Onze kleine P heeft besloten dat ze graag wil staan. Het grootste probleem is dat ze op onze vloer ontzettend wegslipt met haar voeten waardoor ze dan omkukelt. Nu ben ik opzoek naar handige slofjes of sokjes met anti slip. We hebben een paar slofjes gekregen, maar die passen niet goed. Normaal zou ik zoiets gewoon lekker in een winkel uitzoeken maar dat kan nu natuurlijk niet. Wie heeft de gouden tip?
Toen mijn zoontje klein was had ik altijd sokken van de H&M. Op een gegeven moment hadden ze ze niet meer in zijn maat omdat hij te groot werd. Gelukkig ging het wel goed Deze: ( toendertijd kon ik ze gelukkig bestellen in alleen donkerblauw)
Wij hebben Ewers en Aapies. Ewers zijn goede antislipsokjes en Aapies zijn leren slofjes die ook prima anti slip zijn.
Wij hebben Ewers sokken. We gebruiken ze als slof sokken voor thuis. Hele zool is antislip en dus niet alleen paar plekjes.
Ik kan even kijken waar de onze liggen als je wilt? Onze jongste heeft die heel lang gedragen als we met de draagzak gingen wandelen. Als een soort slofjes over dr eigen sokken heen. Heb ze laatst opgeruimd en aangezien we nu niet naar de kringloop oid. kunnen moeten ze ongetwijfeld op zolder liggen. Zijn donkergrijs met antislip. Maat weet ik niet maar ze heeft ze dus erg lang gedragen. Ongeveer vanaf 6 maanden tot een jaar of 2 schat ik zo. Wil je me even PB-en als je mogelijke interesse hebt? Ik heb nogal veel ongelezen conversaties momenteel en ben bang dat ik anders je bericht niet op tijd/vroeg genoeg zie.
Hier ook fan van Ewers antislip-sokken inderdaad, echt super goede grip daarmee op onze gladde vloer. En als ze "gewone" sokjes aanheeft dan draagt ze meestal leren slofjes van boumy. Dat gaat ook prima.