Ik nog niet, kindjes wel. Zaten heerlijk tv te kijken vanmorgen (ik mocht 'uitslapen') dus vol in paniek de kamer in gerend dat ik me had verslapen, waarom hebben jullie niet geroepen, kom, aankleden, naar school!! 2 geschrokken koppies: maar we dachten dat het zaterdag was!! Ik ga ook eens kijken of ik er hier een uit kan halen: 1 april! 18 (onschuldige) grapjes om bij je kind uit te halen - Famme
ik heb toen ik nog thuiswoonde een keer "koffie" gezet voor mijn ouders op 1 april. maar eigenlijk had ik heet water bij donkere basterdsuiker gedaan. lijkt precies! ook als je er melk door doet. mijn ouders helemaal boos.. wat zonde van de koffie!
Ik ben zelf nooit zo van de grappen uithalen, maar heb er wel (afgelopen week al) héél veel op social media voorbij zien komen. De rookworst vlaai van de HEMA, condooms met chocomelsmaak, de mannenBH van de Hunkemoller... Niet één zo geloofwaardig dat je er echt in zou trappen.
Nog niet een waar ik ben ingetrapt maar vond bubbeltjes folie kleding van name it wel leuk. En efteling had een python gevonden bij het leeghalen van wensput. Ik was daar misschien wel jngetrapt als ik niet bewust zou zijn van 1 april.
Ik zie er veel voorbij komen op Facebook. En er zijn er nog heel veel die er in trappen. Geurtv, verstappen die voor België gaat rijden enz. Nog geen echt leuke gezien. Heel veel afgezaagde
Een advertentie van ob. Kraaltjes voor een gepersonaliseerde tampon. Ben er niet ingetrapt maar bah haha
Zag op fb voorbij komen dat (volgens mij?) Tui of KLM het eerste vliegtuig lanceert met febo automatiek. En dat temptation island per direct stopt ivm aanslag op 1 van de deelnemers. En dan alle reacties van zoveel mensen die niet realiseren dat het 1 april is 😂 Vorig jaar heb ik mijn zoon wijsgemaakt dat er achter ons huis in de sloot 2 dolfijnen gezien waren en dat ze die aan het zoeken waren met een onderzeeer... wat heb ik gelachen toen hij binnen kwam om te zeggen dat hij echt niets zag 😂😂😂
Ik zag dat Hornbach roze gereedschap speciaal voor vrouwen zou hebben, en dat Coolblue tegen alle snelsnelsnel trends in nu ook de optie 'pakketvertrager' heeft (Vandaag besteld, ooit in huis), voor optimale voorpret..
Wat dom ik geloofde serieus de muurverf van de gamma en ook de chocolade condoom.. Je kan me ook alles wijsmaken
Ik heb de lepel eerst in de sambal gedaan en daarna in de yoghurt. Mijn man had een heerlijk begin van de dag! Oor de kids heel veel zout met water in hun beker gedaan. Ze vonden het geweldig. Heb hier eens gelezen dat iemand een rekening naar haar man heeft gestuurd van een sex-bedrijf. Rekening voor allerlei kinky spullen. Die wil ik ook nog eens uitvoeren!