Hallo wij willen graag eens wat anders dan een geboortebord, vlag, slingers, opblaasletters, enz Heeft iemand een leuk idee? We hebben al een grote sticker voor op het raam met de naam van de kleine, maar wil graag nog wat erbij...
Je ziet hier tegenwoordig zo van die ooievaars die dan zogezegd door de raam vliegen. Vind ik wel tof! Heb een NL link voor je gezocht: http://www.jasadi.nl/3d-ooievaar-raamooievaar.html Lieve groetjes!
Je huis in de kleur van het geslacht schilderen? Geen idee wat er nog meer is dan vlaggen, borden, slingers, ooievaars en stickers eigenlijk....
Wij doen een grote krans aan de voordeur die ik eerst met ecru tule heb omwikkeld en dan wat strikken van wit tule en dan roze/blauwe strikken van lint en tule. Heb er van allebei de kleuren al 1 gemaakt en ik vind het heel leuk staan...
Mijn man heeft een geboortebord zelf gemaakt zoooo mooi en persoonlijk. Maar hij kan dan ook wel erg goed tekenen enzo... Verder doe ik binnen het meeste versieren want buiten gaat toch alles kapot.
Je kan zo'n opblaas baby of ooievaar h uren, geloof dat die wel een paar meter hoog zijn, zie je ook niet zovaak, ik heb het tenminste in het echt nog nooit bij iemand gezien.
Doe je zon grote paal met erbovenop een ooievaarsnest met een ooievaar erin, daarop staat: Landingsbaan (kunnen je buren neerzetten als je aan het bevallen bent) En als je dan bevallen bent, haal je de ooievaar uit het nest en doe je zon ooievaar door het raam heen.
Die krans en dat verkeersbord vind ik wel grappig...mmmm denk denk Die ooievaar door het raam gaat niet, omdat we al die sticker hebben, die heeft al het formaat van het raam. Was nu aan het denken aan 2 ballonboompjes naast de deur(zoiets als op de foto), maar weet niet hoe lang die houden, met dit prachtige weer in ons kikkerlandje meer ideeën zijn welkom
Wat betreft de ballonboompjes voor de bovenste ballonen heb je helium nodig om ze de lucht in te houden. Dat hebben wij een tijdje terug gedaan voor een trouwerij het resultaat is super maar het staat maar erg kort. een korte dag! dan trekt de helium eruit. Misschien kun je dan beter een balonnenboog maken met ballonen zonder helium dat staat iets langer. Succes!
ipv het huis helemaal roze of blauw te schilderen, misschien kan je het "inpakken". Dus met soort folie.. hihihi is wel erg leuk hahaha
Wij laten een soort zeil maken dat we aan het huis hangen, er bestaat ook een geboorte(raam)sticker k dacht dat de site www.geboortesticker.nl was