Wie heeft hem ook gezien ik vind hem zooooooooooooooooo leuk/goed! 2 kinderen samen in de woonkamer en dan gaat de telefoon. Meisje neemt op en zegt: Mama onze nieuwe papa is aan de telefoon!hahaha waarop vervolgens het jongetje de telefoonhoorn in het aquarium gooit ....hahaha zo mooi! Hij is van M Donalds. Mirre
Ik vindt hem een beetje overkomen dat je dan je kind beloond met een uitje naar de mac als ie de telefoon in het viswater gooit. Geeft mij een verkeerd beeld. Als het dit al met mij doet wat doet het dan met kinderen? Lydia
De 'clou' snap ik ook niet zo, maar moet gewoon enorm lachen om het totale plaatje/beeld van die kinders.
Ik denk dat ik hem gewoon maar even moet zien, want zo vind ik hem nog niet echt grappig klinken, maar misschien als ik hem zie dan wel.... dus ik zal er opletten
Precies, Ik vind het helemaal geen grappige reclame. Als mijn kind dat zou doen, zou ik hem echt niet gaan belonen door naar de mac te gaan. Respectloos van zo'n kind!
Het gaat erom dat het meiske blijkbaar wel blij is met haar nieuwe papa en het joch dus niet. Vandaar het verschil in kids en dus ook in happymeals, kids kunnen nu kiezen wat ze zelf graag willen . Ik vind hem wel leuk!
Wat is dan toch in godsnaam 'kneipfruit"? Van het woord alleen al denk ik aan een fruitschaal die 3 maanden overtijd is! Mirre is mannetje al weer thuis van reis? Kun je weer een beetje slapen? doei doei, Booey
En wacht dacht je van die twee jongens op de bank die naar tv kijken. Lekker bijdehand he allemaal. Lover
Knijpfruit is een pakje met fruitmoes. in een verpakking van breakers zeg maar, knijpen en eten.... vind ik wel weer een goede uitvinding van MAC Donalds, krijgen ze toch iets van fruit binnen,
Hihi, zeker een goede uitvinding. Dan krijgen ze bij de McD misschien nog meer klanten binnen omdat je er nu ook "verantwoord" kunt eten. En meer klanten = meer omzet = meer winst! Ik verwacht dat dat de echte reden is voor de nieuwe producten Groet van Kiki
vind die reclame leuk! Wij zijn toevallig zondag voor het eerst naar de mac geweest met Demi en die knijpfruit vindt ze erg lekker.
Die vind ik pas leuk! "Cooking wis the stars......Tuinieren wis the stars....." Kom eens met wat nieuws, loserd! Haha ja mega vind ik die!