Leuk, origineel cadeau voor housewarming gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 11 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zaterdag is de housewarming van mijn broer en zijn vriendin. Na een jaar lang klussen in huis, is het eindelijk af.

Wat is nu toch een leuk, origineel cadeau dat we hen kunnen geven? Een plant vind ik zo afgezaagd... (hoewel het huis nog wel aankleding kan gebruiken).

Ik dacht aan een kookboek of zo? Het zijn beide (nog) geen keukenwonders, dus misschien een boek van 'De Makkelijke Maaltijd' dacht ik.

Maar misschien hebben jullie nog leuke tips?! :)

2. Manque

Manque Niet meer actief

Zo'n grote rode zuignap op een houten stok, een ontstopper. Als je hem nodig hebt ben je blij dat die er is. En een goede EHBOkit. Dat waren echt mijn favoriete housewarming cadeaus, haha!

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik weet niet of ze een tuin/ terras of balkon hebben? Ik vind een plant voor binnen wel wat afgezaagd, maar voor buiten wel leuk. Een mooie plant in een mooie pot of zo..... Zoiets zou ik denk ik geven.

Wat misschien ook een leuk cadeau is: ik weet niet of ze al een naamplaatje bij de deurbel hebben? Hun namen met het huisnummer bijvoorbeeld op een bordje.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Een zak dropsleutels met een cadeaubon, ehbo doos, schoonmaakpakket. Het kookboek vind ik ook een leuk idee!

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mijn broer heeft twee linkerhanden, dus een EHBO-doos is een hele leuke :D.

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.778
    7.363
    113
    Wij kregen jaren geleden tijdens een housewarming een wokpan met wokrijst, woksaus, spatel etc. Dat vond ik zo leuk dat ik het onthouden heb :)

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Of een pannenkoekenpan, met pak mix, zakje rozijnen en spatel. Zijn van die handige dingen die niet in je standaard uitzet zitten.

Ik kreeg destijds van mijn zus een grote emmer vol met handige schoonmaakspullen, handige sponzen, ossengalzeep, een brillantine zeem voor de ramen. Zeg maar van die spullen voor 'gevorderde poetssters' die al weten wat handig is 😁

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

:D:D

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

:p ook leuk

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha, leuke tips zeg!

Nu moet ik erbij zeggen dat ze al eerder samen hebben gewoond op een flat, dus kook- en poetsspullen hebben ze al wel een beetje. Ik weet niet wat wel, en wat niet, dus dat vind ik lastig om te kopen.

En ze hebben een hele grote vriendengroep, ik verwacht van hen wel zoiets ludieks :).

11. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Wij hebben verbouwd en lopen er nu tegen aan dat ons huis nog best kaal is.
    We hebben pas wel de gang aan gepakt dus een kapstok opgehangen, schoenenrek er onder, spiegel aan de muur.
    Hebben ze al een kapstok en/of schoenenrek en/of een spiegel voor in de gang?

Een lamp voor in de werkkamer/bijkeuken (als ze die hebben) Daar blijft vaak lang een peertje hangen omdat je daar gewoon niet aan toe komt.

Iets voor aan de muur (schilderij, kunst, foto op canvas)

Als ze nu een tuin hebben: parasol, BBQ of vuurkorf

12. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik kreeg een 'zit lekker een avondje in je nieuwe tuin pakket' gevuld met vuurkorf, houten blokken, flesje port, fleecedeken, zak chips... heerlijk van genoten met zijn tweeën en blijkbaar goed onthouden!

13. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
  14. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik koop standaard een Orang Malu. Google er maar eens op.

15. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Een kadobon van bloomon... Heb ik een keer gehad voor mijn verjaardag, werd er blij van

Deel Deze Pagina