Leuke 1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door DearDeer, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zijn jullie al ergens ingetrapt?

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Nergens ingetrapt nog. Maar gamma verkoopt Zwitsal geur muurverf

3. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik nog niet, kindjes wel. Zaten heerlijk tv te kijken vanmorgen (ik mocht 'uitslapen') dus vol in paniek de kamer in gerend dat ik me had verslapen, waarom hebben jullie niet geroepen, kom, aankleden, naar school!!
    2 geschrokken koppies: maar we dachten dat het zaterdag was!!

Ik ga ook eens kijken of ik er hier een uit kan halen: 1 april! 18 (onschuldige) grapjes om bij je kind uit te halen - Famme

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Zag net van de Etos: Kinderzetpillen met een kikkerplaatje erop. "1 April, kikker in je bil!"

5. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik heb toen ik nog thuiswoonde een keer "koffie" gezet voor mijn ouders op 1 april. maar eigenlijk had ik heet water bij donkere basterdsuiker gedaan. lijkt precies! ook als je er melk door doet. mijn ouders helemaal boos.. wat zonde van de koffie! :D:D

6. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.482
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha die toeter achter de deur :D.

7. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik ben zelf nooit zo van de grappen uithalen, maar heb er wel (afgelopen week al) héél veel op social media voorbij zien komen.
    De rookworst vlaai van de HEMA, condooms met chocomelsmaak, de mannenBH van de Hunkemoller... Niet één zo geloofwaardig dat je er echt in zou trappen.

8. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Die vind ik wel leuk bedacht!

9. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Nog niet een waar ik ben ingetrapt maar vond bubbeltjes folie kleding van name it wel leuk. En efteling had een python gevonden bij het leeghalen van wensput. Ik was daar misschien wel jngetrapt als ik niet bewust zou zijn van 1 april.

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik was in de chocomel condoomsmaak getrapt :p Maar vond het wel een goed idee :D

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Omg ik snap nu die chocomel-condoom pas :D Ik dacht dat het zo'n ketchup-zakje was 😇

12. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik zie er veel voorbij komen op Facebook. En er zijn er nog heel veel die er in trappen. Geurtv, verstappen die voor België gaat rijden enz.
    Nog geen echt leuke gezien. Heel veel afgezaagde

13. maliro

maliro Niet meer actief

Een advertentie van ob. Kraaltjes voor een gepersonaliseerde tampon. Ben er niet ingetrapt maar bah haha

14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Zag op fb voorbij komen dat (volgens mij?) Tui of KLM het eerste vliegtuig lanceert met febo automatiek. En dat temptation island per direct stopt ivm aanslag op 1 van de deelnemers. En dan alle reacties van zoveel mensen die niet realiseren dat het 1 april is 😂

Vorig jaar heb ik mijn zoon wijsgemaakt dat er achter ons huis in de sloot 2 dolfijnen gezien waren en dat ze die aan het zoeken waren met een onderzeeer... wat heb ik gelachen toen hij binnen kwam om te zeggen dat hij echt niets zag 😂😂😂

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Die chocomel condoom Komt ook bij mij nu pas binnen

16. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.360
    113
    Vrouw
    Ik zag dat Hornbach roze gereedschap speciaal voor vrouwen zou hebben, en dat Coolblue tegen alle snelsnelsnel trends in nu ook de optie 'pakketvertrager' heeft (Vandaag besteld, ooit in huis), voor optimale voorpret..

17. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik ben blond snap hem echt niet... kan iemand hem uitleggen? 🙈🙈🙈

18. Wat dom ik geloofde serieus de muurverf van de gamma en ook de chocolade condoom..

Je kan me ook alles wijsmaken

19. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb de lepel eerst in de sambal gedaan en daarna in de yoghurt. Mijn man had een heerlijk begin van de dag!
    Oor de kids heel veel zout met water in hun beker gedaan. Ze vonden het geweldig.
    Heb hier eens gelezen dat iemand een rekening naar haar man heeft gestuurd van een sex-bedrijf. Rekening voor allerlei kinky spullen.
    Die wil ik ook nog eens uitvoeren!

Deel Deze Pagina