Heeft er iemand hier de leren uggs? Ik wil ze gaan kopen maar ik twijfel of het leer mooi blijft of dat er lelijke kreukels inkomen? Hopelijk heeft iemand het antwoord voor me!
Mijn dochter had leren uggs. Is natuurlijk wel klein. Maar zien er prima uit nog. Ik kan ze bijna als nieuw door verkopen 😊
Mijn dochter heeft ook leren Uggs en die blijven supermooi. Misschien is dat ook zo voor volwassenen...
Ik had ze, gekocht toen ik zwanger was. En nu weg gegeven, maar ze waren nog steeds helemaal mooi hoor. En ik ben totaal niet zuinig. Mijn zoontje heeft ook leren schoenen van UGG en die blijven ook super lang mooi
Ik heb ze nu al 5 jaar en kan er geen afscheid van nemen Het leer zitten nu wel wat vouwtjes in maarja dat mag ook na zon tijd. Heerlijke boots!!
Ik zit met een beetje dezelfde vraag. Ik wil alvast de UGG Corene kopen voor m'n dochter, maar blijven ze inderdaad mooi?
Die van het laatste plaatje die heb ik. Blijven tot nu toe heel mooi. Ik heb ze een paar maanden geleden gekocht. Heb wel wax-spray erbij gekocht, want door regen kunnen ze uitdrogen zei de mevr in de winkel. Ze kreukelen verder niet ofzo. De wol erin aan de zijkanten is wel iets korter dan bij de suede modellen. Maar, ze zitten net als die heerlijk. Ietsjes strakker, zoals de normale in het begin zijn, zo blijven deze voelen. Verder wel tevreden hoor. Heb 2 paar gekocht voor deze winter, die bruine leren en zwarte suede. En ik draag ze beide evenveel.
Ik heb vorige week de gewone suède UGG gekocht en had bij Footlocker de Crep Protect gekocht. Super spul! Dat is zo'n spray waarmee je laarzen/schoenen mee inspuit en dat alles er vanaf glijdt. Zelfs tomatensaus op witte sneakers. Kost iets van 13 per busje Zie filmpje http://youtu.be/nnCfkr6gdA4
De suède heb ik al. Ik vind dat de bij de zwarte de kleur snel vervaagd als je ze niet blijft inspuiten en bij de andere komen er toch vlekken in op den duur.. Ik denk dat deze leren langer mooi blijven en makkelijker schoon te maken zijn.
Klopt! Ik heb even een foto gemaakt. Die bruine zijn van vorig jaar februari, ze zien er echt niet uit. Ik heb die leren ook gehad, maar de kwaliteit is hetzelfde als de suède; Ik denk wel dat je de kleur kan opfrissen met schoensmeer. Zeker de zwarte
Dit dus ja.. Heb de zwarte al weg gegeven want werd gek van dat vale en mijn grijze zien er ondanks dat ik ze weinig aan heb ook niet meer uit. Verkleurd dat leer echt zo snel als de suède ja?