we willen dit weekend weg naar de dierentuin dierentuin amersfoort kennen we al ,maar nu willen we naar een andere , welke is het leukste???? meningen graag
Wij zijn vorig jaar naar Ouwehand geweest in Rhenen, we hadden mooi weer dus dat scheelt ook. Maar er is voor de kinderen genoeg speelruimte tussen de dieren. We gaan dit jaar weer!
Burgers zoo vind ik niet meer zo leuk Rhenen is ook mooi met het berenbos Maar mijn favoriet is toch blijdorp rotterdam
Blijdorp is geweldig... groots opgezet, mooi groot aquarium, veel diertjes. Artis vind ik ook erg mooi, vooral omdat de dierentuin al wat ouder is. Maar dat betekent ook dat sommige hokjes mij wat klein lijken en dat vind ik dan weer wat minder. Emmen is ook erg leuk, daar lopen veel dieren gewoon buiten in grote weides. Het is wat kleiner dan Blijdorp volgens mij.
Persoonlijk vindt ik burger zoo echt 1000x niks! En met stip de slechtste dierentuin van NL! Op 30 meter afstand mag je in een verblijf van ik weet niet hoeveel vierkante meter echt hopen dat je 1 a 2 beestjes ziet. Als de dieren achter vin hun verblijf zitten kun je al niks zien. Wij zijn er 2 weken terug geweest en echt nooit meer, ons kleine meid kon er echt niet veel van zien. En dan nog het feit dat de meeste dieren weg zijn, zo hebben ze bijv. nog maar één olifant enz.. Ik zou naar Emmen gaan, daar heb je meer dan genoeg dieren en kun je ze ook nog van mooi dicht bij zien .
Blijdorp vind ik een mooie dierentuin. Ben zelf maandag in de Beekse Bergen geweest, erg leuk! Met de bus, boot, lopen en je kan ook nog met je eigen auto rijden. Ook is er overal een speeltuintje. Was een geslaagde dag.
Blijdorp!! ikzelf ben er eigenlijk te vaak geweest maar toch blijft het elke keer leuk. Afgelopen jaar ook naar Burgers geweest maar viel echt tegen als je in blijdorp geweest ben vind ik.
Persoonlijk vind ik Burgers zoo en Blijdorp de leukste dierentuinen. Beide dierentuinen doen hun best om de natuurlijke leefomgeving zo realistisch mogelijk na te bootsen. Tsja dan kan het inderdaad wel eens voorkomen dat een dier wat verder weg staat, maar je staat altijd nog dichterbij dan wanneer je ze in het wild zou kunnen zien...
Blijdorp! Burgers zoo vonden wij heeeel erg tegenvallen! We waren er op een rustige dag en daarom was er niets open (restaurantjes enzo) en we hebben veel moeten lopen en bijna geen dieren gezien. Het eten was veel te duur en bijna geen keuze, echt niet leuk meer. En vooral de Ocean vonden we enorm tegenvallen, zeker in vergelijking met Blijdorp!