Ahh Celine.. wat sneu van je pensionpaard. Kan me goed voorstellen dat dat een hoop stress meebrengt sterkte. Hopelijk worden de harde buiken snel minder. Let goed op jezelf!
Hoi Wishom, Ik zag gisteren pas je Privé bericht. . Sorry! Fijn om weer wat van je te horen, maar wat een ellende heb je achter de rug . Ben je inmiddels al weer onder behandeling? Bij mij is het rustig! Nog 3 weekjes en dan gaan we starten met ivf!
Wat fijn Nancy! Ga voor je duimen meid! Ja echt ellende heb 3 maanden erover gedaan om m'n miskraam uit mijn lijf te krijgen, echt verschrikkelijk. En kon het toen niet opbrengen om te kletsen was zo verdrietig.. Heb nu eerste afsprak gehad in Gent, en moet 19-3 terug weer een hysterscopie en aanvullend bloedonderzoek! Alsof Pcos al niet erg genoeg is ben ik ook een onverklaard miskraam krijger Wat een gedoe he, maar het komt vast goed ! Bij jou ook ...we houden vol toch!
Jeetje meis.. dat is inderdaad nog wel een stapje heftiger dan alleen pcos . Helemaal begrijpelijk dat je hoofd er niet naar stond om met ons te kletsen. Onwijs knap dat je moed weet te houden en er vol voor blijft gaan! Spannend de afspraak volgende week, hopelijk schept het meer duidelijkheid en kunnen ze je goed behandelen. Ik duim heel erg hard voor je, het is je zo gegund!
Wishmom welkom teru, al was ik je liever op een leuker forum tegen gekomen. Wat verschrikkelijk, zoals je zegt alsof pco al niet genoeg is. Dus gaan ze nu ook uitzoeken waar de miskramen door komen?
Ja ik Ben overgestapt Naar Gent. Heb in Nederland alle testen gehad, Maar Ze gooien het alsmaar op pech....geloof ik niet in. Vandaar Gent. Wereld van verschil België. Ook voor ivf zou ik persoonlijk m'n kansen daar benutten. Zijn zo lief proffesioneel en geduldig. M'n hysterscopie gaat wel zonder narcose gebeuren...heel spannend! Celine wel confronterd wij waren tegelijk zwanger en zie dat je al zover bent....jeetje wat fijn voor je! Zal ik ooit mama mogen worden is een vraag die me wel steeds vaker door het hoofd gaat. Kan er mee omgaan maar vind het ook doodeng....
Wat goed dat je de stapt hebt genomen om naar Gent te gaan! Je hoort het inderdaad wel meer, dat ze daar veel beter zijn. Voor mij is België alleen echt geen optie helaas, woon vlak bij Amsterdam. De gedachte van "word ik ook mama" speelt bij mij ook steeds vaker op. Ik kan die gedachte nu nog niet accepteren.. maar nu ivf is zicht is, gaat het wel steeds meer door mijn hoofd spelen. Voor mij is dat het de laatste stap... Spannend, maar ook beangstigend
Ja begrijp ik heel goed , eng he. Maar geloof dat wij ook aan de beurt komen hoor Nancy! We strijden gewoon door. Hou je me op de hoogte over je ivf?
Hallo dames, graag zou ik met jullie mee willen kletsen... sinds oktober 2010 zijn wij bezig aan onze grote wens om een kindje te krijgen... maar helaas heeft het nog steeds niet zo mogen zijn. Er is pcos geconstateerd... na een rij van behandeling met chlomid en gonal-f en menopur wilde ze overgaan naar ivf... dit wilde ik nog niet... vandaar dat ik eerst voorgesteld heb de leo behandeling te krijgen.... deze heb ik vorige week laten doen.... dus heel spannend allemaal nu... wat zijn jullie ervaringen na de leo behandeling? Groetjes
Wishmom heftig zeg. Goed van je dat je je weer herpakt hebt, welkom terug. Wil je heel veel succes wensen in Gent.
