Ik wil voor onze dochter een loopauto/fiets die kan sturen. We hebben nu een Vtech zebra maar dat ding kan niet sturen dus ze knalt overal tegenaan en zit meer te trekken aan dat stuur wat het niet doet dus.. Nu twijfel ik tussen de volgende dingen: De Pukylino Pukylino Kiwi groen - Puky Loopauto - Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! Of zoiets: Sport Coupe roze - Little Tikes Loopauto - Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! Iemand tips?
mijn kindje heeft een radio flyer 'scoot about'. Kan wel sturen, al lukt hem dat pas sinds een paar maanden (daarvoor liep ie alleen op en neer de kamer rond).
Wel duur, maar absoluut z'n prijs waard: http://www.puurwinkelen.nl/images/stories/wishbone-bike%20houten%20kinderfiets.jpg Hier voor dochter d'r eerste verjaardag gekocht, sturen had ze binnen 2 dagen onder de knie (en echt vlak bij auto's langs sturen enzo). En kinderen kunnen er op tot een jaar of 5.
Hier hebben we deze gekocht voor haar 1e Bambini.com | Puky Loopauto Lillifee | €62,95 Is echt een goede koop geweest. Ze kon er precies op met 1 jaar, hij kan niet omkiepen en ziet er ondanks gebots nog bijna uit als nieuw. Ze zit er nog vrijwel dagelijks op. Hier was ons budget ook ca 50 euro maar hebben er geen spijt van dat we er iets meer aan uit hebben gegeven. Er zit wel verschil in prijs bij verschillende webwinkels. Volgens mij hadden we 'm voor 60 of 65 euro incl. verzenden.
Wij hebben deze gekocht voor de 1e verjaardag. Houten loopfiets i'm toy schaap loopfiets, loopauto, speelkleed, boxmobiel, houten keukentje, kidkraft. Ze vindt hem echt helemaal geweldig. Ze kan nu nog niet zo goed met de voeten bij de grond maar ze kan zich wel goed vasthouden. Dus wij zijn nu nog de klos om haar door de kamer te duwen.
Die is geweldig, dochter heeft/had de koe ervan en ze heeft er zo veel plezier van gehad. Inmiddels is ze hem wel ontgroeid, maar hij mag absoluut niet weg van haar. ze had hem ook voor haar 1ste verjaardag gehad. Die pukylino stuurt fijner dan de ander vinden we daar sturen ze meestal met hun benen.
65 euro vind ik ook niet erg maar die wishbonebike is 199 euro dat vind ik een beetje te veel van het goeie..