Poeh dat is echt veel! Ik had alleen de gonal f met ovitrelle, maar dat was natuurlijk niet in combi met de ivf! Ik hoop evht dat t in 1x raak is dadelijk! Ik had vandaag een piek op de ovulatietest dus ik ga ervanuit dat de eisprong gaat komen... Lijkt me niet dat die piekt en er geen eitje is....
Ja het is inderdaad veel.. schrok me rot toen ik het ging halen haha. Denk dan wel "wat doe ik me lichaam aan, kan nooit goed zijn". Maar niet te lang over nadenken Oehhh spannend voor jou! Lijkt mij ook niet dat hij gaat pieken als er geen eisprong zou zijn. Dus nu aan de klus Ik duim voor je!!
Hee dames.. Gisteren bii gyn geweest gelijk clomid voorgeschreven geen echo gehad niks.. Sinds gisteren dus weer gestart met clomid.. Maar kreeg ineens pijn aan me linker kant.. eerst een beetje.. rond 8 /9 uur werd het erger. Met scherpe steken op en af. K dacht eisprong! Samen met vriendlief klussen.. later na toen ik na wc ging beetje bloed.. en steeds met afvegen licht roze.. tot vanochtend.. maar had ook nog pijn.. dus ik naar huisarts.. Verder was alles oké. Niet zwanger en geen ontsteking in het bloed.. Naar ziekenhuis nog voor een echo. Was niks te zien baarmoeder perfect en eierstok was heel gevoelig. Wel nog met veel follikel. . Mja dat heb ik altijd.. Hij zei dat er geen eisprong was.. maar als die al gesprongen is kun je het toch niet zien? nu had ik net vruchtbaar slijm!??? Ik vind het heel toevallig eigenlijk.. die pijn en dat slijm.. Heb nog nooit zulke pijn gevoeld en wist zkr dat het van me eierstok af kwam. Dit merkte ik ook met de echo. En heb nog nooit vrichtbaarslijm gehad.. pff wat moet ik nu.. Clomid is dus niet goed als het wel een eisprong is geweest..
Beebi, zal je net zien... heel raar! Volgens mij kunnen ze dat inderdaad niet zien op de echo als het een eitje is geweest. Maar heb je niet eerst een bloeding op moeten wekken dan, voordat je met clomid ging starten? Dat lijkt me namelijk wel.. dan kan het iig geen eisprong zijn geweest. Er zit denk ik niks anders op dan gewoon verder te gaan met de clomid en proberen het los te laten. Je zult niet weten of het wat is geweest..
Ja nou was ik vergeten te vertellen dat ik op 12 maart en 18 maart en 26 maart soort van spotting heb gehad.. dus van daar uit mocht ik gelijk met clomid beginnen.. omdat hij zei dat het voor mij wel een soort ongie kon zijn.. dus het kan wel zo zijn dat het wel een eisprong is.
Ze kunnen het zien met een bloedtest, maar ze vertelden me ook dat je het kon zien in een echo, dan zouden er iets van gele vlakken/draden komen waaraan ze kunnen zien dat je in de lutuele fase zit ofzoiets...
Ja ik weet het niet haha k heb nooit een eisprong gehad. En dit wat ik nu heb ook niet.. Mijn pijn is nu minimaal.. dus heb het iets minder als 44 uur geduurd. Bijna 2 dagen.. nu had een op internet gezien dat een eitje ongeveer 2 dagen Door de eileider reist zeg maar.. Het is allemaal heel toevoellig vind ik. Precies die dingen wat bij een eisprong horen voel ik.. Maar goed.. ik ga maar gewoon Door met de clomid en dan zien we het na 10 april wel weer. Pff ik was het wachten moe.. maar dit is ook niet leuk dat was ik ff vergeten.
Wat een verhaal weer beebi. Balen is dat ja net nu. Hopen dat clomid (ook) snel een eisprong veroorzaakt dan. Succes. Ik zit op dag 17 van eerste keer clomid na de leo. Moest gelijk starten met 100 mg. Dag 12 was er eitje van 11. Dus vol hoop t weekend in. Maar helaas maandag niets meer te zien. Clomid heeft dus weer niets gedaan. Zo balen dat de leo werkelijk niets heeft gedaan. Voelt echt als weggegooide maanden. Krijg nu afspraak weer bij gynaecoloog voor vervolgplan.
Beebi, dat is inderdaad het beste wat je kunt doen.. doorgaan met Clomid en rustig (voor zover dat lukt) afwachten tot 10 april. Afzien hè dat afwachten.. vind dat tot nu toe het ergste van de hele behandeling. Ik duim met je mee! Hopelijk 10 april goed nieuws! Barbara, wat een grote teleurstelling voor jou De Leo heeft dus echt geen zin gehad.. Ben heel erg benieuwd naar je vervolg gesprek. Hopelijk ondernemen ze snel actie. Heb echt met je te doen Hier is de menstruatie aan het beginnen. Ik denk dat het morgen goed doorzet en dan mag ik dat als dag 1 tellen. . Pff spannend
@barbara oohh wat balen! Pff niet leuk nee. Denk dat je dan moet gaan spuiten? Duim voor je dat dat wel werkt dan!! Ik moet ook nog maar afwachten.. @ ja ik wacht ook gwn af. Ben vrij positief nou deze ronde.. probeer een beetje hoop te houden. Ohh en na je ongesteldheid ivf? Ik weet niet hoe het met ivf in zijn werk gaat. Zover zijn wij niet.. en heb me er ook eigenlijk nog nooit in verdiept.. Spannend.
@Nancy zeker spannend. Ook ik weet idd niet precies hoe dat allemaal in z'n werk gaat. T is iig niet niks, dus succes. Ga echt zo voor je duimen. Lijkt me ook wel weer eng wanneer je op t punt van ivf aankomt. Hoe sta je er zelf in? Moet zeggen dat ik gelukkig behoorlijk veel succes verhalen ken met ivf. @ beebi . Goed zo altijd de hoop blijven houden. Niet altijd makkelijk maar wel t beste. Hoop zo dat de clomid nu wel aanslaat bij je.
Ohh en nog 1 dingetje. Hihi Ik heb op 12, 18 en 26 maart een kleine bloeding gehad.. ik tel dus vanaf 26 maart myn cyclus dan maar als dag 1.. en dan eerste clomid op dag 5 ingenomen.. Of moet ik nu gwn gaan tellen als dag 1 van clomid.. Ik heb op 10 april een afspraak voor fm. Als ik tel vanaf de 26e is dat cd 16.. Maar als ik tel vanaf de clomid is het cd 12.. Vind wel lastig.. zijn 4 dagen verschil.. als het nou maar 2 dagen was liet ik het gwn zo maar nu twijfel ik eraan.. Wat denken jullie Tellen vanaf 26e of vanaf eerste clomid?
Ik moet de dag dat ik ongesteld word tellen als dag 1. Toevallig moet ik met clomid starten op dag 3, maar dat is ieder ziekenhuis anders. Maar je telt dan wel gewoon door. Ongesteldheid is altijd startpunt van tellen.
Nu is dag 1... moet morgen beginnen met het spuiten van Gonal F 100 IE (hier deed ik het voorheen aardig goed op). Vanaf dag 6 moet ik Cetrotride erbij spuiten. Gonal moet zorgen voor eitjes en Cetrotride onderdrukt het springen zeg maar. Dan moet ik dag 9 heen voor een echo. Als er nog niets of te weinig zit ga ik omhoog in de dosis. Zit er teveel dan omlaag. Ik moet om de 3 dagen voor een echo komen, totdat er genoeg zit. Zit er genoeg dan moet ik Ovitrelle spuiten en komt er een eisprong. Vervolgd door een punctie (hopelijk komt het zover!) Na twee dagen (als alles goed gaat) plaatsen ze dan een vruchtje terug. Vanaf dan moet ik 3x daags 2 bolletjes Utrogestan inbrengen (voor de innesteling). Heel gedoe, maar heb er wel echt een goed gevoel bij.
Nancy wauw dat is zeker veel. Goed dat je een goed gevoel hebt!! Ik zeg altijd alsjeblieft positief denkt krijg je ook iets positiefs terug. Net als een bomerang.. gooi je iets negatiefs krijg je het terug.. en anders om ook. Ik weet dat je normaal vanaf ongesteldheid als dag 1 moet tellen.. Maar omdat ik niet echt een ongesteldheid heb gehad snap ik het niet meer haha. Normaal slik ik provera en dan op de 3e dag van ongesteldheid clomid. En dan de 10e dag naar ziekenhuis voor een echo. Maar nu als ik dan de eerste dag moet tellen is dat 12 maart geweest.. Dan Ben Ik Dus begonnen Op Dag 18.. Met Clomid Nja II laat dr afspraak gewoon zo staan. We zien het wel
Het is wel echt een verwarrende ronde voor je inderdaad.. Zou het alleen een beetje los proberen te laten. De artsen zullen wel weten wat ze doen toch?! Het is heel lastig natuurlijk.. je haalt je van alles in je hoofd Duimen op een mooi eitje!
Nou 30 maart dacht ik tog aan een eisprong.. Vandaag 7 dagen later weer roze bloed met afvegen.. Ik vind het wel allemaal erg toevallig.. maar goed vrijdag weer naar gyn. Ben benieuwd!!
Is wel wat vroeg voor een bloeding.. maar heb het zelf ook al een paar keer gehad op dag 7. Het is mogelijk.. Zou wel erg balen zijn als het toch een eisprong blijkt te zijn geweest.. weggegooide kans dan. Spannend vrijdag! Ben benieuwd wat ze zeggen. Heeft de bloeding trouwens doorgezet of bleef het bij een veeg? Hier alweer op dag 6 en vanaf vanavond ook Cetrotride spuiten. Zie er wel tegenop om er twee te moeten prikken op 1 avond. Ben nu al bond en blauw van het prikken. Ben behoorlijk afgevallen tijdens de tussenstop. . Had voorheen geen last met prikken, denk dat het daardoor komt. Wel ook behoorlijke hoofdpijn weer van de Gonal en de concentratie is weer ver te zoeken Heerlijk die hormonen!
Ja het bleef bij die veeg.. ik was aant denken aan innestelings bloeding.. Vervelend die hormonen.. ik heb nou dan die clomid maar 50 mg. Maar heb er ook last van. Hoofdpijn en opvliegers. Mja nu op andere gedachte morgen wordt me schoonzus ingeleid dus ben een weekje bij haar om te helpen.