De titel zegt het al, het voorjaar komt er weer aan en ben op zoek naar leuke kleding voor m'n dochter. ? Hele dure merken hoeft van mij niet zo, maar alle tips zijn welkom. Wat is een echte aanrader? Zowel qua winkel als webwinkel!
Kleertjesdoos.com tweedehandskleding van merken en echt het ziet eruit als nieuw! Verder inderdaad Bakkaboe, name it en nu Mim pi bij Limango in de sale. Oh en ik vind b.e.s.s. ook n leuk merk.
Tuunte.com voor bakkaboe erg leuk en niet al te prijzig! Vooral de sale bij hun is echt top! Ik heb gister een bestelling gedaan van 8 kledingstukken inclusief 2 winterjassen voor volgend jaar voor 36,50!
Ja bbl is duurder merk inderdaad maar het blijft wel mooi! Het past mijn dochter precies goed. De nieuwe collectie hangt hier al te wachten. Bij hummbee.nl hebben ze nu korting op bbl nieuwe collectie.
Ja hier past het niet echt mooi vandaar dat ik het ook een beetje zonde vind. Liv is echt een bolletje, bbl vind ik mooi voor de wat langere slanke meisjes
Bedankt voor de tips dames! Ik ga eens lekker rondneuzen. Ik heb ook een behoorlijk bolle baby waardoor veel kleren haar niet staan. Iemand ervaring mee en tips voor een merk dat goed valt?
Name it valt vrij ruim en Babyface ook. Als je een wat bollere baby hebt zou ik merken als mim-pi, little feet, beebielove, noppies vermijden of ruim op maat kopen. Je kunt ook nog eens voor Benetton kleertjes kijken, bij Zalando en v&d. Webwinkels kindergoed, kinderkleding.nl, brandkids, mini-republic, hummbee, klein&stoer, etc. Kan nog wel even doorgaan. o ja Amazing Kids, volgens mij is kekkekids hetzelfde. Shopse!