Wie heeft ervaring met chalets van roompot?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door QueenC, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al;)
    We willen met 3 kinderen gaan van 6..4..1 jaar.

En welk park zijn jullie geweest.

Alvast bedankt voor je reactie:)

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij zijn eens bij het hunzedal in borger geweest volgens mij van roompot.
    3 jaar geleden, wij hadden 2 zgan stacaravans, of bedoel je dat niet?
    Heel leuk park met een zwemvijver met leuke speeltoestellen er om heen.
    Het zwembad was ook prima van wat ik er nog van weet.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.763
    18.898
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben een keer een 4 persoons chalet gehad in Bospark Lunsbergen. Toen Roompot, nu Hogenboom geloof ik. Was prima hoor. Niet superruim. (Ze hebben op dat park ook mooie huisjes, hebben we ook een keer in gezeten.) Maar goed: een chalet is natuurlijk ook goedkoper.
    Zag er gewoon netjes uit allemaal. Geboekt via de site van Roompot. Ging ook goed.

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.777
    1.131
    113
    Vrouw
    Wij gaan vrijdag naar een huisje van Roompot, op Texel!
    We hebben een nieuw, 6 persoons huisje! Ben erg benieuwd :)

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lekker...:D
    Hoe duur was het als ik vragen mag?

6. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siriel stacaravn chalet is idd hetzelfde ;)

7. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Wij zijn vorig jaar in de meivakantie naar kustpark strand westende geweest in de meivakantie, was erg mooi daar, stacaravan met 3 slaapkamers, niet superruim, maar prima te doen, alles netjes en schoon...
    Ook erg leuke omgeving en veel te doen met kids, onze waren toen 1,3 en 5 jaar!

8. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Oja er was ook een animatieteam, heel leuk voor de kids om nog wat te gaan doen na het eten oid.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hof Domburg was hartstikke leuk! Mooie (en GROTE!) schone huisjes waarin je met gemak 8x kon koprollen achter elkaar. Zelfs ons huis is niet zo groot als dat ene huisje dat we daar hadden. De zee ligt vlakbij en het zwembad is superleuk! Het enige nadeel was eigenlijk meer dat de temperatuur van het water net iets te koud was voor onze baby van toen 5 maanden. Maar dat was denk ik 'ongeluk', want het schijnt vaak wel relaxed te zijn. We hebben het prima naar onze zin gehad.

Het grappige was trouwens dat we tijdens die midweek slechts 1x een pan hadden gebruikt om een ei mee te bakken (en pannenkoeken) en dat de vrouw na afloop kwam controleren en de juspan vies aantrof. En of we dat nog even schoon wilden maken. Whahahaha. Ik zei van: ja hoor, geen enkel probleem; maar ik wil wel even meegeven dat de vorige controle niet goed is gegaan, want we hebben die pan niet gebruikt. Waarop die vrouw zei: oh, nou geef maar gauw hier die pan, dan hoeven jullie hem ook niet schoon te maken :D

Prima service dus!

Deel Deze Pagina