Hallo Dames Wij hebben 2 jaar geleden een kunstkerstboom gekocht bij karwei van 180cm en lichtjes erin nu schijt de middelste gedeelte ermee uit ik heb al met nieuwe lampjes per lampje heel de boom na gekeken maar kon hem niet vinden dus ik naar blokker en 200 lampjes gekocht met snoer en uit de kunstboom alle lampjes eruit gehaalt en geprobeert die nieuwe lampjes van blokker per lampje erin te doen passen die lampjes niet in de snoer van de kunstboom grrrrrrrrrr nu ben ik net terug van praxis en gamma en in elke doosje geprobeert of het lampje van de kunstboom erin past maar nee hoor geen ene doos wat moet ik nou toch doen ? heel die snoer met lampjes eruit halen uit de kunstboom ? en proberen netjes nieuwe snoer met lampjes erin te zetten of gewoon de snoer laten zitten en gewoon zo los de verlichting erin leggen pfffff inplaats een kunstboom van 180cm hebben we nu het middelste gedeelte eruit gehaalt en hebben we een boompje van 120 cm hwaaaaaaa hopenloos wie heeft dit ook mee gemaakt en wat hebben jullie toen gedaan ? en tegen woordig is alles led verlichting en dat zit niet in deze boom dan moet ik alle lichtjes eruit halen en los erin doen grrrrrrrrrrrrrr handig hoor een kunstboom met verlichting erin echt NIET !!!! hoop Tips van jullie te krijgen
heb toen een nieuwe gekocht hihi maar ik denk ik er gewoon andere verlichting in zou kopen voor dit keer action ben je daar al geweest die heeft ook verlichting zonder led
Ik heb toen alle!! lampjes eruit geknipt. Bleep werk maar ja mijn boompje staat nu al voor het 8e jaar ofzo. Ik koop nooit meer een boom met lampjes!