LETROZOL ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marielle1993, 28 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marielle1993

Marielle1993 Bekend lid

7 sep 2014
    681
    95
    28
    Vrouw
    Hoi Dames,

Ervaringen gezocht!

Momenteel zit ik mijn eerste letrozol ronde van 2.5 mg.
    Ik zit op cyclusdag 13 en vanmorgen had ik bij de follikel meting 2 eitjes van 14 mm rechts. En een baarmoeder slijm vlies van 6.5.

Ik moet vrijdag terug komen om te kijken of het baarmoederslijmvlies is toegenomen. En of er geen 3e eitje is gaan groeien..

Vanaf wanneer kan ik verwachten dat een eitje springt? En is 14 mm goed voor cyclus dag 13?

Momenteel heb ik wel spierpijn/steken rechtsonder. Is dit een groeispurt? Toch al geen eisprong ofzo?

Ik hoop van jullie te horen

2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Volgens mij had je dit bericht ook al in een ander topic geplaatst toch? Ik dacht dat ik gereageerd had :roflmao: maar als niet: het zijn prima waarden voor deze dagen. Een eitje kan springen boven de 17 mm normaal. Met clomid of letrozol groeien ze echter vaak wat langer door tot ongeveer 25 soms. Die steken zijn inderdaad de groeipijnen, de eisprong zelf voel je meestal niet. Je zult merken als de eitjes straks gesprongen zijn, dat die pijn ook verdwijnt. Nog paar steekjes voor een of twee dagen misschien door het follikelvocht. Maar de druk is dan weg.

3. Marielle1993

Marielle1993 Bekend lid

7 sep 2014
    681
    95
    28
    Vrouw

Haha klopt, ik kreeg niet echt reactie (lees, geen geduld) dus alsnog later in een 2e topic geprobeerd

Bedankt voor je reactie! Inmiddels een positieve ovulatietest en de steken vliegen er doorheen dus het zal niet lang meer duren

DangerBlonde vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina