Wij gaan volgende week een weekendje weg en op zaterdag zijn wij in maastricht we willen daar ook lekker eten mensen tips misschien? Liever niet iets waar je specifiek vis kan eten dat eet mijn man niet.
Livrei echt fantastisch, 2 minuten lopen van vrijthof. Google maar eens. Krijg je 3 vorgerechtjes, 1 hoofdgerecht en 3 nagerechten en super kwaliteit en mooi restaurant
Er zijn heel veel eetcafeetjes , en minckelers zoals hier genoemd is ook lekker. Is net wat je zoekt. Livrei is wat romantischer, kijk maar op Restaurant Livrei - Maastricht Iedere 2 maanden hebben ze een nieuwe kaart en ik ga dan ook iedere 2 maanden erheen.
Mijn all time favorite is Dino's @ de momus. Ligt aan het vrijthof. Overdag is 'doe gewoon' op de boschstraat een aanrader!
De livrei ziet er heerlijk uit maar volgens mij gaat dat met mijn man de ze...kerd niet helemaal goed komen. Het menu nu is ook niet super geschikt voor mij nu ik zwanger ben. Helaas.
Sofa is ind heerlijk maar ligt iets buiten de stad. Zelf vind ik op de markt Jour de Fete erg lekker en hotel delaBourse.