Hee dames. Iets heel raars.. gisteravond ging ik naar de wc.. en toen had ik bloed op het wc papiertje.. laten ging ik nog eens en toen helemaal niks.. nou ook niet meer.. Ik heb dus in november leo gehad.. en ik was 6 februari ongie van de provera... ik heb nou al 2 weken last van ongesteldheidsbuikpijn zeg maar.. en toen gister dat beetje bloed.. Is dit nou menstruatie of is het misschien innesteling? Pff kan pas 30 maart na gyn en ik blijf er aan denken.. Vandaag ook nog laten testen op insuline resistentie.. Na het weekend de uitslag.. pff wordt gek van mijn gedachtes..
Heb je zwangerschapstesten? Gewoon even doen denk ik. Of je temperatuur bij houden. Kan van alles zijn , is moeilijk te zeggen.
Sasiej, welkom op het forum! Al hadden we je liever ergens anders tegengekomen Zo te zien ben je al een aardige tijd onderweg, jeetje. Is de operatie je een beetje meegevallen?! Zoals je bij mij kunt zien in me handtekening heeft de Leo bij mij niet het gewenste resultaat gehad en ga ik over twee weken starten met ivf. Na de leo heb ik wel een aantal goede kansen gehad, nadat ik eenmaal mocht beginnen met clomid. Uit mezelf deed mijn lichaam niks. Uiteindelijk twee keer IUI gedaan, maar de laatste keer ging dit ook heel erg mis, bleek na de IUI ineens overstimulatie te hebben, waarbij de kans op een meerdere meerling erg groot was. Vandaar we nu overgaan op ivf. Hopelijk gaat de Leo jou wel het gewenste resultaat opleveren. Gezellig dat je hier mee komt kletsen. Beebi, ik zou ook een testje doen, je weet maar nooit meis. Wishmom, ik hou het bij kletsen op dit forum .. Ben zo onwijs druk, dat ik hier al niet altijd tijd voor heb
Jaa inderdaad jammer dat we elkaar hier tegen komen... maar ik moet zeggen ik ben nu een tijdje hier op de zp en het helpt wel echt om met lotgenoten te kletsen! Nancy, wat jammer dat het voor jullie geen goed resultaat gehad heeft! En die overstimulatie oei.... dat is wel erg riskant zo na de IUI. Heel veel succes bij je IVF pogingen, hopelijk wordt hier wel je wens mee vervuld! Ja wij zijn idd al een flinke tijd bezig... en ik word helaas steeds moedelozer haha... maar ik denk dat dat normaal is... De operatie zelf viel me reuze mee maar ik heb wel flink veel last gehad van pijn aan mijn eierstokken en de welbekende spierpijn aan de rechter schouder en nek.... gezien ik al whiplash klachten heb, trokken deze enorm door... maargoed de ergste pijn is nu voorbij en ik kan maandag weer aan het werk! Fijn weekend dames!
Gelukkig dat het je meegevallen is! Eigenlijk hoor je bijna iedereen zeggen dat het erg meevalt . Hoe lang moet jij nu afwachten voordat je weer verder mag? Bij mij duurde dat 4 maanden.. veelste lang! Vind het achteraf echt weggegooide tijd. Mocht je het gevoel hebben dat het geen zin heeft dat wachten zou ik er zeker wat druk achter zetten! Succes meis
Ik heb dinsdag een afspraak bij de gyn om te kijken hoe nu verder. Ja dat ga ik ook zeker doen aangezien dit nog mijn enige optie voor de ivf is vind ik niet dat ze mijn kansen moeten gaan verkleinen door te wachten tot er dadelijk weer teveel cysten zitten. Dankjewel voor je advies!
Een berichtje aan sassie Ik heb de leo in oktober 2013 gehad. Na sem. Heb ik continu cyclussen gekregen uit me zelf van 28 a 32 dagen. Ze zeggen dat de leo geslaagd is. Ik denk het zelf ook want had 1 eisprong gehad in 1 jaar en vroeger ook 1 a 2 keer menstruatie op een jaar. Hoop dat het bij jou ook geslaagd mag zijn. Succes met alles! nancy Wat jammer te lezen dat je nog steeds S niet zwanger bent. Ik hoop heel erg dat ivf jou juiste behandeling zal zijn en het bij ronde 1 mag lukken. Heel veel succes en sterkte met dit nieuwe traject voor straks.