Anti slip sokken/sloffen baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Oilell, 7 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Onze kleine P heeft besloten dat ze graag wil staan. Het grootste probleem is dat ze op onze vloer ontzettend wegslipt met haar voeten waardoor ze dan omkukelt.

Nu ben ik opzoek naar handige slofjes of sokjes met anti slip. We hebben een paar slofjes gekregen, maar die passen niet goed. Normaal zou ik zoiets gewoon lekker in een winkel uitzoeken maar dat kan nu natuurlijk niet.

Wie heeft de gouden tip?

2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.708
    4.023
    113
    Overijssel
    Toen mijn zoontje klein was had ik altijd sokken van de H&M. Op een gegeven moment hadden ze ze niet meer in zijn maat omdat hij te groot werd. Gelukkig ging het wel goed :D
    Deze: ( toendertijd kon ik ze gelukkig bestellen in alleen donkerblauw)

093286A7-CD69-4E42-8CB7-ECE8C1F53D65.png

3. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Ewers bestelde ik toen bij de bijenkorf. Waren heel fijn en een goede anti slip laag.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Blote voeten?

Wij hebben bambino en frugi.

5. Goldrose

Goldrose Actief lid

4 feb 2017
    326
    197
    43
    Wij hebben Ewers en Aapies. Ewers zijn goede antislipsokjes en Aapies zijn leren slofjes die ook prima anti slip zijn.

6. Chechi

Chechi Niet meer actief

Wij hebben Ewers sokken. We gebruiken ze als slof sokken voor thuis. Hele zool is antislip en dus niet alleen paar plekjes.

7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.500
    13.792
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik kan even kijken waar de onze liggen als je wilt?
    Onze jongste heeft die heel lang gedragen als we met de draagzak gingen wandelen.
    Als een soort slofjes over dr eigen sokken heen.
    Heb ze laatst opgeruimd en aangezien we nu niet naar de kringloop oid. kunnen moeten ze ongetwijfeld op zolder liggen.
    Zijn donkergrijs met antislip.
    Maat weet ik niet maar ze heeft ze dus erg lang gedragen. Ongeveer vanaf 6 maanden tot een jaar of 2 schat ik zo.

Wil je me even PB-en als je mogelijke interesse hebt?
    Ik heb nogal veel ongelezen conversaties momenteel en ben bang dat ik anders je bericht niet op tijd/vroeg genoeg zie.

8. ManonBB

ManonBB Actief lid

27 mei 2019
    287
    186
    43
    Vrouw
    Hier ook fan van Ewers antislip-sokken inderdaad, echt super goede grip daarmee op onze gladde vloer. En als ze "gewone" sokjes aanheeft dan draagt ze meestal leren slofjes van boumy. Dat gaat ook prima.

Deel Deze Pagina