenkaas smeerbaar Tortellini Kaas plakken ( het groene pakje) Flop Aardappelpuree (blegh) Chips Brood
Leuk trouwens om te lezen dat andere mensen de flops weer wel lekker vinden. Ik vind het brood (Sesam) erg lekker. En de Chocolade melk vind ik super lekker van Lidl. Chips vind ik ook niet te kanen van Lidl. Bleeeeeeh. Oja en knoflookstokbrood (diepvries) was ik even vergeten. Die is echt super lekker, zou ik wel non-stop kunnen eten. Mix voor soep vind ik ook goed. Kapucijners ook.
Ik haal meestal de volgende dingen bij de lidl. Niet elke week natuurlijk Vochtige schoonmaakdoekjes Vuilniszakken Planten Eieren Bakboter Zonnebloemolie Warme/verse broodjes Bruine bolletjes Augurken Groente Fruit Aardappelpartjes met schil Toiletpapier (blauw, megaverpakking voor 5 euro) Vaatwastabletten Afwasmiddel Sinasappelsap literpak Kaas Ongebrande noten (walnoten, pecannoten, amandelen) Kruiden Hagelslag mini's Flop Brood in het meeste zit suiker Vleesvervangers Chips Biologische kwark is net plamuur
Ik vind alles daar lekker Maar in het bijzonder - Griekse yoghurt - ijsjes - loempia’s (2 per verpakking)