leuke ideeën geboorte-aankondiging

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ktje, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Hallo

wij willen graag eens wat anders dan een geboortebord, vlag, slingers, opblaasletters, enz

Heeft iemand een leuk idee?

We hebben al een grote sticker voor op het raam met de naam van de kleine, maar wil graag nog wat erbij...

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Je huis in de kleur van het geslacht schilderen?

Geen idee wat er nog meer is dan vlaggen, borden, slingers, ooievaars en stickers eigenlijk....

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Wij doen een grote krans aan de voordeur die ik
    eerst met ecru tule heb omwikkeld en dan wat strikken
    van wit tule en dan roze/blauwe strikken van lint en tule.
    Heb er van allebei de kleuren al 1 gemaakt en ik vind
    het heel leuk staan...

5. Alita

Alita Niet meer actief

Mijn man heeft een geboortebord zelf gemaakt zoooo mooi en persoonlijk. Maar hij kan dan ook wel erg goed tekenen enzo...
    Verder doe ik binnen het meeste versieren want buiten gaat toch alles kapot.

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Bedenk me nu: Zo'n ballonnenkrans?

7. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Je kan zo'n opblaas baby of ooievaar h uren, geloof dat die wel een paar meter hoog zijn, zie je ook niet zovaak, ik heb het tenminste in het echt nog nooit bij iemand gezien.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Doe je zon grote paal met erbovenop een ooievaarsnest met een ooievaar erin, daarop staat: Landingsbaan (kunnen je buren neerzetten als je aan het bevallen bent) En als je dan bevallen bent, haal je de ooievaar uit het nest en doe je zon ooievaar door het raam heen.

9. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Mijn nichtje heeft een groot verkeersbord staan met "Situatie gewijzigd". Die vind ik wel grappig. :)

10. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Die krans en dat verkeersbord vind ik wel grappig...mmmm :rolleyes: denk denk

Die ooievaar door het raam gaat niet, omdat we al die sticker hebben, die heeft al het formaat van het raam.

Was nu aan het denken aan 2 ballonboompjes naast de deur(zoiets als op de foto), maar weet niet hoe lang die houden, met dit prachtige weer in ons kikkerlandje

meer ideeën zijn welkom

11. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Wat betreft de ballonboompjes voor de bovenste ballonen heb je helium nodig om ze de lucht in te houden. Dat hebben wij een tijdje terug gedaan voor een trouwerij het resultaat is super maar het staat maar erg kort. een korte dag! dan trekt de helium eruit. Misschien kun je dan beter een balonnenboog maken met ballonen zonder helium dat staat iets langer. Succes!

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ipv het huis helemaal roze of blauw te schilderen, misschien kan je het "inpakken".
    Dus met soort folie..
    hihihi is wel erg leuk hahaha

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wij laten een soort zeil maken dat we aan het huis hangen, er bestaat ook een geboorte(raam)sticker k dacht dat de site www.geboortesticker.nl was

Deel Deze Pagina