de etos bij mij neemt ze wel aan als de pampers in de aanbieding zijn. Zo had ik laatst 3 pakken voor 10 euro. Toen waren ze daar in de aanbieding 3 voor de prijs voor 2. Verschilt per winkel denk ik
Waarom krijg ik ze niet!!!! Snap er helemaal niks van!!! Sta toch echt in het bestand daar en krijg geen bonnen!!! Beetje vaag!
Ik heb ook binnen gekregen gisteren met 4 gratis pampers. Ik wacht nog even om ze verzilveren want ik heb net gebruik gemaakt van de aanbieding bij de DA drosgist 3 pakken voor 25 euro.
bij super de boer kun je de bonnen ook gewoon inleveren gelijk met een actie. vooral in de vakantie als je vakantiewerkers hebt of met koopavonden. die slaan de bon gewoon aan
Ik schaam me diep, nu ik jullie enthousiaste reacties zo lees. Ik heb ze namelijk zo, hoppa, de papierbak in gegooid. D'r zat namelijk niks bij wat wij gebruiken.
ik heb ze niet gehad, ik ben bang dat ze op ons oude adres zijn gekomen...en net nu we het goed kunnen gebruiken! We zitten momenteel zo aan de grond qua financien.. Weet iemand waar die bonnen vandaan komen en of je iemand kan mailen/bellen om je adres te wijzigen??
ik heb ze ook diverse keren niet gehad, maar deze zwangerschap dus weer ingeschreven op ons nieuwe adres en vandaag kregen we ze eindelijk weer binnen ! Misschien gewoon even opnieuw inschrijven?
volgens mij als je naar de site gaat van lekker in het leven bij meest gestelde vragen staat wat je moet doen als je verhuisd bent Ik wil mijn gegevens wijzigen, hoe doe ik dat?
Ik heb ze vandaag ontvangen en er zaten de nieuwste dunnen luiers bij, meteen vandaag uitproberen maar.