Hoi, Twee weken geleden is er een diepe vulling gemaakt in een kies rechtsboven. Daarna weinig last gehad, beetje gevoelig met warm en koud. Afgelopen donderdag gezwommen en sindsdien wat last aan de rechterkant van mijn gezicht. Het voelt een beetje alsof de holtes vol zitten, druk op mijn hoofd, naast neus en onder mijn oog. De achterkant en onderkant van mijn kaak doen ook zeer, een beetje zeurend. Afwisselend doen al mijn kiezen en tanden rechts wat zeer. Als ik kauw op de kies die gevuld is voel ik geen pijn, kan er ook op tikken. Ik heb in het verleden wel last gehad van mijn kaak door klemmen van mijn kiezen. Maar goed, iemand die denkt wat het is? Of weer die kaak, ofwel een bijholteontsteking of toch die kies? Weet niet zo goed of ik het beste naar de dokter, tandarts of fysio kan gaan. De pijn is overdag wel te verdragen, rond deze tijd neem ik een paracetamol. Bedankt alvast voor de reacties.
Heb je het idee dat door het vullen je beet wat is veranderd? Bv dat de kies iets hoger is dan hij was? Bij mij kan een klein verschil al last geven, dat begint dan een paar dagen na het vullen pas. Maar het is bij mij tijdelijk, en met pcm goed vol te houden.
Nou niet per se eigenlijk, de tandarts gaf aan dat ie de kies expres wat extra had afgeslepen. Maar had jij dan ook echt op al die verschillende plekken last?
Een witte vulling kan heel veel pijn doen en de tandarts gaf aan dat dat wel tot 6 maanden kon duren.
Ja zal morgen eerst de tandarts wel even bellen denk ik. Normaal nooit echt last van witte vullingen.